מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשס״ו 25.07.2006

'לימוד חדשני בגמרא' יוצג בכנס המחנכים בניו-ג'רזי

תכנית לימודים חדשנית בגמרא המבוססת על כישורי התלמיד תוצג בכינוס המחנכים השנתי שייערך בי"ג אב במלון "רוברט טריט" בנוארק, ניו-ג'רזי. הרב מנחם-מענדל גרינבאום מלוס-אנג'לס והרב יוסף-יצחק רוזנבלום מפיטסבורג, חברי ועדה של מחנכים חב"דיים ששקדה בשנה האחרונה על התכנית, יציגו את הממצאים לצד מצגת מקיפה ■ ל-COL נודע כי למחנכים יוצג דו"ח של חוקר משטרתי חרדי בדבר הסכנות באינטרנט לבני נוער ■ לסיפור המלא
'לימוד חדשני בגמרא' יוצג בכנס המחנכים בניו-ג'רזי
צילום: ארכיון אשר ליצמן

"כינוס המחנכים" השנתי למורים ומלמדים חב"דיים בצפון אמריקה תיערך השנה בי"ג וי"ד אב (7-8 לאוגוסט) במלון "רוברט טריט" בעיר נוארק בניו-ג'רזי. זוהי הכינוס החמישי שמארגן המרכז-לענייני-חינוך וידון בשלל נושאי חינוך ילדי ישראל לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

על בעיות בגיל ההתבגרות ינאמו במשותף הרב יהודה-לייב שפירא, רב קהילת חב"ד וראש הישיבה במיאמי וד"ר ג'רי לוב, מומחה בפסיכולוגיה משיקגו. על משמעת והתנהלות ינאם הרב יואל קרמר ועל "צורת מחשבה" ינאם ד"ר ג'ודה וולר.

ועדה של מחנכים חב"דיים ידועים עבדה בשנה האחרונה על תכנית לימודים בגמרא המבוססת על כישורי התלמיד שמתחילה במתלמד חדש עד להבנה מעמיקה ב'שקלא ותריא'.

מצגת מרתקת על הממצאים שלהם תוצג במהלך סנדא מיוחדת ותדגיש את החלוקה בין הדרגות הלימוד השונות המתואם לקראת החומר שיילמד בחדרים ובישיבות בשנה הקרובה. את הסדנא בכותרת "פיתוח אמצעים להבנת הגמרא" יעבירו הרב מנחם-מענדל גרינבאום מלוס-אנג'לס והרב יוסף-יצחק רוזנבלום מפיטסבורג.

ל-COL נודע כי במהלך הכינוס יוצג דו"ח של חוקר משטרתי חרדי על היקף הסכנות הידועות והלא-ידועות שקיימות ברשת האינטרנט לבני נוער.

"המתכנסים יעשו יומיים שלמים שקועים כולם בחינוך ובכך יתכוננו לקראת שנת הלימודים החדשה כמחנך מוכן ומבין יותר", נמסר ממשרד הארגון.

להרשמה ופרטים נוספים חייגו 718-771-3903 או באתר www.chinuchoffice.org.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
Raise the standards on limud learning
כ"ט תמוז ה׳תשס״ו
Veod vehu haiker, that bachurim in lubavitcher yeshivos should should be equipped with the skills necessary to learn Torasainu HaKdosheh (ubfrat gemorah)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.