מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ו 07.09.2006

הודפס "לוח כולל חב"ד" תשס"ז

בהמשך למסורת רבת-השנים, הנפיקה גם השנה הנהלת "כולל חב"ד" את הלוח המפואר לשנת ה'תשס"ז. הלוח קנה לו זה מכבר שביתה אצל כלל אנ"ש, בהיותו הלוח הוותיק ביותר שמבוסס "ע"פ נוסח האריז"ל ומנהגי אנ"ש ההולכים לאור תורת כ"ק אדמו"ר הזקן נבג"מ זיע"א", ונכתב במשך שנים ארוכות ע"י פוסק הדור הגאון החסיד המפורסם רבי אברהם חיים נאה זצ"ל ובנו הגה"ח רבי ברוך נאה זצ"ל  לסיפור המלא  ■ ב'כתבה מלאה' - הטיוטה של לוח כולל חב"ד משנת תשי"ג שכתב הרב חיים נאה, עם הגהות הרבי
הודפס
הלוח התחבב ע"י כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, שאף ביטא את חביבותו בשיחתו הק' מיום ראש השנה ה'תשנ"ב, ובין דבריו אמר: "ע"ד לוח כולל חב"ד (...בתור ספר קטן), שמלוקטים בו המנהגים וההלכות הנצרכות, מוצאים בנקל את ההלכות האמורות... ומגיע להם "יישר כח" על זה...". לציון חביבותו נוסיף עוד, שהלוח לא היה מש מעל שולחנו של הרבי נשיא דורנו והיה מונח עליו בתמידות.

הלוח נערך בצורה ברורה ומשובבת עין, כאשר הוא מסודר בקפידה לפי חודשי השנה בצירוף ההלכות והמנהגים המתעוררים מזמן לזמן. בראש הלוח מתפרסמים מכתבים ואגרות קודש של כל הרביים הק' נ"ע נבג"מ זי"ע, אשר פרסמו מכתבים מיוחדים לאנ"ש כדי לעודדם בעניין צדקת ארץ ישראל, אותה מקיים "כולל חב"ד" למעלה ממאתיים שנה. לאחר גוף הלוח נוסף נספח חשוב של "זמני היום" המכיל: זמנים מדויקים לפי אופק ירושלים ע"פ דעת אדמוה"ז נ"ע; זמני הדלקת נרות ומוצאי שבת בערים חשובות בארץ ובעולם כולו - נכס חשוב לכל שליח או נוסע לחו"ל; מורה שיעור ברמב"ם ורשימת ימי סגולה ויומי דפגרא במשך השנה.

את הלוח המפואר ניתן לרכוש במשרדי "כולל חב"ד" בירושלים, רחוב עין יעקב 13, ת"ד 5108, עיה"ק ירושלים ת"ו, טלפון: 02-6273444; או בספריית חב"ד ברחוב ישעיהו.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
איך אפשר להזמין?
י"ד אלול ה׳תשס״ו
מעוניין להזמין, למי שהוא יש מושג? אני מחפש גם קופת צדקה של כולל חב"ד. אשמח אם תפנה אלי [email protected]
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.