מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשס״ו 09.08.2006

הסבתא אפתה עוגה לחיילים, והיא הגיעה לנכדה

סיפור מופלא של השגחה פרטית אירע אתמול, כאשר צוות של צעירי חב"ד יצא לאזור הצפון לחלק לחיילים את שפע הממתקים והעוגות שהתרכזו במטה צעירי חב"ד בכפר-חב"ד. בשלב כלשהו הגיעו ליחידה שיצאה מלבנון אחרי ביצוע משימה, וחילקו לחיילים עוגות שאפתה קבוצת נשים הקשורה לבורסת היהלומים. פתאום נזעק אחד החיילים: "אוי, זו העוגה של סבתא שלי" ■ הסיפור המלא ב'כתבה מלאה'לגלרייה מחלוקת המזון על-ידי צעירי-חב"ד בצפון: לחצו כאן  ■  לגלרייה נוספת ■  לגלרייה נוספת
הסבתא אפתה עוגה לחיילים, והיא הגיעה לנכדה
החייל טל ז'רז'בסקי עם ר' ניסים נחמיאס. קיבל את העוגה של הסבתא

בתי חב"ד ברחבי הארץ ומרכז צעירי חב"ד בכפר חב"ד נהפכו בשבועות האחרונים למרכזי איסוף של מזון, משחקים וצעצועים לתושבי הצפון ולחיילים. מדי יום יוצאים רכבים עמוסים כל טוב לצפון ומחלקים את שפע התרומות לתושבי המקלטים ולחיילים.

לפני שבוע התראיינה בטלוויזיה הגב' נטע רמון, מקורבת לבית-חב"ד בראש פינה, וסיפרה על הפעילות המיוחדת של נשות הקהילה, האופות דברי מאכל ביתיים לחיילים, והמחולקים אחר-הצהריים על-ידי חסידי חב"ד. בעקבות השידור החליט ארגון נשים בבורסת היהלומים להכין גם-כן משלוחים לחיילים, ולהעבירו לחלוקה באמצעות צעירי חב"ד.

בשבוע שעבר כבר חולקו כמה משלוחים כאלה, וביום ראשון השבוע הביאו הנשים טנדר עמוס חבילות לחיילים, כשעל כל חבילה רשום שם האישה השולחת ומספר הטלפון שלה.

בין הנשים שהביאו את המטען היתה גם הגב' ז'רז'בסקי, וסיפרה כי אמה, המכונה במשפחה 'סבתא רותי', אפתה כמה עוגות וכתבה עליהן: "לחיילים האהובים, מסבתא רותי", תוך ציון מספר הטלפון שלה.

מספר ר' ניסים נחמיאס, איש מטה המבצע, שיצא לחלק את המזון לחיילים: "העמסנו משאית מלאה ויצאנו בבוקר לגבול הצפון. עברנו מיחידה ליחידה, והחיילים התרגשו מאוד לקבל את המשלוחים הביתיים, שמבטאים את האהבה הגדולה של העם לחיילים".

"באחד הקיבוצים סמוך לגבול הצפון התרכזה יחידה שחזרה בבוקר מפעילות לילית בלבנון. הגענו אל החיילים וחילקנו להם את המשלוחים. חייל פתח משלוח וקרא: 'יש פה סבתא רותי'. אחד החיילים הזדעק: 'אוי, סבתא רותי היא סבתא שלי'. על-פי מספר הטלפון ראה מיד שזו אכן סבתו. החייל, טל ז'רז'בסקי שמו, התקשר אליה מיד וההתרגשות בשני צידי הקו הייתה עצומה.

"גם החיילים האחרים התקשרו למספרי הטלפון שנרשמו על החבילות והודו בחום לנשים שטרחו ושלחו אליהם את המשלוחים. בעקבות זאת לא מפסיקות הנשים להתקשר למטה צעירי חב"ד להודות על הפעולה היפה, שחיממה את לב השולחות והמקבלים גם יחד".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
2.
לציין שר בועז צוברי גם נסע עם ניסים ביחד
ט"ו אב ה׳תשס״ו
וחבל שאין תמונות ???
3.
מרגש ומחמם את הלב!!!ישר כוח
ט"ו אב ה׳תשס״ו
לכל העוסקים במלאכת הקודש.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.