מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשס״ו 14.08.2006

קעמפ 'צעירי השלוחים' בירושלים / גלרייה

"מודה אני לפניך מלך חי וקיים..." קולו של הרבי מהדהד מהרמקולים הרבים הפזורים בפנימיה. החילים הנרגשים מתעוררים ומתלבשים במהירות. בוקר הראשון בקעמפ, איזו התרגשות כך נפתח עוד יום בקעמפ המיוחד לצעירי השלוחים המאורגן על-ידי צעירי-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב ■ לסיפור המלא וגלריית תמונות
קעמפ 'צעירי השלוחים' בירושלים / גלרייה
. לאחר מסדר בוקר תפילה וארוחת בוקר, יורדים החיילים לשיעור. חומר הלימודים "א חסידישער קינד" מחולק לשיעורים ע"פ סדר יום של ילד חסידי. השיעור הראשון הלא הוא "אופשטאנען" מסביר לילדים בצורה מרתקת איך חייל של הרבי צריך לקום, כשלכל שיעור מצורף "צ'יפורון", היינו סיפור-צ'ופר חסידי ומעניין.

בארוחת צהריים מודיעים על ההפתעה הבאה: יציאה לבילוי מהנה במשך כמה שעות בפארק נחשונית, וכמובן שמדגישים לילדים המאושרים שכל כוונת היציאה היא לקרב עוד כמה יהודים לרבי, שהרי 'אשרינו שזכינו, שלוחי אדונינו...' כלשון ההמנון הכללי.
'בירושלים, ב-י-ר-ו-ש-ל-י-ם, השלוחים הצעירים, בירושלים. ובאו השלוחים...' נשמעת השירה האדירה בכל רחבי הפארק, קידוש שם ליובאוויטש עצום. עוד לפני הכניסה לפארק נערך מסדר ענק משותף לקעמפ השלוחים הצעירים וגן ישראל אה"ק.

עוברים ושבים השתהו לרגע בהעיפם מבט תמה על המחזה הלא שיגרתי בעליל, ומיד המשיכו בהפטירם 'זוהי עצמה, זהו כח. כך אפשר לכבוש את העולם.' ואם כך עוד לפני הכניסה על אחת כמה וכמה בביצועים בתוך שטח הפארק. כל פארק נחשונית והקיבוץ הסמוך אליו ידע – 'השלוחים הצעירים' כאן, עד כדי כך הגיעו הדברים שמפעיל הקארטינג בירר בזהירות אצל המרכז כיצד אפשר להצטרף לצוות הקעמפ בשנה הבאה...

לאחר בילוי סוחט של כמה שעות חזרו החיילים לקמפוס - כמה בנאלי, אבל אלו המילים המתאימות – עייפים אך מרוצים, ולאחר תפילת מעריב סוערת נפלו שדודים למיטות.

ושוב, בבוקר שלמחרת, מהדהד קולו הק' של הרבי בפנימיה: "מודה אני..."כמצביא המעורר את פקודיו לקרב. החיילים מזנקים ממיטותיהם ושוב מקווה, מסדר, תפילה, ארוחת בוקר, שיעור בנושא "דאווענען" ושעת ספורט. לאחר מכן מתרכזים החיילים באולם ה'ספורט'ן ספורט זיך', ומתודרכים על המשחק שעומד להיפתח בעוד כמה דקות – "יוצאים לשליחות". קיצורו של דבר, לאחר כמה שעות של משחק סוער שבתוכו יש לעבור עשרה דוכני פעילות, להתחמק משוטרים, להחתים דרכונים וכו' וכו', התיישבו כולם לחידון משולב שאלות ומערכונים, שבסיומו הוכתר ל'שליח הראשי' של הקעמפ החייל שניאור נוימן השליח מאבן יהודה וסגנו חיליק רודרמן, כשבידם מחזיקים הם תעודות מרשימות המוכיחות על כך ש"עברו את כל תהליך ההכנה לשליחות ונמצא ראוי וכשיר להימנות על צבא הרבי 'להפוך את העולם' ולהאירו באור הגאולה".

לאחר המשחק והחידון התקיימה תכנית ערב שאת פרצי הצחוק שעלו בעקבותה קשה לעלות ע"ג הכתב, ולאחר מכן קיבלו החיילים הודעה שמחר אי"ה ייצא הקעמפ לטיול של לא פחות משלושה ימים:"כולם יוצאים עם המפקדים לארגן את התיקים" מודיע המרכז, "ומיד לאחר מכן יוצאים לאש לילה...""מתיחה, מתיחה, מתיחה..."זעקו הגרונות הצרודים מהתפילות. טוב, גם לכם היה קשה להאמין אם כל הדברים האלה היו נופלים עליכם פתאום...
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
יןסי.א אייכה?
כ' אב ה׳תשס״ו
מה קורה ? מתגעגעים..........
2.
קוינקי (שיע)
כ' אב ה׳תשס״ו
טוב ליראות אותך
חניך שלך מלוד
3.
שיע!
כ' אב ה׳תשס״ו
מתגעגעים אליך בבית
ד"ש
4.
דוידי זקס
כ"א אב ה׳תשס״ו
טוב לראות אותך...
שמעון (נ.י.)
5.
יוני
כ"ו אב ה׳תשס״ו
...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.