מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשס״ו 18.07.2006

תפילות ברחבי העולם: קליפורניה, קייב ומוסקבה

ברחבי העולם נערכים תפילות לשלום העם היושב בציון. בוואלי שבקליפורניה התאספו מאות לערב שכולו תורה, תפילה וצדקה למען ארץ ישראל שאורגן על-ידי השליח הרב יהושע בנימין גורדון והרב מרדכי אינבינדר ■ בבית הכנסת המרכזי בקייב שבאוקראינה נערכה עצרת מיוחדת שבה קראו הנוכחים פרקי תהלים לזכות עם ישראל בארץ ישראל, ובמוסקבה נשא דברים נספח צה"ל בשגרירות ישראל במוסקבה מר שלמה דגן שאמר כי "חוסנו של עם ישראל קשור בקשר ישיר עם מעמדו הרוחנית" ■ לסיפור המלא
תפילות ברחבי העולם: קליפורניה, קייב ומוסקבה
הרב יהושע (ג'וש) גורדון קורא תהילים בעצרת בוואלי. משמאל: התפילה בקייב

ברחבי העולם נערכים תפילות לשלום העם היושב בציון.

בוואלי שבקליפורניה התאספו מאות לערב שכולו תורה, תפילה וצדקה למען ארץ ישראל שאורגן על-ידי השליח הרב יהושע (ג'וש) גורדון. הסרט "ארץ אשר תמיד עיני ה' אלוקיך בה" הוקרן, והמשתתפים היו אחוזי השתאות מול נבואתו של הרבי לפני שנים אודות נתינת ישובים והתדברות עם האויב. בערב נאספו כמה אלפי דולרים לטובת פעילותה של חב"ד בארץ לעזרת היושבים במקלטים ומשפחות הפצועים וההרוגים.

בבית הכנסת המרכזי בקייב שבאוקראינה נערכה עצרת מיוחדת שבה קראו הנוכחים פרקי תהלים לזכות עם ישראל בארץ ישראל. שגרירת ישראל באוקראינה, הגב' נעמי בן עמי אמרה בפתיחת העצרת, כי היא מודה לכל מי שהגיע להפגין תמיכה בישראל בשעתה הקשה, וסולידריות עם ישראל.

במהלך סעודת השבת שנערכה עם הקהילה הישראלית במוסקבה נערכה תפילה לשלום עם ישראל. מנכ"ל ה'וועדה לדוברי עברית' במוסקבה  הרב יעקב פרידמן נשא תפילה מיוחדת יחד עם אמירת תהילים על חיילי צה''ל והמצב בארץ ישראל. בתפילות השתתף נספח צה"ל בשגרירות ישראל במוסקבה מר שלמה דגן שדיבר בפני הקהל ואמר שחוסנו של עם ישראל קשור בקשר ישיר עם מעמדו הרוחנית ועל כן על כולם שכולם להתפלל חזק שצה"ל יצליח וישלים את עבודתו בהצלחה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
harav einbender
כ"ב תמוז ה׳תשס״ו
chazak ubaruch ato chosid amiti
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.