מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשס״ו 22.08.2006

ראש העיר חיפה: "הדבקת המודעות הרסה לי את העיר"

במהלך טקס הזיכרון שהתקיים אתמול (שני) לשמונת ההרוגים מהטיל שפגע במוסך הרכבת לפני חודש בדיוק, ביקש כתב COL לשמוע את התרשמותו של ראש-העיר חיפה, מר יונה יהב, מפעילות חב"ד במלחמה ■ תגובתו היתה מפתיעה: "בקריית שמונה ובמעלות עשתה חב"ד פעילות ברוכה ויוצאת מהרגיל, אבל בחיפה אנשי חב"ד הרסו לי את העיר"  לסיפור המלא
ראש העיר חיפה:
"אין לי בעיה עם חב"ד". יהב, אתמול • צילום: מאיר דהן, COL
זה היה אמש, באירוע הזיכרון לשמונת ההרוגים במוסך הרכבת בחיפה. פגשנו את ראש עיריית חיפה, מר יונה יהב, וביקשנו לשמוע את התרשמותו מפעילות חב"ד בעיר. תגובתו הפתיעה אותנו. "שלילי", אמר יהב בזעם. ניסנו לרדת לסוף דעתו ולהבין מדוע הוא כועס כל כך, והוא מיד הוסיף: "חב"ד הרסו לי את העיר, הוצאתי מאות אלפי שקלים בגללכם".

לשאלתנו לפשר הדבר סיפר מר יהב: "בזמן המלחמה, חבר'ה שלכם הלכו ותלו מודעות של המשיח בכל העיר: על עמודים, על לוחות מודעות, על עצים, ואיפה לא. הם מילאו את העיר במודעות, שממש הרסו את חזות העיר. הוצאתי את כל עובדי העירייה שיורידו את זה מיד. הוצאנו על זה המון כספים.

"אני רוצה שתבינו", הוסיף, "אין לי בעיה עם חב"ד. להפך, אני מאוד מעריך את פעילות חב"ד בקריית-שמונה ובמעלות, שם שמעתי שהיתה פעילות ברוכה ויוצאת מגדר הרגיל, אבל לא ייתכן שבזמן מלחמה, במקום שאתעסק עם התושבים שסופגים קטיושות, אצטרך לבזבז כספים על הורדת מודעות בלתי חוקיות שלכם".

ניסינו להרגיעו ולהסביר כי זו אינה פעילות של גורמי חב"ד המוסמכים, אלא של אנשים שפעלו באופן עצמאי, אך מר יהב טען: "אז איפה הרבנים שלכם? מדוע אתם לא יוצאים נגד ההשתוללות הזאת? מדוע אתם נותנים לזה להמשיך? אנחנו עיר מסודרת. אם הם היו מגיעים ומבקשים לקנות שטחי פרסום, העירייה עצמה היתה תולה להם את המודעות, אבל לא ייתכן שתהיה כאן הפקרות ו'מאן דאלים גבר', וכל העיר תהיה מכוסה במודעות בצורה פרועה כל-כך".

ראינו לנכון להביא את הדברים, כדי שמי שיש לו השפעה על אותם מדביקים, שיבהיר להם את גודל הנזק שהם גורמים במעשיהם, כאשר העירייה ממילא מורידה מיד את המודעות, אבל בינתיים נגרם נזק לשמה של חב"ד כולה.
לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
67 תגובות
1.
חילול שם חב"ד
כ"ח אב ה׳תשס״ו
בא לפחות נקווה שהמשחיים יבינו את הטעות בשביל העתיד
2.
די תפסיקו
כ"ח אב ה׳תשס״ו
אתם כל הזמן מחפשים איך להרוס.

כתוב "אך נגד ה משיחו"

מי שפעילות על משיח לא טובה לו שלא יקשקש שהוא בעד חב"ד או בעד הקדושה!!!

אני לא מפיצה. אבל אתמול שמעתי סיפור מדהים מתושבת אזור חיפה שמצאה את התמונה של הרבי עם כיתוב משיח - הרימה אותה, נכנסה לרכב, שמה את התמונה קרוב אליה. ואת העובדה שהיא וילדיה יצאו ללא שריטה מרכב שמרחו אותו על קיר בצידי הדרך, בתוספת מעקה ההגנה - היא זוקפת לתמונה הזאת. שראש העיר מקנטר עליה!!!!

סיפור שרצוי לתת לו במה במקום מכובד יותר
3.
זה הבעיה
כ"ח אב ה׳תשס״ו
שהופכים כאלה, כמו י. ב.ז וכיו"ב לחב"ד.
יש שם שלוחים נורמאליים שבטח לא עשו זאת.
וחבל שיש שם רע לחב"דבגלל אותם אלו.
4.
אני לא חושב שמי שמנהל את האתר הזה מנהל א...
כ"ח אב ה׳תשס״ו
זה רצון הרבי לפרסם לכל הנשי הדור ובהשגחה עליונה אנחנו בשבת פרשת "שופטים" שבדבר מלכות של השבת הרבי צועק ואומר וחוזר ומפרת בדבר מלכות שצריך לפרסם לכל הנשי הדור שזכינו ה בחר ומינה בעל בחירה שהוא לעצמו נעלה מאנשי הדור שהוא השופת והיועץ שבדור ...וכו וכו ואפשר ליראות את ההשגחה העליונה שבדיוק אתם מפרסמים את זה בשבוע הזה ...

נ.ב חב"ד תמשיך להתקים ואין איש שימנע ממנה כי הראש חי וקיים ואם הראש לא יהיה חי ח"ו אז כל הגוף ימות... אז לא לדהוג לכבודה של חב"ד יש מי שדוהג...
5.
הפסיקו!
כ"ח אב ה׳תשס״ו
מתי כבר יבינו שכשהרבי אמר לפרסם את נושא משיח שזה יהיה באופן המתקבל. עד מתי הם יהרסו במעשים הנואלים שלהם כל אהדה לחב"ד וגם לפרסום תורתו של המשיח.
6.
אין עם מי לדבר
כ"ח אב ה׳תשס״ו
נראה לי שהאתר עדיין לא הבין שאין עם מי לדבר, אפילו עם הרבי יבא ויגיד להם שהם טועים הם לא יקשיבו.
7.
שוב מחלוקת
כ"ח אב ה׳תשס״ו
באמת מערכת COL כאילו שחסר מחלוקות בחב"ד תחפסו ענין יותר משמח .את הסיפור הזה שמעו באירוע של הרכבת ואת זה יכלתם לכתוב אתמול אבל את הלכלוך שמרתם למחורת שהיה לכם סקופ לפתיחה באמת COL זה הזמן למחלוקות הרי למה כתבתם את זה אתם באמת חושבים שהצפתים יפסיקו אם זה חבל אנחנו לפני חודש אלול יש דברים יותר חשובים .הצפתים יודעים שיש אנשים שלא אהבים את המודעות אבל זה לא יחנך אותם יש להם משפעים והם ממש מחזיכים מCOL אז חבל על הזמן
8.
האומנם?
כ"ח אב ה׳תשס״ו
ב"ה
ואני חשבתי שאלה היו הקטיושות.
9.
הכל בגלל ...
כ"ח אב ה׳תשס״ו
המשיחיסטים
10.
רק בחיפה ?
כ"ט אב ה׳תשס״ו
רק בחיפה הם עושים את זה ? בכל הארץ מחללים את רבינו הקדוש. אוי לנו מהיכן צמחו אנשים כאלו.
11.
עד מתי???
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אולי הגיע הזמן שהרבנים יפסיקו לעסוק בנושאים שטותיים ויתחילו להתעסק בנושאים החשובים באמת?

האם זאת הייתה כוונתו של הרבי כשאמר "לכשיפוצו מעיינות חוצה"???

דיי זה כבר עבר את כל הגבולות האפשריים. גם בזמנים הקשים ביותר? גם בזמני מלחמה? כשכל עם ישראל מאוחד ומלוכד, כשכל עם ישראל בדעה אחת "להשמיד להרוג ולאבד"?

כמו שעכשיו מתחילות החקירות והבירורים לגבי טעויות המלחמה, זה הזמן גם שלנו עכשיו, לתקן את הטעויות שלנו.. לסדר את הבעיות שבתוכנו, וזאת טעות להגיד שהם לא משתייכים אלינו כי כל מי שמתסכל מבחוץ רואה אותם ככולנו.

אז בבקשה ובתחינה לחבריי הרבנים, וכשאני אומר חבריי אני מתכוון לכך! האם הרבי מינה את הרבנים בכדי שאם אדם מאנ"ש ירצה לפנות אליהם הוא יצטרך לעבור את "שומרי הראש" של אותו רב? הרבנים הם אנשים בדיוק כמונו הם ככל חסידי חב"ד ודאגתנו היא דאגתם, אז הגיע הזמן להרים את הכפפה ולהתחיל במהירות האפשרית "לעשות כל שביכולתנו" למנוע דברים כאלה בעתיד.

בברכת חסידים,
משיח נאו.
12.
מענדי
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אני קורא את התגובות ולא מאמין שך מדברים חסידי חב"ד אתם דוהגים לחב"ד הרבי דוהג ותפסיקו לקשקש במוח לכבוד חב"ד הרבי רוצה שיפרסמו משיח אתם עושים את זה? מי נותן היום יותר כבוד לרבי ברור שזה המשיחסטים מה השאלה בכלל ... ותגובה ל6 הרבי לא יגיד כאלו מילים כי הרבי לא משנה את דעתו הקדושה .. הרבי אמר לפרסם לכל הנשי הדור איפה האנטים עושים את זה??? במיטה? בכפר? איפה? אז די לקשקש במוח? הרבי שליט"א חי וקיים אני מקווה שיכניסו את התגובות גם של המשיחסטים.
13.
ישנו אדם מסויים שאחראי לזה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אותו אדם ידוע לכל מיהו, והוא גר בשכונת "הדר" בחיפה.. הוא מסתובב עם הטרנזיט שלו ואחראי לכל הפירטיות הזו.
חותנו המשפיע ז"ל מאד לא גרס את התנהגות חתנו שי.
14.
איפה הרבנים לעצור את זה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
זה נכון מה שואמר ראש העיר איפה הרבניפ ,ואם תאמרו שאין עם מי לדבר שהרבנים אינם ברי סמכא הרבי הא גופא קשיא זה עצמו צריך ביאור למה כל היום אנו שומעים על מחלוקות של רבנים ופוליטיקטת יש למניהיגם של חבד שם לא טוב
צריך לבסס את המנהיגים של חבד את השם הטוב של כל רב של כל בר סמכא ואז משם יהיה יותר קל להשליט סדר אך הבעיה איננה בילדודס הקטנים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם ויותר יאמרו להם לא אזי זה יגביר את המוטיבציה שלהם לכן שכן אם ישנה יותר התנגדות זו סיבה ליותר משחיות!
אזי בתר רישא גופא אזיל שהרבנים וראש חב"ד יעמידו את עצמם על הגובה האמיתיומשם יהיה הרבה יותק קל,
וגם בבתי חבד אי אפשר שבכל עיר ישנם 2 ו3 בתי חבד ומשיח וכל זה, וזה לא תמיד אשמת מי שפותח מקום חדש לפעמים השליח פשוט מעיף אנשים מבית חב"ד וגורם נזק למנהיגות שלו ובתור מנהיג לשם של מנהיגות בחבד,
אין ברירה חייבים לחשוב בגדול
15.
תגובה למספר 2
כ"ט אב ה׳תשס״ו
נכון שהסיפור שלך יפה אך את לא יכולה מסיפור אחד להשליך לכל שאר המאות שיוצאים עם טעם מר בפה
כמו שאחת הלכה לכותל ורססו לה את הרגךיים שכן היא לאה הייתה צנועה ומשם היא חזרה בתשובה
האם זה אומר שכעת נרסס לכולם הרגליים.
אלא אם עובד פעם זה לא הוכחה לכלל
נכון שהרגש נכון אך אם נחשוב גדול יותר והצלחה מרובה יותר בדרך מסודרת ניתן להגיע ליותר תוצאות
16.
תתביישו לכם
כ"ט אב ה׳תשס״ו
בשביל רייטינג תרשמו הכל
17.
קריאה לרבנים והמשפיעים
כ"ט אב ה׳תשס״ו
שיש להם השפעה על מדביקי המודעות המזיקות- לקחת אחריות ולרסנם ולהסביר להם שלא זו הדרך, ושאפילו לשיטתם זהו היפך הכוונה, וכו!!
ויש לעשות זאת בתוקף הראוי-שיעמוד במבחן התוצאה, ולא רק יוצא זיין- שהרי הנזק הוא לכללות חב"ד וענייניה- ענייני הרבי (כולל- הפצת בשורת הגאולה, משאת נפשו הק של רבנו).
(ויישר כח למערכת COL על הפרסום החשוב- הממחיש את הנזק לאלו שמאיזה סיבה עדיין לא הבינו זאת)
18.
הערה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
מי שישים לב משהו מצחיק, כל התגובות שמצדיקות את הפעילות שעשו המשיחיים בחיפה, הם עם טעויות כתיב = כל המגיבים והמצדיקים אינם יודעים קרוא וכתוב.
19.
המנהיגים רגועים ומחוייכים
כ"ט אב ה׳תשס״ו
הם לא אשמים אותם אלו עם הסנדלים והסירטוקים . מי שאשם זה המהיגים שלהם שהולכים מחוייכים ולא מוציאים הגה נגדם .כשמחללים את רבינו .
20.
ל"ג בעומר
כ"ט אב ה׳תשס״ו
הרבי אומר בשיחה של תלמדי רבי עקיבא [שלא נהגו כבוד זה בזה] אני חושב שהרבי רוצה שנילקח הורה בפעל לזה !!!!!!!!
21.
למגיב 19
כ"ט אב ה׳תשס״ו
א. הם לא אשמים (אלו עם הסנדלים) הם בגדר חרש שוטה וקטן.

ב. המנהיגים !!! אצלהם זה ביזנס עושים כסף מהמשיח הזה וגם כבוד מדומה. בתוך תוכם הם יודעים את האמת שדגלים צהובים, דיגלון על דש הבגד, תמונתו המחוללת של הרבי על עצים, גשרים, תמרורים ופחי אשפה, המעשים האלו לא מקרבים את ביאתו של מלך המשיח שכולנו מחכים לו.
22.
נמאס מהחילול השם
כ"ט אב ה׳תשס״ו
מספיק עם זה!!
23.
שכל מעוות!
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אני כל הזמן מנסה להבין את השכל שלהם:

הרבי אמר לפרסם שמשיח הולך להגיע - זאת אומרת לפרסם את המילה משיח באותיות גרפיות הכי גדולות שיכולה מכונת דפוס להוציא!!!

לא מבין, באמת לא מבין!

(אני לא נכנס לנושא פרסום זהות המשיח)
24.
לכל אותם המגיבים בעניין אהבת ישראל:
כ"ט אב ה׳תשס״ו
כשהמתנגדים קמו ודברו הבלים נגד ליובאוויטש, לא שתקנו!

הנזק שהמשחיתים האלו עושים לליובאוויטש וליהדות, גדול לאין ערוך!

מה גם שלא מדברים על אף בן אדם (חיה?) ספציפי, אלא על מעשים של קבוצה בזויה!
25.
חבל על הוויכוח
כ"ט אב ה׳תשס״ו
זה הרי ברור שכמה שיותר נדון בנושא הם ימשיכו יותר להכעיס כמו שהם יודעים לעשות .לדעתי לא צריך להתייחס לכל כלב שנובח ורוצה קצת יחס
26.
חברה תתעוררו
כ"ט אב ה׳תשס״ו
עוד 20 שנה גם אם נרצה לעצור את זה לא נוכל
איפא הרבנים???
27.
להגיב לענין
כ"ט אב ה׳תשס״ו
ראש העיר רק דיבר ע"ז שעושים מעשה פרטיזנית נגד החוק כשתולים את התמונות בלי רשות ובכל מקום שרק רוצים. והרבי אף פעם לא תמך בהנהגה נגד החוק.

לאלו החושבים שמוכרח לתלות את הרבי בכל מקום (וכפי שהרבי התבטא פעם ע"ז שהצורה שמזלזלים בו ע"י התמונות לא עושים בזיון כזה אפילו לעבד נרצע בשוק). אמר ראש העיר: בבקשה תעשו כמו כולם, תשלמו וני אדאג שהתמונות יותלו בכבוד!

בלי להתווכח באם עצם תליית התמונות גורמות לחילול השם או לא. ברור שהנהגה פרועה נגד החוק בטח גורמת לחילול השם שהרבי לא ויתר ע"ז אף פעם. ועל הנהגה פרועה זו חייבים הרבנים לדון ולהורות מה הדין בזה פשוט עפ"י שולחן ערוך.

וכבר הבטיחה תורה שישראל עושין תשובה ומיד הן נגאלים.
28.
usa
כ"ט אב ה׳תשס״ו
Can someone explain why the municipality was concerned with illegal sign hanging during a war! If the mayor didnt put all hands on deck to help those effected by the bombing he most certainly cant hide behind being busy taking down signs
The moshichistin have no class or common sense is there something new about that.
29.
אין מילים!!
כ"ט אב ה׳תשס״ו
פשוט גועל נפש ,כל מה שהולך כאן במערכת התגובות .באתרים חילוניים התגובות כבר יותר על רמה .וסתם כך בתור תלמיד לשעבר בישיבת תו"ת חיפה לולא אותם "המשיחיסטים" שום חיפאי לא היה יודע על קיומה של חב"ד בכלל אז תנו קצת כבוד לאלה אשר מוסרים את כל חייהם ,פשוט כך ,למען הרבי .
30.
חילול שם ליובאוויטש
כ"ט אב ה׳תשס״ו
חברה שאף אחד לא ינסה להצדיק מעשים כאלו. אני משיחיסט לכל דבר ועניין, וימשיך להיות כזה, כי אלו המסרים והדברים שניבטים משיחותיו של הרבי מלך המשיח, אבל מעשים כגון אלו, הם חילול ה גדול ונורא, צריך להגיד את הדברים הללו. המשפיעים וההנהגה חייבת לעצור את זה. זה ממש לא נקרא לפרסם לכל אנשי הדור.

יה"ר שיאמר ה לצרותינו די וכל העלם והסתר הנורא זה יהיה כבר מאחרינו.
31.
הרבי שומר
כ"ט אב ה׳תשס״ו
לא ראש עיר מקדימה שומר על חיפה, לא ראש עיר שבדווקא תחבורה ציבורית נוסעת בשבת ומרכזי קניות נפתחים בשבת שומר על חיפה, לא ראש עיר שגן הפרסי (ספק עבודה זרה) הוא חזות העיר שלו שומר על חיפה, לא ראש העיר שמעביר תקציבי ענק לאוכלוסיה הערבית שומר עלנו, לא ראש עיר שמזוזת הכניסה לעיריה היתה פסולה שומר עלינו, לא ראש עיר שמה שמעניין אותו בזמן המלחמה הדבקה פירטית של מודעות שומר עלינו, (מח הדבקת מודעות לא עבדה בזמן המלחמה)

על חיפה שומר כ"ק הרבי מליובאוויטש.
בתמונה הענקית של הרבי ברח ארלוזורוב על בניין הישיבה שומר עלינו, פעילות שליחי הרבי בחיפה במקלטים, חלוקת אלפי סנדוויצים וממתקים והפצת התורה והחסידות שמר עלינו, עשרה בתי חב"ד בעיר עם הפעילות הברוכה שלהם שמרה עלינו, מוסדות החינוך (קריית המלך- היפה והגדולה בארץ) שמרה עלינו,
תמונות הרבי המביט מכל מקום מכרטיס תפילת הדרך, מפרוספקט, ממודעת קיר ומשלטי חוצות שמר עלינו ורומם את רוחנו. נשתדל להמשיך להפיץ את תמונת הרבי (באופן חוקי) ולהגדיל, להוסיף, ולפאר את מוסדות הרבי בעיר.

ראינו בעבר שראש עיר שפעל להורדת תמונת הרבי עבר מתפקידו, נקווה שחיפה שכבר לא אדומה תהווה דוגמא לפעילות ואחדות לכל חב"ד ונזכה מייד להתגלות כ"ק אדמו"ר מה"מ בחיפה כפי שהבטיח למשפיע הרב ראובן דונין.

בברכה - חיפאי
32.
DAI LAMACHLOKET!!!!!!1
כ"ט אב ה׳תשס״ו
LAMA ATEM TZRICHIM LEFARSSEM NEGED ACHEINU ANASH, ATEM LO MASKIMIM AZ AL TICHTEVU KLUM!!!!!!!1 ATEM KOTVIM ET ZE KEILU HAMESHICHOSTIM OSSIM HADAVAR ACHI GARUA BAOLAM! HEM RAK MEDRABRIM AL MASHIACH! MA HABAIA??? EIFO HAAHAVAT ISRAEL CHINAM SHEL CHODESH AV?????1
35.
אני איתך 21
כ"ט אב ה׳תשס״ו
הרבנים שלהם כבר יודעים את האמת, רק שלא נאה להם לחזור בעצמם, ואני מתכוון לרבנים ולא למנהיגים למיניהם!!, לולי היו חוזרים בהם היו מפסידים הכבוד משני הצדדים...
לא נראה לי שחשבו בהתחלה שהמושפעים שלהם יגיעו כל כך רחוק, ויש עוד הרבה לפניהם...

ד"א, המגיב התומך הוא אותו אחד, תסתכלו בטעויות כתיב
36.
למה אתם רבים?
כ"ט אב ה׳תשס״ו
האם חוץ מהדבקת מודעות לא עשו אנשי חב"ד בחיפה דבר? האם נראה לכם שכל הדיבורים של ראש העיר לא נאמרים מאהדה גדולה לחב"ד?
37.
ובצפת טוענים.......
כ"ט אב ה׳תשס״ו
איזה ראש-עיר אנטי משיחיסט יש בחיפה.....
38.
האשה שניצלה בזכות התמונה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
כמסופר לעיל בתגובה מס 4
היא מורה בתענך בבית ספר של הרבי מליובאוויטש מנהיג חב"ד וכל ישראל,
היא ומשפחתה גרים בעיר יקנעם,
אינה מצהירה על עצמה שהם חסידי חב"ד.
אפש ר לשמוע את הסיפור ממקור ראשון
39.
הגיע הזמן לעצור
כ"ט אב ה׳תשס״ו
את הנזק!!!
40.
כמה משלמים למגיבים שכותבים תמיד
כ"ט אב ה׳תשס״ו
נגד משיח
אף אחד מהם לא כותב אף פעם שהוא עצמו עוסק בהפצת החסידות, אף אחד מהם לא כותב שהוא חוזר ממבצע תפילין או מבצע מזוזה
ואין חשש שהוא יעסוק במבצע שופר
41.
אין להם את החבד
כ"ט אב ה׳תשס״ו
תראו איך הם נראים כל היום מחליפים בינהם תמונות ומדבקות . ועולים על עמודים . ורוקדים ומקפצים זה חבד . איפה החכמה .הבינה . הדעת .זה חברה שלא ראו ולא יודעים מה זה רבי .מאיפה נכנס הוילדקייט . ותסתכלו טוב על פניהם תראו אנשים הוזים .ועוד מתפארים אנחנו חבד מעצ .
42.
על 18
כ"ט אב ה׳תשס״ו
זה שטויות תתביש לך
43.
תגובות עם שגיאות כתיב
כ"ט אב ה׳תשס״ו
נראה לי שהתגובות נכתבו באותה יד ויותר מזה יכול להיות שהדבר נעשה בכוונה כדי להכפיש את אלה שבפשטות עושים רצון הרבי.

האופן המתקבל אבל לעניות דעתי - זה לא להסתיר את העניין מהציבור כמו שיש שלוחים שעושים, אלא לעשות ציבור לכלים לקבל את הדברים. לצערינו יש כאלה שאוסרים על אנשים ללמוד שיחות "דבר מלכות" משנות נ"א-נ"ב. בלי שום הסבר! ממתי אסור ללמוד שיחות של הרבי?! ועוד שיחות שציוונו ללמוד כדי להביא את הגאולה בפועל! כאן - שורש הבעיה - השליח שמתנגד לשלוחו!
אילו באותה חיפה היה נלמד עניין של גאולה ומשיח כמו שצריך, מר יונה יהב לא היה מתנגד לפוסטרים - ההפך, היה מקצה להם מקום מחובד יותר. וקידוש השם היה עצום.
44.
אני לא מאמין !
כ"ט אב ה׳תשס״ו
הרבי מינה אחד מכל המגיבים לשמור על השם של חב"ד?
45.
שטויות
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אתם יכולים לצחוק על הצפתים כמה שאתם רוצים,הם לא רואים אותכם ממטר!

בדרך כלל מי שלא עושה כלום תמיד יש לו מה להעיר,בדוק.

אז תמשיכו להעיר בא נראה מה זה ישפיע בדיוק על העולם.
46.
ל-18
כ"ט אב ה׳תשס״ו
ולכל שאר המגיבים נגד - תתבישו לכם!!!
האם אתם עושים משהו לפרסום משיח? ולא נדבר כעת על זהותו של המשיח.
לפי דעתי, אדם שאינו מאמין בביאת המשיח, מפרסמה, ומאמין בדברי הרבי לגבי זהותו של המשיח - הוא אינו משתייך לתנועת חב"ד. נקודה!
ותפסיקו כבר עם השטויות המתחסדות ומטופשות שלכם!!!

נ.ב. לגבי שגיאות הכתיב - אין זה נכון לגבי כולם, עובדה!
47.
למה אתם לא כותבים על הפעילות של המשיחיים...
כ"ט אב ה׳תשס״ו
שיש לכם הזדמנות ישר אתם כותבים נגד, חבל שאתם לא שמים את כל החיילים עם הדיגלי משיח, ודרך אגב יונה יהב הוא לא כזה אוהד חרדים וכנראה שהוא חיפש את ההזדמנות ואתם ישר קפצתם על ההזדמנות.
48.
יתכן שראש העיר יתבע אותכם על הוצאת דיבר
כ"ט אב ה׳תשס״ו
האם יש עדים אוביקטיביים, דהיינו לא אנשים מטעם השמאל שגרים בכפר חב", או עובדים באתר שכותב על עצמו שאינו אתר חב"ד ?
49.
נו- הערה 15
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אולי רבני חב"ד יתאחדו ובאמת יהיו רבנים מאוחדים יותר ולא יריבו בינם לבין עצמם ובלי פוליטיקות אלא יהדות וחסידות טהורה ובאמת אם הם בינם לבין עצמם יסתדרו אזיי אצל כל הצבור יהיה גאה ברבנים והצבור עצמו יהיה גאה גם כן וכן הציבור ימגר את התופעה אך בינתיים זה נראה כמו צחוק אחד גדול...חבל צריך כמו בתגובה ל15 חשוב בגדול!
50.
בתור חיפאי - חב"דניק
כ"ט אב ה׳תשס״ו
בתור חבדני"ק חיפאי שגר בעיר הזו למעלה מ20 שנה.

איני מסכים באמת לפעילות הזו של ה"קיצוניים" שבמחננו הגורמים לפעמים לחילול השם ולזלזול בדעת. החברה האלה , ואת זה כל חיפאי יודע, שייכים ל3 קבוצות בחיפה. קבוצה המושפעת משמואל פרומר- אנשים נחמדים וצעירים שחזרו בתשובה ובאמת עוזרים לקהילה בחיפה אך מושפעים יתר על המידה מפרומר ומדעותיו ומתנהגים בחיפה באופן של כל דאלים גבר.

הקבוצה השניה היא של בחורי הישיבה מצפת שהגיעו לחיפה לפני מספר שנים ובאמת הרימו את הגל של ה"מבצעים" בחיפה. אך בד בבד לפעמים הם גורמים קצת חילול שם הרבי בהסתובבות עם דגלים ברחובות וכד.

הקבוצה השלישית היא של אנ"ש בראשות הרב גדליה אקסלרוד שהכריז על עצמו כרב של קהילת חב"ד , ללא שום סמכות מאף אחד. הרב נותן ליגטימציה לדברים הנוגדים את רוח חב"ד והלך רוחו של הרבי בתוקפו כל דבר המנוגד לדעתו הקיצונית וממילא הקבוצה הזו הולכת אחריו.

אך!!!!!!!! לאחר ולמרות כל הדברים האלה:

1. למי שאינו מודע , מר יהב הוא ראש עיר שנבחר מטעם תנועת "שינוי" וראש עיר שאישר לעשות בחיפה כל מיני פסטיבילים בשבת. הוא מתנגד לדת באופן גורף, ללא שום הקשר למשיח או כל דבר אחר. ככה שאת דבריו אין לקחת בצורה הרצינית.

2. משיחיסטים, משיחיסטים...הגרעין שעושה את "המבצעים" בחיפה ומעורר את הצד הדתי בעיר הזו זה החברה האלו . ככה שלמרות כל הדברים הלא טובים כביכול, עדיין רב הטוב והתועלת על הרע.

3. ואחרי כל התגובות שאנשים מגיבים כאן - לא ככה ולא ככה תביאו את המשיח.

התבטאויות כאלה ואת זה כולנו יודעים נוגדים באופן מוחלט את דרכו של הרבי , ובאופן מוחלט את "ואהבת לרעך כמוך". ואם אנשים מתנהגים בצורה כזו אל להם לבוא בטענות לאנשים אחרים שלא מתנהגים כרצון הרבי. וע"ז כבר אמרו חכמינו" קשוט את עצמך ...
ותחשבו על-זה!!!
51.
הגיע הזמן
כ"ט אב ה׳תשס״ו
הגיע הזמן להודיע בפני כל עם ועדה שלחב"ד אין כל קשר עם עובדי עבודה זרה.
52.
מגיב 50
כ"ט אב ה׳תשס״ו
לא מדובשך ולא מעוקצך.
54.
לכל המשיחיסטים
כ"ט אב ה׳תשס״ו
בס"ד

הגיע הזמן שתבינו מה שאתם עושים עם כל המודעות הללו הוא להשניא את חב"ד בעיני כל הציבור הרחב = לפגוע בהישגים ובתרומה האדירה של כ"ק הרבי זצוק"ללהה
ולפגוע ישירות ברבי. הרבה מקורבים התרחקו מחב"ד בגלל המשיחיסטיות, (נכון הרבה גם התקרבו - אך למעט כמה תמהונים הם היו מתקרבים בכל מקרה). פגעתם בהפצת המעיינות, הרבה חסידים, ליטאים, ספרדים. הפסיקו ללמוד / להשתתף בשיעורי חסידות
בגלל תופעת המשיחסיטיות.

משיח מקרבים ע"י הוספה בתורה מצוות, ובפרט ע"י הוספה בלימוד החסידות.

לציבור ענק אין כח למנהגים שהולכים ומתחדשים בתפילות ובאירועים וכו... ציבור זה משתדל בכל כוחו למנוע קרע בחב"ד בעוד ציבור אחר חושב שמי שלא משיחיסט הוא לא מקושר לרבי.

אגב לימוד החסידות משמעותו ללמוד עוד שיחות ומאמרים מלבד דבר המלכות.

אשמח מאוד לתגובות עניניות (ולא סיסמאות חלולות).
55.
המשפיע יונה יהב
כ"ט אב ה׳תשס״ו
יש משפיע חדש בחב"ד? יש לנו רבי ב"ה והוא חי וקים!
56.
מה לעשות?
כ"ט אב ה׳תשס״ו
יש קבוצה בחב"ד שאומרת שאסור ללמוד את השיחות של הרבי מהשניים נא-נב
57.
המעשה הוא העיקר
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אותם אנשים ש"חיללו את כבוד ליובאוויטש" הם אנשים שמאמינים בדבר מסויים (במקרה, זה השיחות של הרבי) ועושים ופועלים למענו.אם זה נכון או לא- זה לא הנקודה. הנקודה היא שהם עושים, הם פועלים למען המטרה שהרבי הציב להם -פרסום משיח.

אך אתם, מה אתם עושים למען הדברים שאתם מאמינים בהם? מבצע תפילין, מבצע מזוזה וכו? כלום!!! פשוט כלום!!! במקום לנצל את הזמן הזה להניח לעוד יהודי תפילין, לקבוע בעוד בית מזוזה, אתם יושבים ומוסיפים שמן למחלוקת הקשה בלאו הכי בחב"ד, זה בטח הרצון של הרבי, נכון?
58.
נמאסתם!
כ"ט אב ה׳תשס״ו
"מבצע משיח"???? מה זה??? מה הקשר לתמונת פני קודשו של הרבי זי"ע לעמודי חשמל, גשרים ומנהרות? כבר אי אפשר סתם מבלי להתגושש ולהתעמת לשבת וללמוד נגלה וחסידות כפי רצון הרבי?

השיעמום בבין הזמנים גורם לכם לטפס כילידים מפויחים על עמודי חשמל בכפרים ערביים ולתלות על גביהם פוסטרים עם תואר פני הרבי זי"ע שלאחר כמה ימים מושמדים ומשחתים על ידי ההמון? ממש ערב רב המשיחסטים האלה.

ולגולשים הייתי מייעץ לא להתעמת עימם. אןי סיכוי!
59.
בית משיח מע
כ"ט אב ה׳תשס״ו
המשחיסתים (הטעות מכוונת) שבלאו הכי לא אכפת להם מכבודו של רבינו, אינם בוחלים בשום אמצעי לחלל את שמו ואת תנועת חב"ד.
כיון שכך, הם בכוונה תחילה תולים תמונות של רבינו במקומות שידוע בודאות! שיורידו אותם על ידי גירוד או שירססו עליה.

אבל הם שמחים בכך, כי זו המטרה שלהם! לחלל את שם הרבי ושם לויבאוויטש!
60.
ולסיכום!
כ"ט אב ה׳תשס״ו
"יחי אדוננו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד"......
יחי המלף המשיח!
61.
(ל-56) מה לעשות?
כ"ט אב ה׳תשס״ו
יש קבוצה בחב"ד שאומרת שאסור ללמוד את ה"רשימות" של הרבי
62.
ל -50..אתה צודק
כ"ט אב ה׳תשס״ו
אני חיפאי לשעבר ואני מסכים עם כל מילה שכתבת לגבי הקבוצות שיש בחיפה.
63.
כוחה של מילה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
כל המשמעות של המילה הכתובה ובפרט העיתונאית היא להעביר מסר ואני חושבת שבמערכת COL העבירו את המסר בצורה נעימה וקולעת הרבי היה בעד שיעשו הכל בצורה מסודרת ותוך כדי קידוש שם שמים וח"ו לא לחללו. הרבי היה עד כדי כך רוצה שלא ייגרם חילול שם שמים בשמו עד כדי כך שכשיצאו עם מבצע שכל ילדה מגיל 3 תדליק נר שבת הרבי אמר שאם חושבים שאנשים לא יקשיבו לדברים הללו רק בגלל שהוא אמר אז הוא ימחול על כבודו ושלא יגידו את זה בשמו העיקר שאנשים יעשו מה שצריך... וד"ל
מספיק עם המחלוקות משיחיסטים ואנטי כולנו חסידים וזה הגורם המאחד אז למה אנחנו חלוקים ?
אם רוצים שמשיח יתגלה צריך לאחד כוחות ולהפסיק עם המחלוקות ואם יש לכם את הכח להתעמת אז תפנו אותו לאפיקים חיוביים כמו ארגון תנועות נוער בצורה מאורגנת ומסודרת כי הילדים הם דור העתיד שלנו!!!

תושבת קרית אתא
64.
תגובה ל60
כ"ט אב ה׳תשס״ו
נכון כי מדברים גנובים אסור ללמוד.
65.
יוסף
כ"ט אב ה׳תשס״ו
המענין הוא שבדיוק בשבת הזו פרשת "שופטים" שהרבי צועק לפרסם לכל הנשי הדור... אז סמים את הכתבה הזו באתר הזה ..
66.
ל 13 היקר. מידע קלוקל
כ"ט אב ה׳תשס״ו
לידיעתך טותו אחד בלי טנדר כבר קרוב ל5 שנים ומאז לא נגע בשום מודעה... נו באמת קצת תהיה מעודכן לפני שאתה תוקף...
67.
מה עם התמונה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
התמונה היא מהעיר חברון ומה הקשר לחיפה
68.
הערה
כ"ט אב ה׳תשס״ו
באם ראש העיר הי כ"כ מוטרד מהקיטושות שנפלו בעיר חיפה, איך הי לו זמן להתעסק עם ענין שולי כמו הדבקת מודעות בלי רשות!
הרי אנשים נהרגו ר"ל, אנשים שנחרבו להם בתיהם על רכושם ופצועים ר"ל, כל זה לא העסיק אותו והי לו זמן בעת כנס זכרון להתלונן על הדבקת מודעות שעלה לו הרבה כסף לנקותם?
69.
תלו לו תמונה של המשיח
כ"ט אב ה׳תשס״ו
טוב שהוא יודע מי המשיח.
70.
בכיין
ו' אייר ה׳תשס״ז
הוא צודק אבל שלא ימשיך להתלונן כי זה לא יעזור לו


בכלל לדעתי צריך לכלוא את המטורפים ההזויים מחיפה שעליהם כנראה נאמר מצפון תפתח הרעה ובכלל את המשיחיסטן בכלא למאסר עולם

חוץ מזה אתם תראו בעוד כמה חודשים אחרי התאונה שתזעזע את אמות הסיפים בחב"ד שבה יהרגו התמימים יונתן ביטון מוישי גולן ולוי הנדל ידבר הרב יואל כהן שליט"א נגד המשיחיסטן שהם יותר גרועים מהיבסקציה והמשכילים וכו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.