מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ו 10.07.2006

חגיגת י"ב תמוז בקנסינגטון – שבתון מיוחד לסטודנטים

השבת נערך שבתון מיוחד לסטודנטים מאוניברסיטות שונות ברחבי ניו-יורק וסביבותיה. יותר ממאה בחורים ובחורות, רובם יוצאי רוסיה, מילאו את בית כנסת של הבית חב"ד דקנסינגטון. היוזמה היא של הרב לוי סטוליק - שליח הרבי ב"ברוך קאלעדזש", יחד עם הרב משה חיים לוין שליח הרבי בקנסינגטון, התחיל לרקום עור וגידים.
חגיגת י
האולם מוכן לאורחים לפני כניסת השבת
עם מצב רוח מרומם ובאחדות רבה עבדו יחד משפחת השליח הרב משה חיים לוין עם הסטודנטים, ובראשם אביתר רובינוב, שעזרו לארגן את השבתון מתחילתו ועד לסיומו.

אחרי הדלקת נרות משותפת, החלה תפילת השבת. מ"שלום עליכם" אדיר שנשמע ברחבי "אושען פארקוויי" להרצאתו המרתקת של הרב לוין, שסיפר בטוב טעם על שנות "הסטודנטיות" שלו, כשלמד "באוניברסיטה" מיוחדת במינה שהוסתרה מכל עין בולשת, כשחבריו אינם יודעים את שמו האמיתי והוא לא יודע את שמם. כשאמו, שהיתה אלפי קילומטרים ממנו, לא ידעה היכן הוא נמצא, רק שנתנה אותו לידי חסיד נאמן. כל זאת בסמרקנד הרחוקה בשנים מלאי מסירות נפש בחיי יום יום.

לקראת סוף סעודת השבת הגיע למקום המרצה שליח הרבי בבורו פארק, הרב אהרן גינזבורג, שהשתיק את הקהל בהרצאתו המרגשת על מצבנו היום ועורר במה שכל אחד יכול לעשות לטובת החייל החטוף.

אחר כך התחילו התוועדויות שנמשכו אל תוך הלילה ע"י הבחורים שהגיעו במיוחד מ770, יחד עם הרב יוסף אלישביץ.

למחרת אחר תפילת שבת התיישבו לסעודת שבת ושוב שמעו הרצאה מאוד מעניינת מהרב משה חיים לוין בפרשת השבוע, כשכל הקהל משתתף בשיחה זו.

אחרי הסעודה התקיימה סדנאה מעניינת עם שאלות "דוגריות" קשות שהרב לוין ענה על כולן בצורה ברורה ורגועה, ובכך שיכנע את הקהל בנכונות משה רבינו ותורתו ומשה דורנו וכוחתו.

החלק היפה ביותר היתה הסעודה שלישית. כולם ישבו בצורה של שבת אחים גם יחד והרב חיים דלפין דיבר אודות י"ב תמוז ולימד שיר ברוסית עם מילים וניגון בעלי תוכן רב.

אחרי הבדלה הוקרן סרט וידאו, המראה את המסירות נפש של הרבי הריי"ץ וחסידיו, ונבואתו של הרבי אודות נפילת המשטר הרוסי וקיום נבואתו בשליחיו הרבים ברחבי ברית המועצות לשעבר.

ברוח מרוממת התפזרו איש לביתו לא לפני שהתחלפו במספרי הטלפון שלהם להמשך הקשר עם חב"ד דקנסינגטון, שבעז"ה ימשיכו בפעולות איתם.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד ,
י"ד תמוז ה׳תשס״ו
למשפחת לוין היקרים כל הכבוד את השבת הראשונה שלי עשיתי אצלכם ,
ידיד ותיק מ.ג.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.