מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשס״ו 24.07.2006

סעודת הודיה לר' אבישי בטשוילי שניצל מהפיגוע

אמש (ראשון) התקיימה בנחלת הר חב"ד סעודת הודיה שערכו ר' אבישי ורעייתו לאה בטשוילי לרגל הצלתם מפיגוע התופת בחול המועד פסח שנה זו. במהלך סעודת ההודייה הודה ר' אבישי לצעירי חב"ד על הליווי התמיכה והסיוע הגשמית והנפשית בכל תקופת ההחלמה, ובסיום הוענק לו שי מהודר מתנת צעירי חב"ד ספר תהילים ענק עם הקדשה מיוחדת, במקום התהילים הקטן שנפגע מהרסיס ■ לסיפור המלא
סעודת הודיה לר' אבישי בטשוילי שניצל מהפיגוע
ר' אבישי עם בני משפחה ורבנים בסעודת הודיה

אמש (ראשון) התקיימה בנחלת הר חב"ד סעודת הודיה שערכו ר' אבישי ורעייתו לאה בטשוילי לרגל הצלתם מפיגוע התופת בחול המועד פסח שנה זו.

כזכור, ר' אבישי חסיד חב"ד מנחלת הר חב"ד נפצע באופן המוגדר בינוני ברגליו מפגיעת רסיסים, ועבר סדרת ניתוחים ואישפוז ממושך בבית הרפואה ובימים אלו עדיין עובר טיפולים רפואיים. רעייתו לאה נפצעה אף היא בפיגוע באופן המוגדר קל. סיפור הצלתו התפרסם בזכות ספר התהילים שהיה מונח בכיס חולצתו ומנע מרסיס שחדר לתוכו לחדור ללבו.

אמש חגגו ר' אבישי ורעייתו את הצלתם והחלמתם מהפציעה, עם בני משפחה וידידים בהשתתפותם של רבנים חשובים ואישי ציבור בהם רב העדה חכם משה מיכלשוילי, הרב מענדל וכטר, יו"ר ועד נחלת הר חב"ד הרב מרדכי גורודצקי ורבנים חשובים נוספים.

רב העדה חכם משה מיכלשוילי נשא דברי ברכה לאבישי ורעייתו ואיחל להם בריאות שלימה ואריכות ימים. מנחה האירוע הרב אברהם אלאשוילי חתנם של בעלי השמחה נשא דברים על משמעות ההודאה לה' במקורות ההלכה, וציין את ההתגייסות של המשפחה והמכרים בזמן האישפוז.

הרב מנחם קוטנר ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" נשא דברים נרגשים בענייני בדיומא ועל מידת אהבת ישראל של בעל השמחה. באחד מהביקורים ראיתי שלפתע עיניו זולגות דמעות- סיפר הרב קוטנר- ואז הוא סיפר על הצער שיש לו לראות חיילים צעירים שנפצעו בלחימה, וזאת בזמן שר' אבישי בעצמו היה בעיצומם של טיפולים קשים.

ר' אבישי הודה בדבריו לצעירי חב"ד על הליווי התמיכה והסיוע הגשמית והנפשית בכל תקופת ההחלמה.

ובסיום הוענק לו שי מהודר מתנת צעירי חב"ד ספר תהילים ענק מכרכיית רובר בכפר חב"ד עם הקדשה מיוחדת, במקום התהילים הקטן שנפגע מהרסיס.

סיפור ההצלה בזכות ספר התהילים קיבל משמעות נוספת כאשר התברר כי באחת מנסיעותיו של ר' אבישי לרבי הוא זכה בגורל על ספר התהילים בו קרא הרבי בעצמו. לפתע ניגש אליו יהודי וביקש ממנו שימכור לו את התהילים וכסכום ראשוני הוא משלשל לידיו סכום של שלושת אלפים דולר. הנסיון היה קשה, אך ר' אבישי דחה את ההצעה בתוקף שהרי התהילים של הרבי היה לו יקר שביקרים בבחינת "טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף".

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
ברוך רופא חולים!
כ"ח תמוז ה׳תשס״ו
!!!
2.
כפר חב"ד
כ"ח תמוז ה׳תשס״ו
כל הכבוד לכריכית דניאל רובר
3.
לאבישי
כ"ט תמוז ה׳תשס״ו

ברוך רופא חולים

קדשת שם שמים ברבים

שלא תצטרך יותר לניסים

ומעתה רק טוב וחסד ירדפוך
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.