מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשס״ו 16.07.2006

הרב דרוקמן קרא לתושבי קריית-מוצקין להישאר בעיר

קריית-מוצקין ספגה הבוקר מטח קטיושות. "ב-9:10 הרגשנו שהכל רועד, כמה דקות לאחר מכן הרגשנו שוב נפילות יותר רחוק. התברר שקטיושה נפלה בשטח פתוח ליד בנייני מגורים ובנס לא היו נפגעים", מספר רב העיר הרב דוד-מאיר דרוקמן בראיון לערוץ 7 ■ הרב דרוקמן, יליד תש"ז, מוסיף ומציין כי מאז ילדותו עבר את כל המלחמות אבל הוא "לא זוכר מחזה שכזה ותופעה שכזאת" ■ לסיפור המלא
הרב דרוקמן קרא לתושבי קריית-מוצקין להישאר בעיר
הרב דרוקמן על רקי זירת האירוע בחיפה. צילום: ערוץ 10
מתברר בשעות האחרונות כי גם תושבי קריית-מוצקין והקריות ספגו הבוקר מעט ממטח הקטיושות שנורה על אזור חיפה ובנס גדול לא היו נפגעים. כך אומר הרב דוד-מאיר דרוקמן, רבה של קריית מוצקין, שעומד בקשר עם גורמי העירייה לאור המצב הביטחוני.

"עד עכשיו התקשורת מדברת על חיפה אבל למעשה התחיל המטח בקריית מוצקין, ב-9:10 הרגשנו שהכל רועד, כמה דקות לאחר מכן הרגשנו שוב נפילות יותר רחוק. התברר שקטיושה נפלה בשטח פתוח ליד בנייני מגורים ובנס לא היו נפגעים", מספר הרב דרוקמן, ומציין כי התפלל גם הבוקר כהרגלו בשעה 9:15 בבית כנסת השוכן במקלט אזורי, אליו הגיעו תושבים מהאזור בעקבות התפוצצות הקטיושות. "היהודים הניחו תפילין והנשים אמרו תהילים בבית הכנסת אבל הפאניקה מאוד גדולה כאן, החנויות סגורות, אין רכבים ואין הרבה אנשים ברחובות, פשוט תדהמה של ממש".

הרב דרוקמן, יליד תש"ז, מוסיף ומציין כי מאז ילדותו עבר את כל המלחמות אבל הוא "לא זוכר מחזה שכזה ותופעה שכזאת". הציעו לו חבריו וידידיו לעבור בינתיים עד שיירגע המצב אבל הרב סירב ואמר כי תפקידו כאן בעיר הוא לחזק את האנשים. בנוסף קרא לתושבים נוספים שיכולים להתמודד להישאר בעיר ולא לעזוב אותה. "המצב הוא מאוד קשה וצריכים לעורר יהודים לבקש רחמי שמים. לעניות דעתי צריכים להתחזק במיוחד בשתי מצוות: תפילין ומזוזה", אומר הרב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.