מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשס״ו 15.09.2006

מחנך חב"די זכה בפרס אמריקאי לחינוך ילדים

מתוך 700 מועמדים, שופטי הפרס 'מחנך גיל הילדות הארצי' בארה"ב בחרו ברב מאיר מולר, שליח חב"ד המנהל את בית-הספר היסודי היהודי בדרום-קרוליינה ב-15 השנים האחרונות. "אני לא יכול לדמיין מישהו מתאים יותר לתואר המקצועי", אמר ד"ר אירמה ואנסוי. הרב מולר מונה באחרונה כחבר במועצה חינוכית של מושל המדינה ומשלים דוקטורט בחינוך באוניברסיטה, שם הוא גם מלמד חינוך. "אצלו הילדים לפני כולם", שיבח השליח הראשי הרב העש אפשטיין  לסיפור המלא
מחנך חב

הרב מאיר מולר, שליח חב"ד ומנהל בית-הספר היסודי היהודי בקולומביה, דרום-קרוליינה, זכה בתואר 'מחנך גיל הילדות הארצי', פרס ארצי בארה"ב המוענק למחנכי גילאים צעירים.

אנשי מקצוע, מחנכים ויועצים מ'שולסטיק פובלשינג' בחרו בחמישה זוכים בפרס מתוך 700 מועמדים. בין הקריטוריונים לבחירת הזוכה: מסירות לקידום, פיתוח סדר לימודים מתאים, רגישות תרבותית, מנהיגות, עבודה עם הקהילה וכן יכולת לגיוס משאבים.

"אני לא יכול לדמיין מישהו יותר מתאים לפרס המקצועי מאשר הרב מאיר מולר", אמר ד"ר אירמה ואנסוי, יו"ר משנה של קולג' החינוך USC. "הוא מחנך יוצא דופן בכל דרך: מצויינות, מנהיגות והדרכה. הרב מולר הוא באמת דוגמא חיה מופתית לאחרים".

הרב מולר שמשלים באחרונה תואר שלישי (דוקטורט) בחינוך באוניברסיטת דרום-קרוליינה, נבחר באחרונה בחבר במועצת התיאום לטיפול בילדים של מושל המדינה. הוא מנהל את בית-הספר ב-15 שנים האחרונות ומלמד חינוך באוניברסיטת דרום-קרוליינה.

השליח הראשי ומנהל מוסדות חב"ד בדרום קרוליינה, הרב העש אפשטיין הביע את שמחתו על הבחירה ברב מולר. "אצלו הילדים תמיד ראשונים והמשפחות שלנו תמיד נהנו מהמסירות שלו לחינוך איכותי. ההוכחה להצלחה שלו היא הסטודנטים שלנו שבוגרים מבית-הספר שלנו והופכים להיות מנהיגים אקדמאים עם אתיקה וערכים חזקים", הרב צוטט באתר ליובאוויטש.קום.

הזוכים מקבלים כרטיס טיסה לועידה השנתית של האגודה הארצית לחינוך ילדים צעירים NAEYC וכן אוסף של מוצרים של 'שולסטיק'. כתבת דיוקן עליהם יופיעו בכתב העת 'שולסטיק ארלי צ'יילדהוד טודיי' המופץ ב-50 אלף עותקים לאנשי חינוך.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
טוב לשמוע!
כ"ג אלול ה׳תשס״ו
משפחת מולר ומשפחת אפשטיין עושים עבודה מעולה במקום שליחותם ובסביבה!
חזקו ואמצו!!

שליחה מישראל שביקרה אצלם בעבר
2.
הרב מאיר המאיר
כ"ד אלול ה׳תשס״ו
אשריך שקידשת את שם ה ושם חב"ד בעולם כשמך כן אתה "מאיר" שירבו כמותך חזק ואמץ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.