מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ו 11.09.2006

המועמד לסנאט האמריקאי ביקש ברכה מהרבי

המועמד היהודי לסנאט האמריקאי מטעם ניו-יורק דוד יאסקי עלה אמש (ראשון) לציונו הקדוש של הרבי כדי לבקש את ברכה להצלחה בבחירות הקרובות ובעבודה כנבחר ציבור. לאחר קריאת ה'מענה לשון', הוא הקריא פ"נ בו הבטיח להגן על ארץ-ישראל ולתמוך במטרות יהודיות. "דוד תמיד היה חבר לליובאוויטש", אומר יו"ר ועד קהל קראון-הייטס ר' משה רובשקין שליווה אותו. יאסקי היה על קברו של הת' ארי הלברשטאם הי"ד שלזכותו עזר להקים את מוזיאון הילדים היהודי  לתמונות נוספות
המועמד לסנאט האמריקאי ביקש ברכה מהרבי

דוד יאסקי, חבר עיריית ניו-יורק המתמודד בבחירות הקרובות למושב בסנאט האמריקאי מטעם המפלגה הדמוקרטית בניו-יורק, הגיע אמש (ראשון) לציונו הקדוש של הרבי בבית-החיים 'מונטיפיורי' בקווינס. 

"הוא תמיד היה חבר לליובאוויטש ותמיד יהיה", אמר ר' משה רובשקין, יו"ר ועד הקהל של קראון-הייטס, שליווה אותו בביקור האישי-ציבורי. "דוד הוא אדם אחראי ועמד לעזרת קראון-הייטס בצורה חיובית ביותר".

השניים ישבו לכתיבת פ"נ בבית 'אוהל חב"ד ליובאוויטש' ברחוב פרנסיס-לואיס וצפו בוידיאו של הרבי. לאחר אמירת ה'מענה לשון', כנהוג, יאסקי הקריא את הפ"נ בו הוא ביקש ברכה להצלחה בבחירות ובשירות כנבחר ציבור והביע את מחוייבותו לתמיכה בארץ-ישראל ומטרות יהודיות.

לאחר היציאה ממבנה האוהל, יאסקי פנה לציונה של הרבנית הצדקנית מרת חיה-מושקא שניאורסון ע"ה.

משם הוא פנה לקברו של הת' ארי הלברשטאם הי"ד, הבחור החב"די הצעיר שנרצח ביריות על גשר ברוקלין בידי מחבל ערבי. יאסקי אמר שהוא מרגיש קשר אישי לנפטר שכן הוא העניק סיוע הכרחי להקמת מוזיאון הילדים היהודי של צבאות השם בקראון-הייטס הקרוי על-שם הלברשטאם.

כפי שדיווחנו, הועדה לפעילות פוליטית של קראון-הייטס הודיעה על תמיכתה במועמדותו של יאסקי בבחירות. יו"ר הועדה הרב שייע העכט וסגנו ר' נוחי גרוס נימקו את ההחלטה בכך ש"הרקורד והניסיון של יאסקי על נושאים חשובים כמו דיור מוזל וחינוך עושים אותו המועמד הכי טוב להציג אותנו בוושינגטון. הוא היה קשוב לצרכינו בחבר העירייה, ואנחנו זוכרים לו את זה".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
Reb Moshe
י"ח אלול ה׳תשס״ו
Keep p the pisitive work

Your chosid on crown St.

aka a friend of the g-dfather
2.
Rebbe?
י"ח אלול ה׳תשס״ו
Mosh Rubashkin: The Rebbe is alive - what are you doing at the Ohel?!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.