מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ו 11.09.2006

משרד השלוחים בונה בית לשלוחים

במשרד השלוחים משלימים את בנייתו של ה"שלוחים סנטר" – פרויקט ייחודי מסוגו למען השלוחים. המרכז ממוקם ב"משרד השלוחים" בקראון הייטס, ויציע מגוון שירותים לשלוחים המבקרים בניו יורק. הנחת אבן הפינה למרכז נערכה בג' תמוז והוא אמור להיחנך אי"ה באירוע רב רושם במהלך כינוס השלוחים העולמי הקרוב  ■ כחלק מהתוכנית הייחודית, נבנית בימים אלו לשכה מפוארת שתמוקם בקומה הראשונה של המבנה ותיוחד לפגישות עם 'בעלי בתים' של השלוחים. הבניה הנוכחית כוללת גם את שיפוץ חזית הבניין, שדרוג הגינון בחצר, ובנייתה של מעלית חדשה   לסיפור המלא
משרד השלוחים בונה בית לשלוחים
הפרויקט הנוכחי כוללת את שיפוץ והרחבתו של השלוחים סנטר, שימוקם בקומה השניה של "משרד השלוחים" שישדרג את האולם הישן ששירת עד עתה את השלוחים, ויציע אולם אקסלוסיבי, מפואר ורחב ידיים לנוחות השלוחים. במרכז החדש יוצעו לשלוחים שירותים נוספים, שירותי משרד מתקדמים, מטבח וקפיטריה. נוסף על כך, תוגש באולם השלוחים ארוחה חמה ומשביעה במשך שעות הפעילות. שלוחים שיבקרו במרכז, יקבלו את התשתית המתקדמת והנוחה ביותר לנהל את פעילות השליחות גם ממרחקים.

כחלק מהתוכנית הייחודית, נבנית בימים אלו לשכה מפוארת שתמוקם בקומה הראשונה של המבנה ותיוחד לפגישות עם 'בעלי בתים' של השלוחים. הבניה הנוכחית כוללת גם את שיפוץ חזית הבניין, שדרוג הגינון בחצר, ובנייתה של מעלית חדשה.

הבניה נתרמה על ידי תורמים ידידי משרד השלוחים בארה"ב, ועל ידי 175 שלוחים שתרמו בין 5,000$ ל10,000$ כל אחד! שלוחים שהשתתפו בעלויות הבניה יקבלו כאות הוקרה מפתח אלקטרוני אישי באמצעותו יוכלו להיכנס לבניין בכל שעות היממה, גם מעבר לשעות הפעילות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.