מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ו 23.07.2006

רחובות: מסיבת סיום שנת הלימודים בת"ת חב"ד

"מגולה לגאולה"! זהו הנושא שנבחר להיות הציר המרכזי של מסיבת סיום שנה"ל בת"ת חב"ד רחובות. במסיבה הועלה על נס פועלם הנפלא של תלמידים שנתנו מזמנם ומרצם להתנדב למען הכלל בפעילויות בתלמוד-תורה. את האירוע כיבדו בנוכחותם רבנים ואישי ציבור רבים ■ לסיפור המלא
רחובות: מסיבת סיום שנת הלימודים בת

"מגולה לגאולה"! זהו הנושא שנבחר להיות הציר המרכזי של מסיבת סיום שנה"ל בת"ת חב"ד רחובות, בסיסמת – "ענווים הגיע זמן גאולתכם". כל זאת בכדי לקרב את נושא הגאולה לתודעת התלמידים ולהחדירו בליבותיהם.

"מעשה שהכריע", "ביקור האבות", "אז ימלא שחוק פינו", "מנהרת זמן הגאולה", "שליח ועוד 10 בגימטריה – משיח". אלו ואחרים היו כותרות ההצגות המרשימות שהוצגו ע"י התלמידים בכיתות השונות במסיבת הסיום שכללה תפאורה מיוחדת שהוכנה ע"י הגב' תפארת טויסטר ובליווי מוסיקלי מיוחד של המורים ר' מרדכי ברוצקי ור' עובד מוניס ובליווי מצגת אורקולית מיוחדת שהוכנה ע"י הרב פנחס רויטמן.

את הערב פתח בדברי תורה וברכה מנהל הת"ת הרב אמיר הרץ שהעניק גם תעודות כבוד לאורחים נכבדים שהגיעו לערב המיוחד בניהם הגב' שרה והב מנהלת מחלקת בתיה"ס באגף החינוך בעירייה שהוענק לה ספרו של הרבי "ביאורים לפרקי אבות" כאות הוקרה על פועלה הרב. בדבריה הדגישה את ההתפתחות היפה של ביה"ס בכל המובנים ושמחה על כך שסוף סוף זכתה הקהילה למבנה הולם וראוי בו מתקיימות פעילויות לימודיות וחינוכיות "כפי שחב"ד יודעים לעשות".

מנהל מחלקת הספורט בעירייה מר דורון כוכבי זכה גם לאות הוקרה על עזרתו במפעל "קורס השחייה" לתלמידי כיתות ה'. מר כוכבי שיתף את הנוכחים בכך שרחובות הינה אחת הערים היחידות שסידרה קורס ללימוד שחייה לציבור התלמידים הדתי והדגיש שמח על כך שנפל בחלקו לסייע בעניין זה.

מר שמואל מצרפי מנהל מחלקת התחזוקה בעירייה כיבד גם כן את האירוע בנוכחותו וזכה לאות הוקרה על סיועו הרב בכל עניין במאור פנים. בדבריו אמר שהוא שמח שיש לו את הזכות לסייע לתמידים הלומדים תורה ולהנעים את מקומם בתחזוקה ראויה.

במקביל נקרא לבמה מר עזרא מדמון, מדריך מחוזי בלימודי היהדות מטעם משרד החינוך לקבלת אות כבוד על פועלו ב10- השנים האחרונות בהדרכת המורים בביה"ס ולרגל פרישתו לגמלאות.

מנחה הערב הרב ברק כוכבי הפתיע את האורחים בקריאת פיתקה מרגשת של תלמיד מכיתה ד' שכתב החלטה טובה לכבוד ג' תמוז בה הביע את רצונו העז להתפלל ביתר חיות והתלהבות "אך זה קשה לי מאוד! רבי, עזור לי בבקשה"...

במסיבה הועלה על נס פועלם הנפלא של תלמידים שנתנו מזמנם ומרצם להתנדב למען הכלל בפעילויות בת"ת, המנהל הרב הרץ וסגנו הרב ברק כוכבי שגם הנחה את האירוע, העניקו תעודות הצטיינות והוקרה לי"ד תלמידים הנותנים "יד" ומסייעים בצורכי ציבור בכל דבר ועניין מתוך התנדבות ומאור פנים, במהלך השנה כולה, פרי החינוך לערכים ולעזרה לזולת.

נציג המסיימים עמיחי ישראל דואני ברך ואמר "תודה למנהל והצוות החינוכי על כל מאמץ, תודה לרבי שזכינו להיות בניו ובתפילה לה' שיקרבנו עד אליו. חסידים אינם נפרדים."

בסיום הערב ולאחר הופעת מקהלת הת"ת קיבלו בוגרי הת"ת תשורה ותעודת כבוד לרגל סיום 8 שנות לימוד בת"ת.

כמו"כ נערכה הגרלת פרסים יקרי ערך לכל המצטיינים במבצעי צבאות ה' בראשות רכז צ"ה המורה ר' מני שחר שארגן גם תערוכות של מוצגים חסידיים כמו העיירה ליובאוויטש, מבצעי הרבי ועוד, וסקר גם את הפעילות הענפה שתקיימה במהלך השנה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם רבנים ואישי ציבור רבים הבולטים שבהם הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב הקהילה. הרב אלימלך שחר מנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד, הרב ארז קרלנשטיין סמנכ"ל המוסדות וכן הורים ובני משפחות התל' שהביעו סיפוק רב מערב מרהיב זה.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
בנימין
כ"ז תמוז ה׳תשס״ו
עושה שמח בלב לראות אותך בתמונה הקבוצתית!!!
עלה והצלח
חבר דרומי
2.
סבא רחובות
כ"ח תמוז ה׳תשס״ו
סבא רויטמן,
שמחים אתך...
נחמה דינה ומירי רויטמן
NEW YORK
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.