מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשס״ו 27.08.2006

ארגון 'אלף' לאסירים רוכש בניין בפיטסבורג

 מרכז ארגון 'אלף' המשרת אסירים יהודים בצפון מזרח ארה"ב יפעל במבנה חדש שנקנה בפיטסבורג בעלות של $190,000. מנהל 'אלף' בפיטסבורג, הרב משה מאיר ווגל ציין שבמעבר למקום החדש והמרווח יהנה הארגון משיפור משמעותי בתדמיתו בקרב הקהילה וממיקומו בשכנות ל'מרכז הכולל ללימודים יהודיים'  לסיפור המלא
 ארגון 'אלף' לאסירים רוכש בניין בפיטסבורג
מזכיר בתי הכלא, ג'ון שאפר עם השליח הרב משה-מאיר וואגל. משמאל: לוגו ארגון אל"ף
מרכז ארגון 'אלף' המשרת אסירים יהודים בצפון מזרח ארה"ב יפעל במבנה חדש שנקנה בפיטסבורג בעלות של $190,000. מנהל 'אלף' בפיטסבורג, הרב משה מאיר ווגל אומר שהמבנה ייפתח לשירותם של האסירים היהודים המצויים בבתי כלא באזור ולבני משפחותיהם בעוד כחצי שנה.

הרב ווגל מציין שבמעבר למקום החדש והמרווח יהנה הארגון משיפור משמעותי בתדמיתו בקרב הקהילה וממיקומו בשכנות ל'מרכז הכולל ללימודים יהודיים'. ג'ו ברונשטיין, מנהל הפיתוח של 'אלף', אמר שהארגון ינהל מבצע נרחב לגיוס כספים במשך חודשי הסתיו והחורף הבאים על מנת להיטיב את איכות השיפוצים שנעשים.

הארגון קיבל משכנתא בגובה $250,000 מבנק ותרומה פרטית של $45,000 ממשפחה שבחרה להשאר בעילום שם. ארגון 'אלף' קיבל אישורים מהשלטונות למקם את משרדי הארגון בכל שלושת הקומות של המבנה ולצרף לשימושו של הארגון שטח חנייה פרטי צמוד.

עם פתיחת ארגון 'אלף' במקומו החדש יועסקו בו פעילים באופן מלא וחלקי וביניהם יהיו גם מתנדבים מאוניברסיטת פיטסבורג ומאוניברסיטת קרנגי מלון. חברי הצוות של הארגון ידאגו לספק שירותים לאסירים ולמשפחותיהם, הכוללים קבוצות תמיכה וחבילות סיוע למשפחות במשך תקופת החגים.

ברונשטיין מציין שהרחבת המבנה תאפשר גם הרחבה בהיקף הפעולות החשובות ושירותים לאסירים המצויים בבתי סוהר ממשלתיים בפנסלבניה, בחלקים של מערב וירג'יניה, אוהיו ומרילנד.

הארגון גם מגיש סיוע בבתי רפואה ובקרב קבוצות מטופלים נוספים. הארגון מונה 30 רבנים אזוריים ועוד 20 מתנדבים הפעילים באזור.

הרב ווגל, שציין שרוב האסירים היהודים מרצים ענשים על עבירות קלות בלבד, הביע את תקוותו שבעזרת פעילות הארגון, ניתן יהיה למנוע את גידול מימדי הפשע בקרב יהודים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.