מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשס״ו 07.07.2006

שחקן הקולנוע האיץ לתמוך בחב"ד לונדון

קהל נכבד השתתף השבוע ב'דינר' השנתי לבית-חב"ד בהנדון, לונדון, והתבקשו על-ידי שחקן הקולנוע ג'ון וואויט לתמוך בנדיבות. "אין חיים ללא התבונה של היהדות", אמר השחקן הלא-יהודי המיודד עם חב"ד קליפורניה ■ חבר בית הלורדים של בריטניה ליאונרד סטיינברג נאם על אתיקה ומוסריות בעסקים. מבחינת השליח הרב גרשון אוברלנדר מדובר היה "בהצלחה בכל המובנים" ■ לסיפור המלא
שחקן הקולנוע האיץ לתמוך בחב

שחקן הקולנוע ההוליוודי ג'ון וואויט היה השבוע הנואם המרכזי ב'דינר' השנתי של בית-חב"ד באזור הנדון של לונדון, ואמר שהוא תומך "בכל מה שהיהדות תומכת" ומחוייבותו להילחם נגד אנטישמיות.

200 איש השתתפו באירוע שנערך במלון "הנדון האל הוטל".

"ללא התבונה של היהדות והתורה, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם לא היו קיימים. היהדות תמיד הייתה ותמיד תהיה מדריכה לעולם בדרך לחיות בשלום והרמוניה", אמר וואיוט בשידור וידיאו שהועבר דרך האינטרנט.

מנהל בית-חב"ד הנדון, השליח הרב גרשון אוברלנדר דיווח על הפעילות הברוכה בשנה האחרונה, והצלחת ההתמקדות בתוכניות לצעירים. בין הפעולות הבולטות השנה נמנו הדלקה ראשונה של נרות חנוכה בעיריית לונדון וארגון מסע 'טרק רוחני' למזרח הרחוק עבור צעירים יהודיים.

הרב אוברלנדר סיפר לקהל כי וואויט הוא נמצא בידידות רבת שנים עם הרב שלמה קונין, השליח הראשי לקליפורניה, ומשתתף קבוע בשידור ההתרמה ה'טלטון' השנתי לטובת חב"ד בחוף המערבי בארה"ב.

באירוע גם דיבר ליאונרד סטיינברג, חבר בית הלורדים, איש המפלגה השמרנית בבריטניה ומייסד חברת המשחקים "סטנלי לייסור PLC". הוא דיבר על אתיקה ומוסריות בעסקים של יהודים ועל הצלחתו בתחום.

"האירוע היה הצלחה אדירה בכל המובנים", הרב אוברלנדר אמר. "כולם נהנו וראו מכלי ראשון את חשיבות העבודה שאנו עושים עבור הקהילה היהודית בהנדון והם הגיבו בהתאם".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הגדול מכולם
י"ג תמוז ה׳תשס״ו
דוד תמשיך עלה מעלה
עד שמשיח יגיע
אוהבים אותך החברה מהארץ
2.
יפה
י"ג תמוז ה׳תשס״ו
שימשיכו כך.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.