מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשס״ו 25.07.2006

מעלות: קטיושות נפלו ליד מחלקי המזון לתינוקות

פעילות הומניטרית נרחבת נערכת ביישוב מעלות על-ידי השליח הרב יגאל כספי ופעילי חב"ד. הם מחלקים מידי יום צעצועים, חיתולים ומטרנה לתינוקות לצד לחמניות במקלטים ■ אתמול (שני) במהלך החלוקה, נשמעו לפתע נפילות קטיושות בסמיכות לבחורים שחילקו את הלחמניות. "נשכבנו מיד על הכביש", סיפר אחד מהם ל-COL ■ הרב כספי עומד בקשר הדוק עם חדר המלחמה של העירייה ו"תגובות חיוביות מהתושבים זורמות כל העת" ■ לסיפור המלא
מעלות: קטיושות נפלו ליד מחלקי המזון לתינוקות
בבית-חב"ד במעלות, בהנהלת הרב יגאל כספי, עסוקים בפעילות שוטפת עם התושבים לאורך כל היום. "אנחנו בקשר צמוד עם החמ"ל של העירייה", מספר הרב כספי בראיון ל-COL, "החמ"ל נמצא במרתף ענק השוכן מתחת לבניין העירייה, שם גם נמצא למעשה ראש-העיר, איתו אנו בקשר הדוק".

מידי יום, מחלק בית-חב"ד קרוב לאלף לחמניות עם כל-טוב לתושבי העיר. כמו-כו בימים האחרונים חילק בית-חב"ד קרוב למאה ערכות של צעצועים וכדומה שנבחרו בקפידה לילדי המקום. "כל ערכה שכזו", הוא אומר, "מספקיה לכעשרים ילדים".

בנוסף, בית-חב"ד מחלק למשפחות מטרנות, שקיות שתיה, טיטולים ועוד, בעזרת מספר נדיבים תושבי המקום. "ברוך-השם יש קידוש שם ליובאוויטש גדול מאוד", אומר השליח, "התגובות זורמות כל העת. 'כל הכבוד לחב"ד'; 'רק חב"ד יכולים לעשות כאלה דברים'; 'אפשר לסמוך על חב"ד' ועוד, אלו משפטים שאנו שומעים כמה פעמים ביום ממספר אנשים.

אתמול (שני) בעיצומו של חלוקת הלחמניות במקלטים, נפלו ארבעה קטיושות בזה-אחר-זה בסמיכות למחלקים. "זה היה מפחיד", תיאר אחד מהם ל-COL, "מיד נשכבנו על הריצפה וקיוונו לטוב".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יצחקי !!! "כל הכבוד"
כ"ט תמוז ה׳תשס״ו
כיף לראות אותך.בהצלחה !!! מידידך א השלוחים בראזיל
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.