מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשס״ו 11.07.2006

'גלובס' על חברת 'עורב טכנולוגיות' שבבעלות חסיד חב"ד

'גלובס' עיתון העסקים של ישראל מדווח היום כי קרן ההשקעות פורטיסימו עומדת להשלים בשבועות הקרובים השקעה בחברת 'עורב טכנולוגיות' בהיקף של 8.8 מיליון דולר תמורת 23.5% ממניות החברה. חברת 'עורב טכנולוגיות' מפתחת מערכות התראה ומעקב, ו-40 אחוזים ממנה בבעלות ר' אברהם סילבר, חסיד חב"ד מקראון-הייטס ■ לפני כשנה וחצי החברה נכנסה לתחום חדש באמצעות שותפות אסטרטגית: פיתוח של טלפון נייד ייחודי ■  COL משיק מדור חדש על "עסקים חב"דיים" בו יפורסמו מפעם לפעם כתבות על אנשי עסקים חב"דיים מצליחים ■ לסיפור המלא
'גלובס' על חברת 'עורב טכנולוגיות' שבבעלות חסיד חב
ר' אברהם סילבר במפעל 'עורב'. צילום: COL

קרן ההשקעות פורטיסימו עומדת להשלים בשבועות הקרובים השקעה בחברת עורב טכנולוגיות (OTCBB: CRWTF) בהיקף של 8.8 מיליון דולר תמורת 23.5% ממניות החברה. העסקה מותנית באישור בעלי המניות בחברה לאחר שאושרה בסוף השבוע האחרון על ידי מועצת המנהלים ועדת הביקורת של החברה.

החברה מפתחת מערכות התראה ומעקב. מוצרי החברה הם לוחות בקרה חוטיים ואלחוטיים, מערכות עיקוב, מערכות לאישור כניסה ורכיבי תקשורת חכמים לתעשיות הביטחוניות. המוצרים מותקנים בחברות מסחריות, בנייני משרדים ומגורים בחברות ביטחוניות ותעשייתיות.
עורב הוקמה ב-1977 ומעסיקה כ-200 עובדים. החברה סיימה את שנת הכספים 2004 עם הכנסות בהיקף של 115 מיליון שקלים, עלייה של 15% לעומת השנה הקודמת. הרווח של החברה הגיע (ב-2004 ל-45 מיליון שקלים לעומת 36 מיליון שקלים בשנת 2003. אין נתונים יותר עדכניים לגבי ביצועי החברה.

המוצרים של החברה מיועדים להגנה על אתרי מגורים, מסחריים ותעשייתיים. חבילת המוצרים של מציעה מגוון הגנות פנימיות וחיצוניות, חיישנים, מערכות בקרת כניסה ומוצרים לשידור וקליטה של מצלמות במעגל סגור. האסטרטגיה של עורב היא להוביל את שוק האבטחה. המוצרים של החברה נמכרים ביותר מחמישים מדינות ברחבי העולם. לדברי מקורבים, החברה מחזיקה בנתח שוק גדול במזרח אירופה, אוסטרליה, ניו-זילנד וישראל.

לפני כשנה וחצי החברה נכנסה לתחום חדש באמצעות שותפות אסטרטגית: פיתוח של טלפון נייד ייחודי. הטלפון מיועד למשתמשים מבוגרים שמתקשים לתפעל טלפונים ניידים רגילים.

globes.co.il

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
אדם יקר ומיוחד !
ט"ז תמוז ה׳תשס״ו
א
2.
tomy
ט"ז תמוז ה׳תשס״ו
abe looking good
3.
מגיע לאברהמל
ט"ז תמוז ה׳תשס״ו
זה בהחלט מגיע לו
4.
מז"ט מז"ט
ט"ז תמוז ה׳תשס״ו
לידידינו ר אברהמל ולמשפחתו שיחיו. מז"ט מז"ט והצלחה רבה וש"יוסיף" (=כשמו יוסף) א-דני שנית ידו בכפלי כפליים, וכשיחת רבינו תרומה נ"ב שעל כל יהודי להיות עשיר בפשטות "וממנו יראו וכן יעשו רבים!!!!"
פתחי
5.
איש החסד!
ט"ז תמוז ה׳תשס״ו
שהי בעז"ה ית"ש
ברכה והצלחה בגשמיות וברוחניות לר אברמל סילבר
ושה יוסיף ויתן ,יוסיף ויתן,
למעלה מהמשוער.

חבר כהן מירושלים.
מז"ט מז"ט על החתונה בקרוב.
7.
כל המוסיף מוסיפים לו...
י"ז תמוז ה׳תשס״ו
לאברהם עלה והצלח!!!!
אנ"ש גוש - קטיף.
8.
איפה שמוליק ?
כ' תמוז ה׳תשס״ו
הוא לא מנהל של קרואו ?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.