מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשס״ו 18.09.2006

קריית גת: רב העיר יערוך תפילה לשלום הילדים החולים

הורי תלמידי בית ספר יסודי בעיר גילו שמונה מקרים של ה"מחלה" בשנים האחרונות בקרב תלמידיו. סיבת אפשרית: אנטנה סלורית וגז רדון. חבר המועצה ר' חיים שלום התראיין הבוקר ל'גלי צה"ל' וגיבה את ההורים במאבקם. ל-COL נודע כי רב העיר הרב משה הבלין יערוך תפילה לשלומם של הילדים החולים ולזכרם של אלו שנפטרו  לסיפור המלא
קריית גת: רב העיר יערוך תפילה לשלום הילדים החולים
למצולמים אין קשר לידיעה (משמאל: הרב משה הבלין)
הורי תלמידי בית הספר יצאו למאבק, והשביתו חלק ממערכת החינוך בעיר, לאחר שגילו כי שמונה מקרים של מחלת הסרטן התגלו בשנים האחרונות בקרב תלמידי בית הספר, הגרים באותה שכונה.

הורים לילדים אשר גרים בשכנות ולומדים באותו בית ספר נפגשו במקרה בבית החולים, אליו הגיעו עם ילדיהם שסבלו מבעיות דומות. לאחר שהתגלה שמדובר במחלת הסרטן, החל החשד להתגנב ללבם והם פתחו בחיפוש אחר מקרים נוספים. לחרדתם התגלה להם כי שמונה מקרים של סרטן התגלו בקרב ילדי השכונה בה הם מתגוררים בשנים האחרונות. שלושה מן הילדים נפטרו, וחמשת הנותרים נלחמים במחלה.

בגלי צה"ל דווח כי את הסיבות להתפרצות המחלה תולים ההורים בתנאים הסביבתיים בבית הספר ובשכונה. אחת האמהות מספרת כי גילתה שיש ברחוב בו היא גרה אנטנה סלולרית, אולם לא הצליחה לגלות היכן היא מוצבת. כמו כן טענה כי יש באזור ריכוזי גז רדון, אשר גורם למחלת הסרטן.

סמיכות המקרים הולידה התארגנות בשכונה ובסיוע העירייה הוחל בסוף השבוע האחרון בפעילות שמטרתה לבחון את הגורמים להתפרצות המחלה ולהביא להרחקתה. כאמור, הורי התלמידים משביתים את בית הספר, עד למציאת פתרון לבעיה.

ל-COL נודע כי רב העיר הרב משה הבלין יערוך תפילה לשלומם של הילדים החולים ולזכרם של אלו שנפטרו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.