מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשס״ו 16.08.2006

תפילה נגד "איבת השקר" של התקשורת העולמית

המצב הביטחוני וסיקור התקשורתי השלילי שישראל מקבל בעולם הניע את הרב עדין אבן-ישראל לחבר תפילה מיוחדת לשלום "בניך היושבים בארצך ישראל" ■ "תן תבונה לעמים להסיר מלבם איבת שקר מושרשת, שלח אור בינתך בלב המאמינים לדברי שקר, האר את עיני התמימים השומעים לעלילות שוא", נכתב בתפילה שפורסמה על-ידי מכון אל"ף בירושלים ■ לדיווח המלא
תפילה נגד

הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ), פרשן התלמוד הנודע, חיבר תפילה לדוגמא שמבקשת מאלוקים לשמור על "בניך היושבים בארצך ישראל, הצילם מחרב אויב, פדם ממוות, הגן עליהם מן האימה".

התפילה מתייחסת גם לסיקור השלילי שישראל וצה"ל מקבלים בתקשורת העולמית: "תן תבונה לעמים להסיר מלבם איבת שקר מושרשת, שלח אור בינתך בלב המאמינים לדברי שקר, האר את עיני התמימים השומעים לעלילות שוא".

נוסח התפילה באנגלית ובעברית נשלח השבוע על-ידי מכון אל"ף בירושלים של הרב אבן-ישראל החב"די.

"הקריאה לתפילה היא הקול של כל אחד מאיתנו, כיחידים וכחלק מהעם היהודי. יהי רצון שהתפילה הזו וקולנו יישמעו", אנשי המכון כתבו.

הנוסח המלא

רבון העולמים, אב הרחמים, אדון המשפט,

רחם והושע את בניך היושבים בארצך ישראל, הצילם מחרב אויב, פדם ממוות,
הגן עליהם מן האימה.

שלח נא אורך להאיר את הלב הנשבר של יתומים ויתומות, של אבות ואמהות שכולים, של נשים שאיבדו את הקרוב להם. שלח רפואה שלמה לפצועים ולנפגעים, ותן עוז ועוצמה, תקוה ותוחלת לעמך ולארצך.

אלהי המשפט נקום נקמתנו מן הרוצחים השפלים, ממשלחיהם ומסיתיהם, מעוזריהם וממנהיגיהם, הענש את שונאינו לשוא, את צוררנו ומסטיננו בכל העולם, סכל את מזימותיהם לאבדנו, הודע בגויים לעינינו כי אתה תקום דם עבדיך השפוך.

רבון העולמים, תן תבונה לעמים להסיר מלבם איבת שקר מושרשת, שלח אור בינתך בלב המאמינים לדברי שקר, האר את עיני התמימים השומעים לעלילות שוא, שלח רוח צדקך ומשפט בעולמך, סייע לבני האדם לבנות ולנטוע, לעזור לסובלים באמת, לישר דרכי עולם.

אב הרחמים הנאמן בבריתו כבר הגיע העת שתשלח לעולמך בשורת ישע וגאולה.  לנחם את ילדיך כולם, לתת להם את שלום וברכה, אור ושמחה.


לקריאת הנוסח באנגלית - לחצו כאן

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הרב אבן ישראל -ישר כח אבללללל
כ"ב אב ה׳תשס״ו
אוהד חב"ד ומחבר ספרים בתורת אדמוה"ז אבל בפי אין אדם היכול לחבר תפילה רק מה שמקובלנו מאנשי כנסת הגדולה וסנהדרין האמיתי היום אין לנו סנהדרין למרות שמישהו מינה את הרב אבן ישראל אבל לא מתאים שיכתבו בשם חב"ד כאלו דברים (לא באתי אלא להאיר למרות שאני מעיר..)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.