מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ו 23.07.2006

נתניה: יום עיון לתלמידי תלמוד-תורה חב"ד

הנהלת ת"ת חב"ד בנתניה יצאה ביוזמה מקורית ויוצאת דופן, וארגנה יום עיון מיוחד עבור תלמידי הכתה הגבוהה בתלמוד-תורה חב"ד העולים ללמוד בישיבות. במהלך יום העיון ניהל הרב משה אורנשטיין ראש ישיבת חב"ד בנתניה סימפוזיון עם התלמידים והוריהם, ותיאר למשתתפים את האווירה בישיבות חב"ד ■ לסיפור המלא
נתניה: יום עיון לתלמידי תלמוד-תורה חב
הרב אריאל למברג המנהל החינוכי מסר ל-COL כי "אין זה סוד שיש קושי לתלמיד שמגיע מת"ת בו השיעור בגמרא לא עולה על שעה וחצי והיום מלא בפעילות ומשחקים, לעבור לסדר יום ישיבתי של לימוד מבוקר עד ערב. התלמידים חייבים להיות ערים לקשיים ולדרישות החדשות ולהתכונן אליהם. ככל שההכנה לכך תהיה ראויה, תפתרנה בעיות רבות."

יום העיון התקיים בביה"כ המחודש של קהילת ישורון חב"ד, והיה מלא וגדוש. התלמידים ישבו למעלה מארבע שעות והקשיבו בשקיקה לכל מילה שנאמרה מפי הרבנים.

הרב יצחק טייכטל סמנכ"ל מוסדות חב"ד בנתניה הביא את ברכת המוסדות, תוך שהוא מצביע על כך כי השנה מתחנכים במוסדות חב"ד בנתניה בלע"ה למעלה מאלף תלמידים כ"י. הרב שלמה רוזנבלט משפיע בישיבת חב"ד נתניה, ריתק את הקהל הורים וילדים, בהרצאתו "בחור חסידי מהו?. שעה וחצי של דברים עדיין לא הספיקו והקהל היה צמא לעוד...

הרב משה אורנשטיין ראש ישיבת חב"ד בנתניה, ניהל סימפוזיון מול התלמידים והוריהם ובלשונו הציורית הצליח להכניס את כולם לאוירה המקורית של ישיבות חב"ד- תומכי תמימים.

שיאו של היום היה כאשר כיבד את הקהל בנוכחותו הרב מנחם ולפא יו"ר המוסדות ורב קהילת חב"ד נתניה, שהתועד עם התלמידים והוריהם והשכיל להסביר לקהל ובעיקר לתלמידים, על זכותם הגדולה שבעוד כחודש ייזכו להקראות "תמימים"- חובשי ישיבות חב"ד.

היה זה יום גדוש במיוחד, וכמו שאמר המנהל המסור הרב יגאל פרחן "שש שנים בישיבה הם שש שנים שונות בתכלית."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.