מערכת COL | יום כ"א אלול ה׳תשס״ו 14.09.2006

שפע של עלונים צבעוניים ומרהיבים על חגי תשרי

שפע של עלונים צבעוניים ומרהיבים על מצוות ומנהגי ישראל, לכל אחד מהחגים (ראש-השנה, יום הכיפורים, סוכות, שמחת תורה) - יצאו לאור על-ידי מחלקת ההוצאה לאור של צעירי-חב"ד. העלונים הרבים מופצים בבתי הספר ובגני הילדים במסגרת פעילות סנדאות החג, בבתי הכנסת לקראת ראש השנה, בדוכני התפילין ונרות השבת של צעירי-חב"ד המוצבים במרכזי הערים. עלוני ההסברה יצאו לאור גם בשפה הרוסית לצד לוח-שנה חדש גם הוא בשפה הרוסית  לסיפור המלא
שפע של עלונים צבעוניים ומרהיבים על חגי תשרי

מחלקת ההוצאה לאור של צעירי-חב"ד הפיקה לרגל חודש החגים הממשמש ובא שפע של עלונים צבעוניים ומרהיבים על מצוות ומנהגי ישראל, לכל אחד מהחגים (ראש-השנה, יום הכיפורים, סוכות, שמחת תורה).

בעלונים אלו, תומצתו והבאו בשפה קלה וברורה, דיני ומנהגי החגים לצד רעיונות מעובדים מדברי הרבי מליובאוויטש לחגי תשרי, סיפורים ופרפראות לחגים. 

בנוסף, יצא לאור עלון מיוחד לילדים על חגי תשרי מלווה בסיפורים, תמונות והסברים על החגים. 

לרגל השנה החדשה יצאה-לאור מהדורה חדשה של העלון הפופלרי 'נרות-שבת-קודש', בו מודפסים זמני הדלקת הנרות לכל שבתות השנה, וכן הסברים על חשיבות מצוות הדלקת נרות שבת. 

עלוני ההסברה יצאו לאור גם בשפה הרוסית לצד לוח-שנה חדש גם הוא בשפה הרוסית. בלוח מובאים ההלכות והמנהגים שנוהגים בכל יום, בחגים ובמועדים, מידע בסיסי ביהדות, בנושאים הנוגעים למעגל החיים היהודיים וכן זמני הדלקת הנרות בערים מרכזיות בעולם הגדול. הלוח מופץ בקרב העולים בארץ ובקרב יהודי מדינות חבר העמים. 

העלונים הרבים מופצים בבתי הספר ובגני הילדים במסגרת פעילות סנדאות החג, בבתי הכנסת לקראת ראש השנה, בדוכני התפילין ונרות השבת של צעירי-חב"ד המוצבים במרכזי הערים. 


עלון חגים ברוסית


עלון החגים לילדים


עלון החגים למבוגרים


לוח שנה בשפה הרוסית


זמני הדלקת נרות שבת ברוסית 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.