מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשס״ו 07.08.2006

'יד ביד': ילקוטים ומכשירי כתיבה לילדי הצפון ונזקקים

בצל המלחמה בצפון, התכנסו קהיליית אנשי עסקים רבים מרחבי הארץ, שרת החינוך, ראשי ערים בצפון, במרכז הלוגיסטיקה שליד מפעלי החסד "יד ביד" לוד, ובחסותה של חברת "סלקום", לטקס השקת פרוייקט "ילקוט לילד הנזקק". השנה הוחלט להגביר את המבצע בגיוס תורמים עד לכ100.000 ילדים שיקבלו את הציוד לקראת שנת הלימודים, מסר ל-COL הרב יעקב גלויברמן, עם פתיחת המבצע "ילקוט לילד הנזקק" ■ לסיפור המלא
'יד ביד': ילקוטים ומכשירי כתיבה לילדי הצפון ונזקקים
בצל המלחמה בצפון, התכנסו קהיליית אנשי עסקים רבים מרחבי הארץ, שרת החינוך, ראשי ערים בצפון, במרכז הלוגיסטיקה שליד מפעלי החסד "יד ביד" לוד, ובחסותה של חברת "סלקום", לטקס השקת פרוייקט "ילקוט לילד הנזקק".

במפעלי החסד "יד ביד" לוד, נערכים בימים אלו למבצע גדול ורחב, כדי להכין את שנת הלימודים לילדים נזקקים ולחבק את ילדי הצפון שנוכח המצב הכלכלי הקשה והמלחמתי נבצר מהם לרכוש ילקוטים ומכשירי כתיבה, השנה הוחלט להגביר את המבצע בגיוס תורמים עד לכ100.000 ילדים שיקבלו את הציוד לקראת שנת הלימודים, מסר ל-COL הרב יעקב גלויברמן, עם פתיחת המבצע "ילקוט לילד הנזקק".

אמנון פאר שדרן ברשת ב', פתח בסקירה על פעילותה הרחבה של מפעלי החסד "יד ביד" לוד, במשך כל ימות השנה, ובפרט בהתגייסותה במלוא עוצמתה לפעילות "חוזרים ללימודים" עם ילקוטים ומכשירי כתיבה.

דני ברנר יו"ר קבוצת "קמור" וידידי מפעלי החסד "יד ביד" לוד, פתח בדברי ברכה והודה לאנשי העסקים, שתורמים מכל ליבם לעזרתם ורווחתם של המשפחות הנמצאות במצוקה, וב"ה הוא אישית רואה ברכה והצלחה רבה בעסקים כאשר דואגים לזולת.

הרב יעקב גלויברמן הודה נרגשות לאנשי העסקים ובראשם נוחי דנקנר יו"ר קבוצת אי,די,בי, שעושה רבות בתרומות למען אנשי הצפון, ופעילות מפעלי החסד "יד ביד" לוד, והעניק לו יחד עם פיני גרשון, שי מיוחד ממפעלי החסד עבור פעילותו למען הקהילה.

פיני גרשון מאמן הכדורסל, בדברי ברכתו לקהיליית אנשי העסקים, הודה להם על העזרה שנותנים, ועל הפעילות שלו במשך כל ימות השנה בעזרה לילדים נזקקים, "לצערנו בימים אלו, אנחנו עושים את הפעילות בתנאי קרב וללא קורת גג, אנחנו עושים את הפעילות כל השנה ובכל השנים האחרונות, ומספר הנזקקים הולך וגדל. זה צורך השעה, עשינו את זה בכל הארץ, והיום העיניים הם לצפון, אנחנו רוצים להכין את הילדים לבית הספר ומנסים לעשות את המקסימום עבורם", וכי השנה עלינו לתת את מלוא התשומת לב לילדי הצפון בעזרה בילקוטי בית ספר ומכשירי כתיבה. כן הודה על הערב המיוחד שערכו לכבודו לרגל ברכת צאתו לשלום ליוון, וכי הוא כבר דאג להזמין מזוזות לביתו שבאתונה, וימשיך לקדש שם שמים ברבים. הרב יעקב גלויברמן העניק לו תמונה נדירה של הרבי מליובאוויטש.

יו"ר קו העימות בצפון וראש עיריית "מעלות-תרשיחא" שלמה בוחבוט, הביע את תודתו העמוקה על פעילותם של חסידי חב"ד בעיר מעלות ובצפון, ועל העזרה למען ילדי הצפון בעזרה בילקוטים.

שרת החינוך פרופ' יולי תמיר, שהגיעה לערב זה, אמרה, כי השנה תדאג לתת לכל ילד הזדמנות שווה בחינוך, ובטיפול לילדי הצפון, וכי היא נותנת את חסות משרד החינוך על מבצע "ילקוט לילד הנזקק" והודה נרגשות על העזרה לילדי הצפון.

אבי בניהו מפקד גלי צה"ל, הודיע להרב גלויברמן על עזרתו בפעילות חיילי "גלי צה"ל" לפעילות בקהילה ב"יד ביד" לוד. איש העסקים ישעיה בומלגרין הודיע באמצעות המנכ"ל יוסי שניאורסון על תרומת 18.000 ₪ למבצע חשוב זה.

בערב נכחו בין השאר: עמוס שפירא מנכ"ל סלקום, שלמה רוטמן יו"ר חברת חשמל, ח"כ דני יתום, השר לענייני ירושלים מר יעקב אדרי, ראש עירית עכו מר שמעון לנקרי, אפי רויזנהויז מנכ"ל חברת שופרסל,

אבי בניהו מפקד גלי צה"ל, יוסי שיינפלד יו"ר קבוצת מודן נחלים, דרור ללוש סגן ראש עירית טבריה. נציגי "אופטיקה הלפרין". סנ"צ עמיד אשד מפקד משטרת לוד, ויו"ר כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חבד היפה
י"ג אב ה׳תשס״ו
ינקלה שריד לעסקנים בטעם של פעם מביא את חבד היפה לכולם . מזכיר לנו את ברקע עה .
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.