מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשס״ו 17.07.2006

חלוקת פרסים לתלמידים מצטיינים בביתר עילית

בטקס מפואר שנערך ע"י התלמוד-תורה המרכזי של קהילת אנ"ש בביתר-עילית "תפארת מנחם" חולקו לתלמידים אשר הצטיינו במשך השנה במבצע "ושיננתם" מאות ספרי קודש ■ הפעילות הגיעה לשיאה בשבועות האחרונות בם תלמידים שקדו במשך כל רגע פנוי, בהפסקות בלילות ובשבתות, כשהם מבקשים להוסיף עוד שורה ועוד שורה לזכותם ולזכות כיתתם ■  לכתבה המלאה וגלריית תמונות
חלוקת פרסים לתלמידים מצטיינים בביתר עילית
המבצע, אשר מטרתו לעודד את התלמידים לשנן בעל-פה את כל הנלמד במשך השנה, הצליח לסחוף את התלמידים ללמידה "בכל מאודך". הפעילות הגיעה לשיאה בשבועות האחרונות בם תלמידים שקדו במשך כל רגע פנוי, בהפסקות בלילות ובשבתות, כשהם מבקשים להוסיף עוד שורה ועוד שורה לזכותם ולזכות כיתתם. התוצאה הדהימה גם את ההנהלה – למעלה מ150.00 שורות גמרא שקלא-וטריא, משניות ותניא בעל-פה!

הטכם המפואר, אשר נערך בזכות תרומתו ותמיכתו הנדיבה והנלהבת של הנדיב הרב שניאור זלמן הניג, הונחה על ידי הרב נפתלי רוט בחן האופייני לו. בדברי הפתיחה דיבר מנהל המוסדות, הרב יוסף-הערש סירוצקי, וציין את חלקם של כל אחד ואחד מצוות עובדי התלמוד-תורה ביבול התורני הגדול. במיוחד העלה על נס את מפעלו של המפקח החינוכי, הרב זאב קפלן, וניצל את ההזדמנות להעניק לו את "אות החינוך", ולאחל לו מזל טוב על לידת בנים תאומים בו ביום.

הרב שאול רוזנבלט, מחשובי הרבנים בקהילת ביתר-עילית , פנה בדבריו לתלמידי הת"ת וביאר בפניהם את חשיבות השינון בעל-פה, בהזכירו את הסיפור הידוע על הרבי הקודם בילדותו. אחריו נשא דברים סגן ראש-העיר וידיד קהילת חב"ד, הרב מאיר רובינשטיין אשר סיכם בהתפעלות את התפתחות מוסדות חב"ד בעיר, והבטיח את תמיכתה הנמשכת של עיריית ביתר עילית.

הרב מאיר מיארה, מפקח משרד החינוך, דיבר באריכות ובהתרגשות על התרומה הגדולה של התלמוד-תורה המהווה "מגדל-אור" למוסדות החינוך של מחוז ירושלים כשהוא מפגין לעיני כל את הברכה הטמונה בלימודים בקדושה ובהתקשרות לרבנו הקדוש, והבטיח גם הוא תמיכתו המוחלטת לכל הוספה בקודש. בהתרגשות פנה לקהל ההורים וברך אותם על זכותם לחנך ילדים בתלמוד-תורה "יש לכם כאן הכול מה שאתם צריכים, ואם תצטרכו עוד – רק תבקשו ונעזור ונוסיף. ואל תדאגו עם התלמוד-תורה יכפיל את מספר תלמידיו – נוסיף עוד מבנים!"

בדברי הסיכום פרט המפקח הרב זאב קפלן, את ההישגים המרשימים של התלמידים: העשרות אלפי השורות אשר נלמדו לכבוד ג' תמוז, את ההישגים הנפלאים של החתנים אשר למדו כל אחד בין 6 ל9 אלף (!!) שורות גמרא,משנה ותניא בעל-פה. אבל לא פחות חשוב גם הפרקים השלמים אשר נלמדו על ידי תלמידים שעד כה לא הכירו ולא העיזו לנסות את כוחם, ובזכות ההתלהבות של המבצע פרצו מחיצות ועלו לדרגות חדשות.

לאחר לסיום הוענק ע"י אורחי הכבוד שי ותעודת הוקרה לנדיב החסיד הרב שניאור זלמן הניג - אשר את המעמד הנפלא יש לזקוף הרבה לזכותו.

הטכם הונעם במחרוזת ניגונים חסידיים מפי מקהלת התלמוד-תורה בהנחיה המקצועית המחנך המוזיקאי הרב טוביה חבקין, וכמה סולנים נתגלו כ "ילדי פלא" והצליחו לעורר התרגשות ושמחה חסידית בלבבות השומעים.

התגובות הנלהבות של אורחי הכבוד ושל ההורים מצביעות שטכס זה הווה ציון דרך עיקרי בהתפתחות הברוכה של מוסדות "תפארת מנחם" בביתר-עילית - לתפארת הרבי וחסידות חב"ד!
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
8 תגובות
1.
מוסד לתפארת
כ"א תמוז ה׳תשס״ו
מקדש שם ליובאוויטש, ולואי וכל מוסדות אנ"ש בביתר ילמדו ממנו.
שלמה
2.
טוב לראות אתכם מצליחים
כ"א תמוז ה׳תשס״ו
יפה מאוד , תעלו והצליחו! ישר כוח גדול לרב סרוצקי -מהתמונות רואים את אהבתך לתלמידך

י.י. כהן
קרני שומרון
3.
מענדי רוזנפלד
כ"א תמוז ה׳תשס״ו
גאה בך!

מהדוד בוינה
4.
מענדי ח.
כ"ב תמוז ה׳תשס״ו
הרב קפלן שירבו כמותך בישראל
5.
הייתי והתרשמתי
כ"ב תמוז ה׳תשס״ו
כמי שעוסק בחינוך, נהניתי מאוד מדרך הפעולה בחלוקת הפרסים למצטיינים. איך חשבו כל כל תלמיד ומצאו את הזהיר טפי שלו והעריכוהו כיאה.
כה לחי!
6.
סוף כל סוף
כ"ב תמוז ה׳תשס״ו
אתם עושים המון!!!!!!!!!!!!!!! דברים נפלאים.
סוף כל סוף אחרים יוכלים לראות.
מכם יראו וכן יעשו!
יישר כח לרב סירוצקי ולכל העוסקים במלאכה!!!
7.
דבר מרשים
כ"ב תמוז ה׳תשס״ו
אני יכול להגיד שתלמוד תורה תפארת מנחם המוביל בארץ מתלמיד מכיתה ד תפארת מנחם
8.
יישר כח לרב שניאור זלמן הניג !
כ"ב תמוז ה׳תשס״ו
ה יהיה בעזרך, ותצליח בכל אשר תפנה המשך בפעולותיך הברוכות וכך תקרב את ביאת המשיח.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.