מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשס״ו 10.08.2006

מגדל-העמק: 'מבצע מזוזה' רחב היקף

מרחיבים הפעולה: בחורים מישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל-העמק סובבו אתמול (רביעי) במאות מקלטים בעיר והתקינו מזוזות חדשות על הפתחים, כשאליהם מצטרף הרב יוסף-יצחק סגל (בתמונה) ■ המסע החל במקלט העירייה כשראש-העיר מר אלי ברדה כובד להתקין את המזוזה ■ ומתברר, שמאחורי המבצע, מסתתר סיפור מעניין... ■ לסיפור המלא
מגדל-העמק: 'מבצע מזוזה' רחב היקף
יד ההשגחה. ראש-העיר אלי ברדה קובע מזוזה • צילומים: COL
פועלים ללא הפסקה: בנוסף לפעילות היום-יומית של בחורים מישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל-העמק עם חיילי צה"ל בבסיסים רבים בצפון עליה דווח בהרחבה ב-COL בימים האחרונים, אתמול (רביעי) עברו הבחורים, כשאליהם מצטרף הרב יוסף-יצחק סגל, במקלטים רבים בעיר והתקינו מזוזות, בתיאום עם קב"ט מגדל-העמק.

הבחורים החלו את הסבב במקלט של העירייה, כשאליהם מצטרף ראש-העירייה מר אלי ברדה. "היה חסר שם מספר מזוזות", מספר אחד הבחורים ל-COL והתקנו מזוזות חדשות במקום".

לאחר קביעת המזוזה בעירייה, סיפר ראש-העיר: "בימים האחרונים הותקנו מזגנים במקלטים ותוקנו כל הליקויים בחשמל ובמים. במהלך הסיור האחרון שעשיתי במקלטים, כבל בפניי אחד מהתושבים על-כך שאין מזוזות במקלטים ומבחינתו אם אין מזוזה - המקום לא מאובטח.

"אמרתי לו שאני יטפל בנידון", ממשיך לספר ראש-העיר, "לאחר בירור קצר שעשיתי התברר לי גודל העלויות והחלטתי לזנוח את הנושא ואז", הוא מציין בהתלהבות, "בהשגחה פרטית אתם, חסידי חב"ד, מטפלים בנושא בצורה הטובה ביותר ואין ספק שצירוף המקרים הוא לא סתם ויד ההשגחה כיוונה זאת".

בעוד שקבוצה אחת של בחורים מתקינים מזוזות, יצאה קבוצה שניה לבסיסי הצבא שעל הגבול על-מנת לחלק לחיילים היוצאים לשטח ספרי תהילים ולזכותם בהנחת תפילין. "ההתעוררות מצד החיילים הייתה גדולה מאוד", מספר בחור נוסף ל-COL, "מאות חיילים מניחים תפילין כמו-כן בכל רכב משוריין, הנחנו חת"ת וקופת צדקה.

"קשה לתאר את התרגשות הלוחמים הנמצאים בטנק שרגע לפני הכניסה ללבנון הם מקבלים חת"ת וקופת צדקה לידיהם. הרבה מהם אמרו לנו בהתלהבות: 'בזכות זה נחזור בריאים ושלמים'".

יש לציין, כי בנוסף לכך מחלקים הבחורים מאות פחיות שתיה קרה ומזוזות, כל זאת אודות לרב לוי וילמובסקי מנכ"ל מוסדות חב"ד במגדל-העמק שנרתם למבצע הגדול הנמשך זה למעמה מחודש ימים.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
לשניאור אוריאן אשריך
ט"ז אב ה׳תשס״ו
ד"ש חם מירושלים
2.
אשריך
י"ז אב ה׳תשס״ו
מוישי כל הכבוד
3.
לחיים
י"ז אב ה׳תשס״ו







כל הכבוד והצלחה
בהמשך המיבצים
ממנדי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.