מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ו 11.09.2006

הצלחה מרשימה לסמינר היהדות של JLI

בארגון JLI מסכמים בסיפוק את סמינר היהדות האקסלוסיבי שנערך זה לא מכבר. במלון שבהרי הרוקי שבקולדרו התאספו למעלה מ-200 משתתפים מרחבי העולם למה שכונה "חמש ימים של גן עדן אמיתי", בסדנאות לימודי ובהתוועדויות משותפות בהנחייתם של רבנים ואורחים. המשתתפים נהנו מחמשה ימים מלאים בתוכן יהודי ע"י 22 מרצים מהשורה הראשונה, שלוחים ואורחים נוספים, במהלך הסמינר נמסרו למעלה מ-70 הרצאות במגוון תחומים ביהדות  לסיפור המלא
הצלחה מרשימה לסמינר היהדות של JLI
בין האורחים המיוחדים שהוזמנו לאירוע, ניתן למנות מנחה תוכנית רדיו מפורסמת בשם מיכאל מידד, פרופ' לורנס שיפמן, הרב לייבל שפירא, והרב משה קוטלרסקי. הרבנים משה בריסקי והרב יוסי ג'ייקובסון הקסימו את הקהל בשיעוריהם המרתקים.

הרצאות מקיפות הונחו על ידי הרבנים והשלוחים בערל בל, שמואל קפלן, חיים בלוק, דויד אליעזרי העשי אפשטיין. וכן על ידי מר טד גלט, וד"ר סט ווארד. נערכו גם הרצאות מיוחדות לציבור הנשים על ידי רבניות ושלוחות. תוכנית נוספת שרשמה הצלחה הייתה זו שנערכה לסטודנטים מאוניברסיטאות בארה"ב, הונחתה על ידי הרב יוסי סערברנסקי וזוגתו.

הצלחתו המרשימה של הסמינר עוררה הדים רבים ובסיומו הודיעו למעלה מ-80% מהמשתתפים על רצונם לשוב ולהשתתף בארוע גם בשנה הבאה.

סמינר היהדות כמו גם פרויקטים נוספים של JLI נזקפת לזכותו של התומך העיקרי של הארגון מר ג'ורג' וזוגתו פמלה רוהר, ובהנהגתו של פטרון של הארגון הרב משה קוטלרסקי. הארוע לא היה יכול להתבצע ללא עבודתם של צוות הארגון המוכשר, בראש ובראשנה של הת' מענדי וועג שעמל ללא לאות כמעט 6 חודשים על תכנונו והפקתו של הסמינר, ושל הת' יוני כץ, איש הפרויקטים של JLI – כל זאת בהנחיית מנהלי JLI הרב אפריים מינץ והרב אשי אפשטיין.

בסיכומו של דבר, הצלחתו חסרת התקדים של סמינר היהדות, היא בראש ובראשונה בכך שלמעלה מ-200 המשתתפים זכו לקבל מנה גדושה של יהדות, לימוד תורה ושמירת מצוות, דבר שודאי גורם לנח"ר הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.