מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ו 26.07.2006

"הקייטנה ששינתה את בני"

אל מערכת האתר הגיע מכתב שנשלח לרב שלמה שוורץ מנהל הפעילות בבית-חב"ד חדרה, מאחת האמהות של תלמידה בקייטנת חב"ד בעיר ■ במכתב מעלה על נס האם את העבודה החינוכית, הסדר והארגון המופתי של קייטנת חב"ד, ומספרת כיצד בנה מצפה בכל יום לקראת היציאה לקייטנה. האתר מגיש את המכתב לציבור הגולשים, ככתבו וכלשונו. לא נגענו ■ למכתב המלא
לכבוד צוות קייטנת חב"ד חדרה, בהנהלת הרב שלמה שוורץ,

ברצוני להביע את הערכתי ושמחתי שאחרי התלבטות לא קלה בחרתי שבני יהיה בקייטנת חב"ד, יש לציין שרמת ההתארגנות שלכם אפילו בימים הראשונים עלתה על כל הציפיות הן בהסעות - עם נהג מיוחד במינו ששמו שמעון מחברת ההסעות מאיר איבגי אשר דואג לבני אסף כאילו זה בנו תמיד מגיע בזמן ולא נותן לילד לחכות הרבה זמן בחוץ, והן ברמת הפעילויות שמלאות בתוכן וכמובן אי אפשר שלא לציין את המדריכות המקסימות אשר עושות את עבודתן נאמנה. עם הרבה סבלנות וחיוכים.

בני משכים בבוקר רק בנגיעה קלה או בלחישה או לפעמים לבד, דבר שלא קרה לי בכל תקופת שנות הלימודים בביה"ס תמיד הייתי צריכה לזרוק אותו מהמיטה כדי שיקום. כל הכבוד לכם וישר כח גדול ושהקב"ה יתן לכם הרבה כח להגדיל תורה ולהאדירה בכל שנה מחדש.

דבר אחרון הייתי רוצה לשתף אתכם בחוויה שעברתי, אתמול ליוויתי את ביתי כאמא מלווה בקייטנה שלא אכתוב את שמה במכתב זה לממדיון בתל-אביב, והגיעו לשם לפי הערכתי כ- 6000 ילדות מקייטנות בכל רחבי הארץ והקייטנה היחידה שבלטה מאד בשטח והפגינה דרך ארץ, צניעות ארגון וסדר כמובן מי אם לא קייטנת חב"ד.

בעזרת ה' ביתי תגיע אליכם בשנה הבאה, ויהי רצון שהקב"ה ימלא כל משאלות ליבכם לטובה ושמלך המשיח יגיע אלינו במהרה בימינו אמן כן יהיה רצון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.