מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשס״ו 15.08.2006

חדש על המדף: אלול תשרי בהוצאת ה'רשת'

לאחר שנים רבות שהיה חסר הספר 'אלול-תשרי' במדפי הספרים, יצא-לאור בימים אלו ספר זה במהדורה חדשה, מוגהת ומתוקנת על-ידי מחלקת הוצאה לאור של 'רשת אוהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש' ■ ספר זה שהתקבל בציבור בזמנו באהדה רבה עבר הגהה כללית ולאור חיבת הקוראים והלומדים על מהדורתו הקודמת יצאה באותה סגנון ובפורמט חדיש ומרענן ■ לסיפור המלא
חדש על המדף: אלול תשרי בהוצאת ה'רשת'
שער הספר החדש
לאחר שנים רבות שהיה חסר הספר 'אלול-תשרי' במדפי הספרים, יצא-לאור בימים אלו ספר זה במהדורה חדשה, מוגהת ומתוקנת. ספר זה שהתקבל בציבור בזמנו באהדה רבה עבר הגהה כללית ולאור חיבת הקוראים והלומדים על מהדורתו הקודמת יצאה באותה סגנון ובפורמט חדיש ומרענן.

ספר זה יוצא-לאור על-ידי מחלקת הוצאה לאור שע"י רשת חינוך חב"ד – 'אוהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש'. מההנהלה נמסר ל-COL כי ספר זה יימכר באלפי עותקים היות ואין ספר מקביל שעוסק בתחום החסידי של אלול תשרי.

להלן קטע מהפתח דבר:

בשבח והודיה לה' יתברך, אנו שמחים להוציא לאור את הספר "אלול- תשרי" ובו מנהגי חודשי אלול ותשרי עם הסברים, סיפורים וטבלאות, במהדורה חדשה ומרהיבת עין.

חודשי אלול ותשרי, הינם חודשים עמוסים בתוכן חסידי עמוק, חודשים של תשובה והתקרבות אל ה', חודשים של מצוות רבות ומיוחדות, חודשים בעלי אופי ייחודי שאין שני לו. בספר שלפנינו ימצא הקורא – קטן כגדול – אוצרות נפלאים עמם יוכל להתכונן כראוי לחודשים נעלים אלו.

הספר נערך בצורה קלה, ובשפה ברורה ושווה לכל נפש, כאשר מנהגי חב"ד ורעיונות מתוך שיחותיו הקדושות של הרבי מלוות את הקורא לכל אורכו של הספר. במקומות רבים מופיעות טבלאות מיוחדות המקלות על הקורא ונותנות מבט בהיר על הנושאים הנידונים.

על חשיבות הספר, וכיצד הוא התקבל בקרב הציבור, ניתן ללמוד מן העובדה כי הוא הודפס במספר מהדורות שאזלו מיד עם צאתם לאור עולם. כעת, לאור בקשת רבים, אנו מדפיסים את הספר שוב, זאת לאחר שמזה שנים אין אפשרות להשיגו.

את מלאכת ההוצאה לאור של הספר לקחה על עצמה מחלקת ההוצאה לאור של "רשת אהלי יוסף יצחק" שהשקיעה מאמצים רבים על מנת להוציא דבר מתוקן ומפואר מתחת ידיה.

ובעמדנו בפתחו של חודש הרחמים והסליחות, אנו תפילה ותקווה כי ירחם ויחוס ה' על עמו ישראל וישלח לנו את בונה ירושלים, במהרה בימינו אמן.

את הספר ניתן להשיג במשרדי הרשת - 039606889, או בדוא"ל: [email protected], או בפקס: 03-5423662.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
שהחיינו
כ"א אב ה׳תשס״ו
בתורה מורה שמשתמשת במהדורה האחרונה שיצאה לאור בהתלש"ז והספר שברשותי כבר כמעט מתפורר

אני שמחה שיצאה לאור מחדש
2.
Hיש לציין
כ"א אב ה׳תשס״ו
כי את הספר הקודם ערך והביא לדפוס
החוקר ר יוסף קמינצקי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.