מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשס״ו 24.08.2006

מועדון חדש לפטפוטים עם קשישים ובייגל'ך

הצעירים במחוז הרי הפוקונוס בפנסילבניה הם כבר חברים קבועים בפעילות ואירועי בית-חב"ד המקומי. עכשיו הגיע תורם של הקשישים. השליח הרב מענדל בענדט יחנוך החודש בצורה רישמית את "מועדון השמוז" - מפגש קשישים לשיחות ופטפוטים על טוהר הטעם האמריקאי-יהודי 'בייגל'ס אנד לאקס' ■ בהעיתון המקומי דיווח בחגיגיות על המועדון וציין כי סוף סוף יש "מקום שיהודים יכולים לשוחח את אשר בראשם". התענוג יעלה להם 7 דולר  לדיווח המלא
מועדון חדש לפטפוטים עם קשישים ובייגל'ך

"קשישים באזורינו שמחפשים לשבת בנחת ולפטפט על ארוחת צהריים עם בייגל'ך ולאקס (דג סלומון מעושן) יכולים לעשות זאת עכשיו על בסיס חודשי", כך נפתחת הידיעה בעיתון "פוקונו רקורד".

הם דיווחו על פתיחת "מועדון שמוז" - הנקרא אחרי הביטוי בשפת האידיש שמשמעו להתכנס ולדבר באווירה חברותית ונוחה - המיועד לספק אינטראקציה חברתית וחינוכית על נושאים שמעניינים את המבוגרים היהודיים המתגוררים בפוקונוס, מחוז ההרים בצפון-מזרח פנסילבניה בארה"ב.

המועדון המקורי נפתח על-ידי השליח הרב מענדל בענדט ורעייתו שטערני, המנהלים את בית-חב"ד בעיר סטרודסבורג המשמש את יהודי פוקונוס.

עלות הפטפוט: 7 דולר

המוסד החדש מצטרף לשאר הפעולות שהם מקיימים, שחלק נכבד מהם מתמקדים בדור הצעיר: שיעורים, היברו סקול, הדרכות לבר ובת מצווה, מועדון לנשים, מועדון לצעירים, פעילות עם סטודנטים, מחנה קיץ ואירועים לקראת חגי ישראל.

הרב בענדט כבר מפעיל את ה"חי סוסייטי למבוגרים' ומקווה להגיע לקהל קשישים נוסף על-ידי המועדון החדש. העיתון הבהיר שלא מדובר במפגשים על נושאים דתיים גרידא, אלא יותר מקום שיהודים יכולים לשוחח את אשר בראשם.

הם ייפגשו מידי ראש חודש בלוח היהודי, בכל פעם במיקום אחר, ודמי חברות במועדון הוא 7 דולר. קשישי הפוקונוס מוזמנים לברר פרטים נוספים בדואר-האלקטרוני [email protected] במידה ויש להם גישה לאינטרנט (ייתכן שזה יהיה הפרוייקט הבא או לפחות נושא לשיחה).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.