מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשס״ו 17.09.2006

הרב עמאר הדפיס את ה'תניא' בכפר הנוער "כדורי"

באירוע מרגש מאוד לקראת הימים הנוראים ובמעמד הרב הראשי הראשון לציון הרב שלמה עמר, רבנים, שלוחים, ואישי ציבור נכבדים הודפס השבוע ספר התניא בכפר הנוער כדורי שבגליל התחתון ■ היוזמה היא של הרב עמאר עצמו שהשתתף לפני כשלושה חודשים בהכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת בכדורי, הרב התרגש מאוד ולא הפסיק לספר לכולם על הארוע המיוחד שהוגדר כ"ארוע היסטורי"  לסיפור המלא 
הרב עמאר הדפיס את ה'תניא' בכפר הנוער
הראשון לציון בהדפסת ספר ה'תניא' בכפר הנוער "כדורי"
מנהל הכפר מר הלל הילמן פתח בדברים נרגשים על הזכות שנפלה בחלקם להדפיס את ספר התניא הקדוש ובמיוחד בימי ההכנה לימים הנוראים

הרב עמר התכבד בהפעלת מכונת ההדפסה ועשה זאת לא לפני שפתח ב"לשם יחוד ...." וברכה מיוחדת שההדפסה תכניס קדושה במקום ותפעל על כל אלפי התלמידים ואנשי הצוות .

הדפסה זו היא בבחינת "יפוצו מעינותיך חוצה" ועד חוצה שבחוצה שכן מדובר בכפר נוער שסימל בעבר את החילוניות במיטבה ובין הבולטים שהתחנכו במקום היו לדוגמא יגאל אלון ויצחק רבין ז"ל .

היוזמה היא של הרב הראשי בכבודו ובעצמו שהשתתף לפני כשלושה חודשים בהכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת בכדורי, הרב התרגש מאוד ולא הפסיק לספר לכולם על הארוע המיוחד שהוגדר כ"ארוע היסטורי" וחלק משינוי המגמה הכללי בדרך לגאולה האמיתית והשלימה .

הרב לייבל זיינץ הידוע כמי שהדפיס אלפי מהדורות תניא ברחבי העולם, שפגש ברב הראשי למחרת ושמע ממנו את התרגשותו, הציע שיודפס במקום ספר התניא, הרב הראשי לא התמהמה והתקשר בעצמו מיד וביקש שהרב יוסף-חיים רוזנבלט הרב האזורי והשליח בגליל התחתון ידאג להדפסת התניא בכדורי ובהקדם האפשרי.

כאמור, השבוע יצא הדבר אל הפועל בכנס רב רושם שבמרכזו הודפס ספר התניא ובמהלכו נשא הרב הראשי בפני התלמידים דברי התעוררות לקראת הימים הנוראים, הרב רוזנבלט לימד את המשתתפים את פרק לב בתניא והרב שמעון בקרמן רב המינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך תקע בשופר ובירך את המשתתפים.

בארוע השתתפו הרב לייבל זייאנץ שהגיע מיוחד מברזיל והרב אליעזר ליכטשטיין מירושלים וכן אישי ציבור, ראש המועצה האזורית מר מוטי דותן וראש המועצה הדתית מר גרשון.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מרגש
כ"ד אלול ה׳תשס״ו
ממש מרגש
2.
ישר כח גדול על התעוררות זו!!!
כ"ד אלול ה׳תשס״ו
ב"ה
אני בחורה חוזרת בתשובה ולומדת בשיעורים את ספר התניא הקדוש
וכתבת זו ריגשה אותי מאד , על התעוררות בנושא.
וישר כח גדול מאד על ההתעוררות התניא כמו שאמר האדמו"ר הזקן
שאיתונ יצאו בני ישראל מהגלות לגאולה האמיתית והשלמה.

והתרופה לכל "המגפות הרוחניות "שבימנו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.