מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשס״ו 18.09.2006

הרב מצגר: קוראן לשבויים תמורת תנ"ך לחטופים

הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שהיה אורח ועידת הדתות הבינלאומית בקזחסטאן הצהיר כי הוא מוכן לספק ספרי קוראן לשבויים מוסלמים בישראל בתמורה להעברת סידורי תפילה לחטופים. עשרות מצלמות תקשורת מכל העולם תיעדו בדרמטיות את הנפת תמונות החטופים לצד סידורי התפילה שאותם ביקש לשגר לחטופים באמצעות הנשיא נזרבייב הנחשב לאיש שלום שפועל במשך שנים לקרוב לבבות בין בני הדתות השונות  לסיפור המלא
הרב מצגר: קוראן לשבויים תמורת תנ
הרב מצגר במהלך ועידת הדתות הבינלאומית בקזחסטאן
הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שהיה אורח ועידת הדתות הבינלאומית שנערכה בקזחסטאן נשא דברים בפני משתתפי הקונגרס, במהלכם הניף את תמונות החטופים, וביקש מנציגי הקהילה המוסלמית לפעול לשחרורם.

הוא הצהיר כי הוא מוכן לספק את ספר הקוראן לשבויים מוסלמים השוהים בישראל ובתמורה לכך הוא מבקש להעביר סידור תפילה לשלושת החטופים. עשרות מצלמות תקשורת מכל העולם תיעדו בדרמטיות את הנפת תמונות החטופים לצד סידורי התפילה שאותם ביקש לשגר לחטופים באמצעות הנשיא נזרבייב הנחשב לאיש שלום שפועל במשך שנים לקרוב לבבות בין בני הדתות השונות.

במשלחת הישראלית לא שוללים אפשרות כי הנשיא הקזחי, נורסולטן נזרבייב, המיודד עם צמרת השלטון באיראן, יפעיל את השפעתו על האיראנים ואת קשריו כדי להניע אי אלו גלגלים מאחורי הקלעים ולקרב את שחרור שלושת החטופים. רבים הזכירו כי לפני שלוש שנים, בקונגרס הראשון שנערך אף הוא באסטנה, הצהיר נזרבייב זה כי "בקרוב יהיו בשורות טובות לגבי יהודי איראן", ואכן כעשרה ימים לאחר מכן שוחררו 13 יהודי איראן שהוחזקו במעצר בגין אשמת ריגול לטובת ישראל.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
השוואה מסוכנת וחמוּרה
כ"ו אלול ה׳תשס״ו
המטרה של הטרור האיסלאמי הוא להשוות בין חטופים לבין האסירים הכלואים בישראל.
יש להדגיש בכל מקום:
א. האסירים הינם טרוריסטים שנלכדו וחייבים לבוא על עונשם, הם יצאו כדי להרוג ונתפסו בידי צבא ההגנה שלנו.
ב. האסירים יושבים בתנאים מעולים, חשופים לעולם, מוגנים ע"י החוקים הבינלאומיים והמקומיים.
ג. החטופים הם כאלה שנחטפו באכזריות תוך פעולת טרור. אם בכבישים, אם בדרכים או מתוך אתרים צבאיים. פעולת חטיפה כזו היא טרור טהור.
ד. החטופים מוחזקים ללא תנאים אנושיים, ללא פיקוח, נתונים ל"חסדי" הטרוריסטים האכזריים, אפילו עובדת היותם בחיים אינה וודאית.

מה שעושה כאן הרב מצגר הוא רוח גבית לטרוריסטים, בכך שהוא עצמו משווה בין האסירים האיסלאמיים (שכולם מחזיקים קוראן, ואם רק יבקשו חייבים להביא להם זאת) לבין חטופים יהודיים, שאנו לא יודעים אם הם חיים ואם כן האם עוברים עינויים נוראיים בכל שעה, מרעיבים ומצמיאים אותם וכו. מה תרוויח ר יונה, שיניחו תנ"ך על גופותיהם או גופם המעונה והמורעב?!

צריך לחשוב לפני שיוצאים בהצהרות.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.