מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשס״ו 21.09.2006

צעירי-חב"ד ישמחו את משפחות נפגעי טרור

ביקורי בית אצל 2,500 משפחות נפגעות הטרור נערכים במהלך השבוע, לקראת ראש השנה, על-ידי מאות מתנדבי בתי חב"ד ברחבי הארץ. פעילי חב"ד מעניקים למשפחות חבילות שי מהודרות, בצירוף מכתב ברכה לשנה החדשה, מעודדים ומשמחים את רוחם, ומאחלים להם ברכת שנה טובה מבית חב"ד. "הביקורים של שלוחי חב"ד ואנשי המטה נוסכים במשפחות מעט שמחה והרגשה טובה על כך שבית חב"ד זוכר אותם", אומרים בצעירי-חב"ד  לסיפור המלא
צעירי-חב
הרב יוסי ליפקין מבית חב"ד כפר-סבא מעניק שי לשנה החדשה למשפחה שכולה

מאות מתנדבי בתי חב"ד ברחבי הארץ עורכים בשבוע זה, ביקורי בית אצל 2,500 משפחות נפגעות הטרור, לקראת ראש השנה. הביקור הנערך על-ידי השלוחים מנהלי בתי חב"ד נועד לעודד ולשמח את רוחם של המשפחות ולאחל להם ברכת שנה טובה מבית חב"ד.

ההכנות למבצע הארצי הרחב נמשכו שבועות רבים. מתנדבי מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור, עמלו על עידכון ורענון רשימות המשפחות, ארזו, מיינו ושלחו את חבילות השי המהודרות, בצירוף מכתב ברכה לשנה החדשה.

פעילי בתי חב"ד מתעניינים בשלומם של המשפחות, מציעים להם עזרה גשמית ורוחנית, ומעוררים את בני המשפחה לבדוק גם את התפילין והמזוזות שכבר ברשותם, בהתאם למנהג ישראל לבדוק את כשרות התפילין והמזוזות בחודש אלול.

ייו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי חב"ד בישראל הרב יוסף-יצחק אהרונוב אומר כי "תקופת החגים הם ימי שמחה וחג, ימים בהם המשפחה מתכנסת יחד לחגוג את חגי ישראל. אך לאותם משפחות שאיבדו בן משפחה או שמתמודדים עם פציעה קשה, עבורם אלו ימים קשים שבעתיים מימי השגרה".

"הביקורים של שלוחי חב"ד ואנשי המטה נוסכים במשפחות מעט שמחה והרגשה טובה על כך שבית חב"ד זוכר אותם", אומר הרב מנחם קוטנר העומד בראש האגף, "זוהי הזדמנות להדק את הקשר עם משפחות נפגעי הטרור הזקוקות לסיוע ותמיכה".

במהלך הביקור נבדק המצב הכלכלי של המשפחות לקראת החגים ולמשפחות הנזקקות מוצעת עזרה מקיפה.

ביקור מרגש בנתניה

בעיר נתניה שספגה פגיעות קשות נקטו יוזמה לשלב את ילדי מוסדות חב"ד בפעילות כאשר הילדים מלווים בהוריהם מבקרים את המשפחות ומעניקים להם את השי יחד עם איחולי שנה טובה. מנהל בית חב"ד בנתניה הרב מנחם וולפא מספר על הביקור של בנו בן ה-12 יחד עם חברו  בבית משפחה שבעל נרצח והותיר אחריו אלמנה וילד בן 14.

האלמנה קיבלה אותם בדמעות של התרגשות וביקשה לקבל את ברכתם לשנה החדשה באומרה "אתם בשבילי ממש צדיקים אני בטוחה שהברכה שלכם תגיע לבורא עולם, ברכו אותי ואת בני שיהיו לנו חיים טובים ומאושרים". כחסידים ושלוחים ניצבו הילדים והרעיפו על המשפחה ברכות על בלי די.

משפחה זו נמצאת בקשר קבוע עם מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" אך לפני כשנה אירגנו צעירי חב"ד לבנה את טקס הבר מצוה בכותל כאשר הם משמשים עבור הילד "אבא" בכל טקס הבר מצוה. טלפנים ומכתבי תודה רבים מגיעים לצעירי חב"ד מהמשפחות בכל רחבי הארץ ומבקשים להודות על כך שזוכרים אותם. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.