מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשס״ו 31.07.2006

נס גדול בנגרייה בעכו: פגיעה ישירה - אין נפגעים

הבוקר, ספגה העיר עכו מטח של קטיושות רבי עוצמה שנפלו במרכזי אוכלוסיה בעיר עכו. אחד הטילים פגע בגג נגרייה בעיר וחדר פנימה. הנגרייה נהרסה כליל מלבד המשרד שבו הייתה תמונתו של הרבי וקופת צדקה של בית-חב"ד ■ עם היוודע מקום הנפילה הגיעו שלוחי הרבי לעיר עכו בירכו את בעלי הנגרייה, ועוררו את המתקהלים לשמירת תורה ומצוות ובמיוחד מצוות הנחת תפילין ■ לסיפור המלא ■ לצפייה בכתבה ששודרה בערוץ 2 על הנגרייה: לחצו כאן
נס גדול בנגרייה בעכו: פגיעה ישירה - אין נפגעים
הבוקר, בשעה 8:30 ספגה העיר עכו מטח של קטיושות רבי עוצמה שנפלו במרכזי אוכלוסיה בעיר עכו. בניין מגורים ספג פגיעה ישירה בקומה הרביעית, מספר גני ילדים נהרסו ועוד, בכל האתרים מלבד פגועי חרדה לא היו פגיעות בנפש. אחד הטילים פגע בגג נגרייה בעיר וחדר פנימה. הנגרייה נהרסה כליל מלבד המשרד שבו הייתה תמונתו של הרבי וקופת צדקה של בית חב"ד.

האחים פני ואלישע הרוש יצאו שלמים ובריאים מתוך הריסות הנגרייה, כאשר כל המקומות והקירות שבנגרייה נפגעו מכדורי המתכת ורק הם בחסדי ה' לא נפגעו כלל.

עם היוודע מקום הנפילה הגיעו שלוחי הרבי לעיר עכו הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד עכו, וסמנכ"ל המוסדות הרב יוסף מקמל, בירכו את האחים בברכת כוהנים, ועוררו את המתקהלים לשמירת תורה ומצוות ובמיוחד מצוות הנחת תפילין.

הם הזמינו את האחים פיני ואלישע הרוש לברך את "ברכת הגומל" בבית חב"ד עכו. האחים הרוש יודעים שהנס הגדול שקרה להם הוא בזכות מעשי הצדקה והחסד שהם עושים לאורך השנה ובמיוחד בסיוע לתהלוכות ל"ג בעומר כבר קרוב לעשרים שנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.