מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשס״ו 27.07.2006

"חב"ד מחזקים את רוח התושבים"

60 אחוזים מתושבי קריית-שמונה עזבו את המקום במהלך השבועיים האחרונים בהם נחתו בעיר מאות רקטות ■ בישיבת עיריית קריית-שמונה שהתקיימה אתמול (רביעי) ובה השתתפו שלושה משרי הממשלה, התבטא ראש-העיר מר חיים ברביבאי: "מי שמחזק את רוחם של התושבים זה חב"ד" ■ לסיפור המלא
ממשיכים בפעילות. הרב ציפורי מחלק מזון ליד מקום נפילת קטיושה
15 ימים ללחימה, ובקריית-שמונה נותרו בעיקר אלו שלא יכולים להרשות לעצמם לעזוב. "אנחנו מנסים לעודד את אלו שנשארו", אומר ל-COL הרב יגאל ציפורי מנהל בית-חב"ד במקום. "האווירה בעיר מאוד קשה. אני מבין לליבם".

קריית-שמונה היא אחת הערים שסופגת מידי יום עשרות-רבות של קטיושות. אתמול (רביעי) דקות לאחר שנפל קטיושה באחד הבתים, הגיע הרב ציפורי למקום, ועודד את דיירי הבניין וחילק להם מזון.

כתב COL מוסיף, כי במהלך ישיבת עירייה בהשתתפות שלושה משרי הממשלה, ציין ראש-העיר מר חיים ברביבאי את פעילותו העניפה של הרב ציפורי. "מי שמחזיק את רוחם של התושבים, זה שליח חב"ד, אמר. עוד נודע, כי ראש-העיר ביקש מהמחלקות המספקות מזון מטעם העירייה לעבוד תחת הרב ציפורי.

יש לציין, כי התבטאות של ראש-העיר קריית-שמונה מצטרפת להתבטאותו של ראש עיריית נהריה ג'קי סבג שהחל להניח תפילין בקביעות מידי יום בלשכתו עם מנהל בית חב"ד בעיר נהריה הרב ישראל בוטמן. "בזכותם קורים ניסים גדולים בעיר", אמר לרב בוטמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.