מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ו 12.09.2006

הרישיון הישראלי יכובד בארה"ב

בשורה טובה לטסים לרבי. משרד התחבורה החל היום (שלישי) להנפיק רשיון נהיגה חדש המאפשר לנהוג ברכב פרטי בכל מדינות ארצות הברית מבלי להזדקק רשיון נהיגה בינלאומי, כך הודיע היום מנכ"ל משרד התחברה, גדעון סיטרמן. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי במסגרת שינוי שנעשה ברשיון הנהיגה הישראלי הוחלפה כותרת הרשיון מ-Driving Permit ל- Driving Licence. מעתה יוכלו תיירים ישראליים לנהוג בארה"ב עם רשיון נהיגה ישראלי לתקופה של עד שנה, ובלבד שבכותרת הרשיון יצויין Driving Licence.
הרישיון הישראלי יכובד בארה
(אילוסטרציה)
עד כה הונפקו רשיונות נהיגה ישראליים תחת הכיתוב Driving Permit שמשמעותו היתר נהיגה ולא רשיון נהיגה ( (Driving Licence כפי שנהוג בארצות הברית, דבר שמנע מהרשויות הנהיגה האמריקאים להכיר ברשיון הישראלי. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה ציין כי במקרים של השכרת רכב בארצות הברית יש לנהוג בהתאם לדרישות חברות השכרת הרכב המקומיות. חלק מחברות ההשכרה מחייבות את שוכר הרכב להציג בפניהן בעת חתימה על חוזה השכירות גם רשיון נהיגה בינלאומי, בנוסף לרשיון הלאומי הישראלי.

לאחרונה התקבלו במשרד התחבורה תלונות רבות של אזרחים וביניהם של חסידי חב"ד שנהגו עם הרשיון הישראלי בארצות הברית וכשנעצרו לביקורת דרכים נאמר להם על ידי הרשויות האמריקאיות כי מדובר בהיתר נהיגה שלא מוכר בארצות הברית. הנפקת הרשיונות החדשים מתבצעת במסגרת החלטת משרד התחבורה לצלם מחדש את כל הנהגים ולהנפיק רשיונות נהיגה ל- 10 שנים, במקום 5 שנים כפי שהיה נהוג עד כה.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
השכרת רכב
י"ט אלול ה׳תשס״ו
א. רוב החברות בארה"ב מסתפקים ברשיון ישראלי+דרכון חברת "אול כאר" לא אכפת איזה רשיון אתה מראה לה העיקר תשכיר רכב אם יש לך בעיות תאונות, משטרה וכדומה הם מחתימים אותך שזה על אחריותך בלבד ואתה יודע את החוקים פה.
ב. יש שוטרים בארה"ב שמקבלים היום את הרשיון ויש כאלה שנותנים דו"ח על נהיגה ברשיון זר מעבר ל60 יום סטודנט יכול לנהוג ברשיון ישראלי כל עוד ויש לו ויזה סטודנט
בכל מקרה עדיף בנהיגה לשאת גם את הדרכון וזה חוסך הרבה בעיות.

2.
מי שמגיע..
י"ט אלול ה׳תשס״ו
בדרך כלל מי שמגיע לתשרי לרבי זה בחורי ישיבות ו/או בנות תיכון וסמינר אז לא נרא שהם צריכים להשכיר רכב יש ב"ה מספיק חברות של הסעות שמנוהלת ע"י אנ"ש.

להזכירכם!
הולצמן -19176993937
יוניון 17187713000
כתר < פבזר> 17186444444
להזמנות מהארץ
026499752
חיוג חינם בארה"ב

18009569349

.
3.
מי מכיר?
י"ט אלול ה׳תשס״ו
משהו יודע מי האנ"ש שבתמונה?
5.
מענדי בן דובי
כ' אלול ה׳תשס״ו
מענדי מקובצקי הבן של סוכן הביטוח הכי הכי בעולם
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.