מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשס״ו 09.07.2006

רבני העיר חולון ביקרו בחברת "שמירה כהלכה 3"

הרבנים הראשיים של העיר חולון הגיעו השבוע לביקור בחברת "שמירה כהלכה 3", על מנת ללמוד על פעילותו של המוקד הכשר היחידי מסוגו שמפעילה החברה בארץ. הרבנים התרשמו מהשירות הייחודי שמפעילה החברה במגזר הדתי והחרדי, אשר נועד לתת מענה הלכתי וכשר בתחום השמירה והאבטחה ■ לסיפור המלא
רבני העיר חולון ביקרו בחברת
הרבנים הראשיים של העיר חולון הגיעו השבוע לביקור בחברת "שמירה כהלכה 3", על מנת ללמוד על פעילותו של המוקד הכשר היחידי מסוגו שמפעילה החברה בארץ.

"שמירה כהלכה 3" פועלת במגזר הדתי והחרדי ונותנת מענה בתחום האבטחה לעסקים שומרי שבת

ביקור מיוחד נערך השבוע בחברת "שמירה כהלכה 3": רבניה הראשיים של העיר חולון הגיעו לביקור במוקד החברה, על מנת ללמוד ולהתרשם מהשירות הייחודי שמפעילה החברה במגזר הדתי והחרדי, אשר נועד לתת מענה הלכתי וכשר בתחום השמירה והאבטחה.

משלחת המכובדים שהגיעה כללה את הרב אברהם יוסף, הרב הספרדי הראשי של העיר חולון ובנו של הרב עובדיה יוסף, והרב יוחנן גור אריה, הרב האשכנזי הראשי של חולון. הרבנים המכובדים נפגשו עם יעקב בורובסקי וניר גלבוע, בעלי חברת "שמירה כהלכה 3" וקיבלו מפיהם הסבר על תפעול המוקד בימי החול ובימי שבתות וחגים.

חברת "שמירה כהלכה 3" פועלת מזה חמש שנים ופרוסה בעיקר במגזר החרדי בבני ברק, ירושלים, בית שמש, אשדוד ורחובות. החברה מעניקה שירותי אבטחה ושמירה שומרי שבת לבתי עסק, מפעלים, מתקנים מסווגים, בתים פרטיים ועוד. החברה נמצאת בבעלות משותפת של קבוצת "וייס קפיטל" וקבוצת "צוות 3", אשר רכשה 50% מפעילות החברה לפני כחצי שנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.