מערכת COL
|
יום ז' אב ה׳תשס״ו
01.08.2006
בתי חב"ד משפרים את הקשר לתושבים
מספר מנהלי בתי חב"ד בישראל השתתפו היום (שלישי) בהשתלמות שעסקה בשיפור השרות הטלפוני לתושב, וזאת בכדי לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר הזקוקים לשרותי בית חב"ד. את ההרצאה בעניין העביר מר יוחאי מרגלית מנכ"ל חברת טלסרויס ■ לסיפור המלא
שלושה ממנהלי בתי חב"ד עם מנכ"ל חברת טלסרויס יוחאי מרגלית
בתי חב"ד עסוקים כל ימות השנה במתן שירותי עזרה ותמיכה לתושבים. חלק גדול מהפניות מתקבלות באמצעות הטלפונים, ומרכזיות הטלפונים של בתי חב"ד עמוסות במאות טלפונים של תושבים המבקשים לקבל מידע על מגוון שיעורי התורה והפעילויות הרוחניות, לצד עזרה גשמית: חלוקת מצרכי מזון, ועזרה לנזקקים, חולים וקשישים.
מספר מנהלי בתי חב"ד בישראל השתתפו היום (שלישי) בהשתלמות שעסקה בשיפור השרות הטלפוני לתושב, וזאת בכדי לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר הזקוקים לשרותי בית חב"ד. את ההרצאה בעניין העביר מר יוחאי מרגלית מנכ"ל חברת טלסרויס.
בהרצאה השתתפו שלושה ממנהלי בתי חב"ד: הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד המרכזי בבאר שבע, הרב שגיא הר שפר מנהל בית חב"ד בנס ציונה, והרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב"ד בחולון.
"אזרחים רבים עברו לשימוש באמצעים טכנולוגיים שונים על מנת לקבל שרות, החל משרות טלפוני וכלה בשרות דוא"ל ואינטרנט", מספר הרב שגיא הר שפר יוזם ההרצאה שנערכה בעירו. בהרצאה, השתתף גם צוות בית חב"ד בנס ציונה.
ההשתלמות הראשונה היתה כאמור בנושא שרותים באמצעות הטלפון, ובקרוב מתוכננים השתלמויות נוספות בנושא נתינת שירותים באמצעות עזרים טכנולוגיים שונים.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לרב זלמן גורליק שליח באר שבע
ח' אב ה׳תשס״ו
הרב זלמן ..אני שמח ליראות אותך ב..COL....
תפרסם קצת את בית חב"ד ב"ש....
תפרסם קצת את בית חב"ד ב"ש....
תגובה חדשה
הגב לתגובה
1
0