מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשס״ו 30.07.2006

מעלות: קטיושה נפלה בסמיכות לבית השליח

זה ארע בשבת בשעה 4 אחר-הצהריים. הרב יגאל כספי מנהל בית-חב"ד במעלות ישב נינוח בביתו ולמד את התניא של אחד הימים הקרובים. כשהגיע למילים "וקטונתי מכל החסדים", נשמע פיצוץ אדיר ור' יגאל נפל מכיסאו ונחבט ברצפה. קטיושה נחתה בסמיכות לביתו ■ "הלימוד הציל אותנו. ובכלל, אנחנו שלוחיו של הרבי המשתדלים לקיים את הוראותיו והרי כבר נאמר ש'שלוחי מצווה אינם ניזוקים'", הוא אומר בראיון ל-COL ■ לסיפור המלא ראש-העיר: "אני מצדיע לשליח"
מעלות: קטיושה נפלה בסמיכות לבית השליח
"שלוחי מצווה אינם ניזוקים". השליח ובנו מחזיקים את שרידי הקטיושה
זה ארע בשבת בשעה 4 אחר-הצהריים. הרב יגאל כספי מנהל בית-חב"ד במעלות ישב נינוח בביתו ולמד את התניא של יום שני של השבוע הבא, מפני העבודה הרבה המחכה לו, כדבריו. כשהגיע למילים "וקטונתי מכל החסדים", נשמע פיצוץ אדיר ור' יגאל נפל מכיסאו ונחבט ברצפה. טיל קטיושה נחתה בסמיכות לביתו.

"הפיצוץ היה כל-כך אדיר והרגשתי בהלה אדירה", הוא מספר ל-COL, "כל חלונות הבית רעדו ורסיסים נכנסו לתוכו. חלק מילדיי שנבהלו, החלו לבכות וניסתי להרגיעם. ירדתי למטה וראיתי שישנם נזקים גם לרכב וגם לקיר החיצוני של הבית שספג עשרות כדוריות ורסיסים, אבל ברוך השם לא היו נפגעים בנפש.

"אין לי ספק שהלימוד הציל אותנו. ובכלל, אנחנו שלוחיו של הרבי המשתדלים לקיים את הוראותיו והרי כבר נאמר ש'שלוחי מצווה אינם ניזוקים'".

לר' יגאל מחכה שבוע גדוש. "אנו מתכוונים להביא אומנים חב"דיים שיסתובבו במקלטים ויעודדו את התושבים", הוא מספר, "יש כאן אווירה לא קלה. אנשים רבים נמצאים בחרדות ופחדים וכל קול קטן מקפיץ אותם".

כפי שדווח בהרחבה ב-COL בשבוע שעבר, ר' יגאל מפעיל בימים אלה מבצע לוגיסטי חסר-תקדים בהיקפו כשהוא מחלק מידי יום אלפי סנוודיצי'ם מלאים בכל-טוב, אלפי בקבוקי שתיה, צעצועים וממתקים לילדים, מטרנות, טיטולים, טישו ושאר מוצרי-יסוד. תושבי העיר וכן ראש-העיר עומדים נפעמים נוכח עבודתו של השליח.

"במלחמה הזאת", אמר ראש-העיר בראיון מיוחד ל-COL בסוף-השבוע, "מתגלה עם-ישראל במלוא תפארתו. אנחנו מקבלים אהבה מכל מקום, אבל מה שהולך בסניף חב"ד במעלות, זה מדהים. אני פשוט מצדיע לרב כספי. מספר פעמים ראיתי במו עיני איך הוא ממלא משאיות במוצרים לתושבים. זה פשוט נפלא לראות איך הוא מחלק את כל הסוונדיצ'ים לאנשים במקלטים כשהוא נוטף זיעה, יחד עם המתנדבים היקרים של חב"ד.

"אני פשוט מלא הערכה וכל הכבוד לרב כספי על פועלו. זה מאוד מרגש עד דמעות, לראות איך אנשים בימים קשים כאלה, מסייעים לאחרים ואתה שואל את עצמך - מה דוחף אותם".
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ברוך שעשה ניסים
ה' אב ה׳תשס״ו
הרב כספי, שבכל ימות השנה אינו מופיע באתרי האינטרנט, ראוי לכל שבח!
2.
זה הזמן להודות
ה' אב ה׳תשס״ו
זה ההזדמנות להודות למתנדבים שמסתובבים בין המקלטים ומחלקים את הטיטולים, המטרנות וכו ללא לאות. אפילו את הוצאות הדלק אינם מבקשים. יישרכח לר עידן גל ולר אריק על כל המאמץ, ישלם ה שכרכם על תרומתכם לבית חב"ד מעלות.
הר יגאל כספי, מנהל בית חב"ד מעלות.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.