מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשס״ו 24.07.2006

"אתם נוסכים תקווה ואמונה באנשים"

צעירי-חב"ד כינסו היום (שני) ארבעים שלוחי הרבי - מנהלי בתי-חב"ד בישראל, הפועלים באיזור הצפון המופגז - לכנס היערכות, חיזוק ועידוד נוכח הלחימה המתמשכת בגבול הצפון. בפני המתכנסים נשא דברים מר אסא ארנון, פסיכולוג ומומחה לטראומה, וכן רס"ן אבי דבוש, מפקד העיר נהריה. דברים מרגשים במיוחד נשא אמירם, מתנדב קהילתי בנהריה שאמר כי "חסידי חב"ד נוסכים תקווה ואמונה באנשים" ■ לסיפור המלא
רס"ן אבי דבוש, מפקד העיר נהריה נושא דברים בפני השלוחים

כארבעים שלוחי הרבי - מנהלי בתי-חב"ד בישראל הפועלים באיזור הצפון המופגז התכנסו היום (שני) אחר הצהריים לכנס היערכות, חיזוק ועידוד נוכח הלחימה המתמשכת בגבול הצפון. הכנס נערך בנהריה שבגבול הצפון באירגון סניף בית-חב"ד במקום בהנהלת הרב ישראל בוטמן.

את הכנס פתח מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר שהגיע מכפר-חב"ד מלווה במנהל המטה המיוחד של צעירי-חב"ד הרב ישראל ברוד, וברב אהרן פרוס הממונה על פעילות חב"ד בצה"ל.

בפני המתכנסים נשא דברים מר אסא ארנון, פסיכולוג וממומחה לטראומה, שסקר בפני השלוחים את אופני הטיפול בנפגעי חרדה וטראומה, עימם נפגשים השלוחים, יום-יום במקלטים, ובחדרים המוגנים. דברים חמים נשא גם רס"ן אבי דבוש, מפקד העיר נהריה ששיבח את פעילות חב"ד בנהריה בעידוד וחיזוק התושבים.

דברים מרגשים במיוחד נשא אמירם דובדבני, מתנדב קהילתי בנהריה, אחראי על מקלטים במספר שכונות בנהריה הנחשף לפעילות המיוחדת של אנשי חב"ד. "אתם נוסכים תקווה ואמונה באנשים", סיפר. "אנשים יושבים במקלטים לחוצים עם ילדים קטנים וחוששים לחייהם. ואז, אתם מופיעים עם חיוך לבבי, מנות חמות, ומילות עידוד, ומחזקים אותם", תיאר את הרגשת התושבים כשדמעות בעיניו.

ביקור במקלטים

הרב ישראל ברוד העומד בראש האגף הציג את תוכניות המטה המיוחד שהוקם בצעירי-חב"ד, ובישר כי צעירי-חב"ד החל לארח בכפר-חב"ד ילדים מצפון הארץ לפעילות חוויתית ומהנה הרחק מטילי החיזבאללה. הוא בישר כי חברת 'מסר-פון' תאפשר לבתי-חב"ד שליחת הודעות SMS במחירים סמליים, וזאת הודות לסיועו של הרב ירחמיאל גורליק מנהל בית-חב"ד בחולון.

במהלך שהותם בעיר, היו מספר נפילות, ובתום הכנס יצאו נציגי צעירי-חב"ד והרב בוטמן לביקור במקלטים הסמוכים. ביקור מרגש במיוחד היה בביתו של עולה חדש מאיראן שספג שתי נפילות על ביתו. שלוחי חב"ד עודדו אותו, וחיזקו את רוחו.

"היה חשוב לנו לשמוע את הדברים מקצין בפיקוד העורף, ומנציג התושבים", מסכם הרב ישראל ברוד, "זהו המסר שאנו צריכים להעביר לכל חסידי חב"ד: הפעילות  שלכם חשובה וחיונית מעין כמוה בכל המישורים: חיזוק העם בעורף, וכן בפעילות עם בתי-חב"ד בחזית הצפון".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.