מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשס״ו 11.08.2006

גבאי בית הכנסת שגוייסו הוחלפו בידי בחורים חב"דיים

גיוס המילואים המורחב עליו החליטה הממשלה, הוביל לגיוס חיילים מכל רחבי הארץ. גם במושב נווה ירק, גוייסו חלק מהתושבים. בין השאר גויס הגבאי והקורא בתורה בבית הכנסת של המושב, קצין בחיל הנדסה ■ מערך הפעילות החב"די לא פסח על נווה ירק. ר' לוי נפרסטק, פעיל חב"די ותיק במקום, התגייס לעזרת בית הכנסת, ומידי שבת נשלחים למושב מספר תמימים שמהווים תחלופה לאנשי בית הכנסת שגוייסו ■ לסיפור המלא
גבאי בית הכנסת שגוייסו הוחלפו בידי בחורים חב
גיוס מילואים (אילוסטרציה)
גיוס המילואים המורחב עליו החליטה הממשלה, הוביל לגיוס חיילים מכל רחבי הארץ. גם במושב נווה ירק, גוייסו חלק מהתושבים. בין השאר גויס הגבאי והקורא בתורה בבית הכנסת של המושב, קצין בחיל הנדסה.

איתו גוייסו מתפללים נוספים, שמהווים חלק מהמניין הקבוע בבית הכנסת. כך נוצר מצב שבבית כנסת היחיד במושב, עלול להיות מנין חסר, והתושבים הדתיים של המקום לא יוכלו לערוך את תפילות השבת כהלכתם, כתוצאה מהמלחמה.

אולם, מערך הפעילות החב"די, שנותן מענה להיבטים השונים של המצוקה בקרב תושבי ישראל כתוצאה מהמלחמה בצפון, לא פסח על נווה ירק. ר' לוי נפרסטק, פעיל חב"די ותיק במקום, התגייס לעזרת בית הכנסת, ומידי שבת נשלחים למושב מספר תמימים שמהווים תחלופה לאנשי בית הכנסת שגוייסו.

השהות של הבחורים במקום מנוצלת היטב, ומעבר להשלמת המניין וניהול התפילות, נמסרים שיעורים בשיחות הרבי למתפללים. כמו כן, משפחות המארחות את התמימים, זוכות לספוג מאורה של חסידות חב"ד, במהלך סעודות השבת וביניהם.

בחורים שמעונינים להשתתף בפעילות מתבקשים להתקשר למספר - 077-9125125, או - 054-6388926

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.