מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשס״ו 01.08.2006

חדש ב'היכל מנחם': מחלקה לעזרת השלוחים בעולם

תנופה חדשה לפעילותו של 'היכל מנחם' המשמש מזה כעשרים שנה מוקד להפצת תורה וחסידות בעיר הקודש ירושלים ■ מחלקה מיוחדת תסייע לשלוחי הרבי בעולם להשיג בקלות וביעילות את כל הדרוש להם בתחומי הפצת היהדות והמעיינות ■ ובשבוע הבא – סדרה של שיעורי-תורה והתוועדויות מפי גדולי הרבנים והמשפיעים, במסגרת 'ירחי כלה' ■ לסיפור המלא
חדש ב'היכל מנחם': מחלקה לעזרת השלוחים בעולם
מנהל 'היכל מנחם' הרב יוסף יצחק הבלין בקביעת מזוזה. לידו הרב בנימין זילברשטרום ממנהלי 'היכל מנחם' ובתווך מנהל האגף החדש ר' צבי הירש רודרמן
כעשרים שנה פועל המוסד בלב-ליבה של עיר הקודש ומביא את דבר החסידות בכלל ואת תורת הרבי נשיא דורנו בפרט, לציבור רחב ומגוון ביותר.

בימים אלה החליט מנהל 'היכל מנחם', הרב יוסף-יצחק הבלין, רבה של קרית ליובאוויטש ברמת-שלמה ומי שפועל רבות להפצת תורת הרבי באמצעות מכון ההוצאה-לאור שליד 'היכל מנחם' יחד עם הרב בנימין זילברשטרום, לבסס ולהרחיב את פעילותו של המוסד.

לשם כך הוקמה מחלקה מיוחדת שתעמוד בקשר רציף עם שלוחי הרבי בכל בעולם ותסייע להם להשיג בקלות ובמהירות את כל הדרוש להם בתחומי הפצת היהדות והחסידות. "מדובר בשורה ארוכה של פרויקטים ייחודיים ומי שירכז אותם הוא הרב צבי הירש רודרמן", אומר הרב הבלין.

השבוע, ביום הסגולה ה' במנחם-אב, נקבעה מזוזה בפתח המחלקה החדשה, בהשתתפותם של חברי סגל 'היכל מנחם' ובהם ר' משה משי-זהב ור' גדי פריימן.

כמו כן נכחו במקום מספר שלוחים מהעולם העושים בימים אלה בירושלים. לצד הבשורה הנ"ל, מזמינה הנהלת 'היכל מנחם' את הציבור הרחב לערבי 'ירחי כלה' שיתקיימו השנה בתנופה מוגברת במקום, החל מיום ראשון, י"ט במנחם-אב, פרטים יבואו.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
אברך מוכשר ביותר!
ח' אב ה׳תשס״ו
בהצלחה ר צבי הירש
2.
שאלה לראשי היכל מנחם שיחי
ח' אב ה׳תשס״ו
המנדט שלכם הוא מרכז חסידות. כלומר, ארגון העוסק בהפצת חסידות לכל דורש. בין הפעולות החשובות נמנות: ספרייה, הוצאה לאור של ספרים וחוברות, עריכת שיעורי חסידות לקהל ועוד.

היוזמה הזו של מחלקת "הפצת היהדות והמעיינות" הוא מעורבות לתחום שלא דווקא יש לכם רשות כניסה אליו. לפי הוראות הרבי על השלוחים (וזה כולל שירות לשלוחים) אחראי המוסד צא"ח בארה"ק, ובעולם אחראי המל"ח בניו-יורק.

נכון שאנו אחרי ג תמוז ובמובן מסויים "אין דין ואין דיין", אבל עדיין...
5.
ל2
ח' אב ה׳תשס״ו
בתור שליח אני מברך על היוזמה. אפילו שזו יוזמה עסקית נטו. העיקר שזה חעזור לשלוחים. אולי אפילו יוסיף משהו לתחרות הכללית ואז בכלל זה מבורך. ולהנהלה הנכבדה אפשר להוריד מחירים לא יזיק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.