מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשס״ו 24.07.2006

JLI מציג: סמינר היהדות האקסלוסיבי בעולם

בדקדקנות אופינית עובדים ב- JLI מזה מספר חודשים על הפקת סמינר היהדות הייחודי  גורמים המעורבים בהפקה: הסמינר קובע סטנדרטים חדשים בתחום  קבלו את ה-Netional Jewish Retreat שיפתח בעוד כשלושה שבועות בקולרדו שבארצות הברית ■ לסיפור המלא
JLI מציג: סמינר היהדות האקסלוסיבי בעולם
חלק מהנואמים בסמינר היהדות
בעוד כשלושה שבועות זה יקרה: סמינר היהדות היוקרתי בעולם יפתח בקולרדו שבארצות הברית בארגונה של תנועת ליובאוויטש. באירוע הנוצץ ישבו זה לצד זה התומכים של חב"ד, מנהיגי קהילות יהודיות בצפון אמריקה, מקורבי חב"ד יחד עם הוגי דעות, רבנים, ושלוחים מרחבי העולם. במהלך חמשת ימי הסמינר ייתקיימו הרצאות ב-20 נושאים בכל תחומי החיים היהודיים, עם מיטב המרצים החב"דיים בתחומי הפילוסופיה, ההיסטוריה וההגות היהודית.

בארגון JLI המפעיל במשך כל השנה רשת של קורסים ביהדות ברמה גבוהה, ביקשו לנצל את חופשת הקיץ כדי להביא אידישקייט גם למקומות הנופש. הרב משה קוטרלרסקי שלוקח את JLI כפרויקט אישי שלו ודואג לפיתוחו ושגשוגו של הפרויקט המוערך, פנה לצורך כך לנדיב ג'ורג' רוהר שהוא התומך המרכזי של JLI וזה נענה בשמחה ותרם חלק מעלויות הסמינר.

למרות תג המחיר הגבוה, 695$ (לא כולל אירוח) הוזמנו כבר 160 מתוך 200 הכרטיסים שהוקצבו לארוע. בארגון JLI ידעו שהם מארגנים משהו גדול, ארוע שאף אחד עדיין לא הפיק, ובכל זאת לא העלו בדעתם שכבר ימים ספורים לאחר פתיחת ההרשמה, תירשם הצלחה כה רבה. עבור מי שלא מתכונן להשתתף באירוע הנוצץ, מוגש כאן סיור קצר בסמינר היהדות האקסלוסיבי בעולם.

המיקום

בינות להרי הרוקי הירוקים ונחלים מפכים שוכן אתר הנופש והסקי "קופר מאונטיין רסורט". בחורף ובאביב המקום הומה בחובבי סקי מושבעים, שבאים לנצל את אתרי הסקי המרהיבים שיש למדינת קולרדו להציע. בקיץ משמש המקום ככפר נופש מודרני, קופלקס בן 25 מבנים, המציע את כל השירותים של בית מלון ברמה של חמישה כוכבים.

התוכנית

במהלך חמשת ימי הסמינר, ייתקימו 75 הרצאות בתחומים שונים ביהדות. משתתפי הסמינר ישתתפו בדיונים על אתיקה ויהדות, ארכיאולוגיה ותורה, מוזיקת כלייזמרים יהודית, זהות יהודית באמריקה, המצב בארץ ישראל ועוד. את הדיונים יובילו מיטב המרצים החב"דיים לצד אנשי מדע, פסיכולוגים ואנשי תקשורת. בין ההרצאות ובמהלך הארוחות יערכו מופעי מוזיקה וכלייזמרים יהודיים.

בתמונה חלק מהמרצים בסמינר: (משמאל לימין) הרב משה קוטלרסקי, מר מיכאל מדווד, הרב יוסי ג'ייקובסון, פרופ' לורנס שיפמן, הרב יהודה לייב שפירא, המוזיקאי ד"ר יואל רובין, מרלן שיפמן, הרבנית תרצה שפירא

האוכל

גם הצד הקולינרי של הסמינר לא הוזנח. לצורך הכנת האוכל והגשתו נשכר השף מיכאל שיק וצוותו ממנהטן שיכין את המאכלים במגוון טעמים וסגנונות. במהלך ימי הדיונים יהיה חדר תה פתוח בכל שעות היממה. "ישנה טענה הגורסת כי אוכל כשר, בדרך כלל אינו טעים", – אומר אחד ממפיקי האירוע – "הקונספט העומד מאחורי ההשקעה הרבה באוכל ובעיצובו במשך ימי הסמינר הוא לשנות גישת חשיבה זו ולומר אוכל כשר הוא גם טעים".

אז אם לאחר קריאת הכתבה בכך זאת קיבלתם חשק להשתתף, או אם תרצו להעניק מתנה מקורית למקורב שלכם, כדאי למהר ולהרשם בכתובת: http://www.jretreat.com/ או בטלפון: (בארה"ב) 1-877-jertreat
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.