מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ו 19.09.2006

מנהל בית חב"ד בקריית שמונה נבחר ל"איש השנה"

מנהל בית חב"ד בקריית-שמונה, הרב יגאל ציפורי, נבחר השבוע "לאיש השנה של קרית-שמונה". במשאל השתתפו מרבית מתושבי קריית שמונה, והרב ציפורי גבר על מועמדים נוספים, בהפרש של כ-400 קולות  ■ בדברי ההסבר להחלטה נכתב כי "השליח ומקורביו פעלו ללא לאות במשך המלחמה ועודדו את רוח התושבים... גם כשרוב התושבים נטשו את העיר ולמרות הסכנה הממשית, הפעלות נמשכה ואף התעצמה"  לסיפור המלא
מנהל בית חב
הרב יגאל ציפורי בבית חב"ד (ארכיון)

מנהל בית חב"ד בקריית-שמונה, הרב יגאל ציפורי, נבחר השבוע "לאיש השנה של קרית-שמונה". במשאל השתתפו מרבית מתושבי קריית שמונה, והרב ציפורי גבר על מועמדים נוספים, בהפרש של כ-400 קולות. הוא הוכתר לאיש "שמזוהה יותר מכל עם פעילות חסד אינטנסיבית וסיוע בלתי פוסק"

בדברי ההסבר להחלטה נכתב כי "השליח ומקורביו פעלו ללא לאות במשך המלחמה ועודדו את רוח התושבים. הם לא נחו לרגע. אלפי ארגזי מזון חולקו, ארוחות חמות, וגלגלי המפעל החב"די האדיר נעו במרץ, בלי הפסקה, במשך כל החודש. גם כשרוב התושבים נטשו את העיר ולמרות הסכנה הממשית, הפעלות נמשכה ואף התעצמה".

הרב ציפורי סיפר ל-COL כי "אני שמח ונרגש. התושבים רואים בנו כתובת לכל עניין יהודי, והדבר חשוב בפני עצמו. בחירת התושבים רק מוכיחה זאת". 


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.