מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ו 11.09.2006

הרב סאקס יערוך 'ביקור חב"די' באוסטרליה

אירוע גדול מתוכנן במלון "גראנד הייאט" במלבורן לרגל היארצייט השלישי של הרב חיים גוטניק ע"ה, מבכירי רבני אוסטרליה. נואם אורח יהיה הרב הראשי לבריטניה, ד"ר ג'ונתן סאקס שגם ישתתף בחגיגות ארבעים שנה להתייסדות ה'ישיבה סנטר' הקהילתי של חב"ד בעיר. "הישיבה שינתה העלתה את רמת הלימודים והביאה תרבות תורנית", אומר הנדבן הרב יוסף גוטניק, בנו של המנוח, שמפיק סרטון תדמית על תולדות המוסד שיוקרן באירוע  לסיפור המלא
הרב סאקס יערוך 'ביקור חב

הרב הראשי לבריטניה, ד"ר ג'ונתן סאקס ישתתף בחגיגות ארבעים שנה להתייסדות ה'ישיבה גדולה סנטר' של חב"ד במלבורן, אוסטרליה. האירוע גם יציין את היארצייט השלישי של הרב חיים גוטניק ע"ה שכיהן כרב בית-הכנסת היברו באלווד ונשיא מועצת רבני ויקטוריה.

האירוע בתאריך כ"ו תשרי תשס"ז ייערך באולם מלון "גראנד הייאט הוטל" במלבורן. הרב סאקס יערוך בהמשך ביקורים בבתי-כנסת ובתי-ספר יהודיים במלבורן וסידני.

פטרון הישיבה סנטר - הבניין המרכזי של חב"ד במלבורן עם בית-כנסת ובית-ספר - הוא הרב יוסף גוטניק, הנדבן החב"די הנודע שתומך במוסד בעשרים שנה האחרונות.

"תרבות הכובעים והחליפות השחורות לא הייתה מוכרת באוסטרליה ורמת הלימודים הייתה שנות אור אחורה בהשוואה לארה"ב. אבל הישיבה התחילה לשנות את הכל", גוטניק אמר לעיתון המקומי "אוסטרייליאן ג'ואיש ניוז" כשהוא סיפר איך הכל החל בשנת 1960. הוא עצמו היה תלמיד של אחד המייסדים השליח הרב זלמן סרבראנסקי.

תחת נשיאות הרבי, למוסד היה מועצת מנהלים שכללה את הרב סרבראנסקי, הרב חיים גוטניק ע"ה, הרב שלום גוטניק, הרב יצחק גרונר ודוד פייגלין.

המארגנים יוצרים קשר עם בוגרי המוסד ואף מפיקים סרט תדמית על תולדות הישיבה שיוקרן באירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.