מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ו 06.07.2006

מבצע גדול בעקבות מכתב קצר

מה הביא את ארגון 'תורת חב"ד לבני-הישיבות', בראשות הרב משה שילת להרמת מבצע הפצת המעיינות חסר-התקדים לקראת יום ההילולא ג' בתמוז? ■ וגם: שביבים קטנים ממבצע גדול, אותם סיפרו מספר מנהלי בתי-חב"ד בישראל ■ לסיפור המלא
מבצע גדול בעקבות מכתב קצר
מאות ישיבות וכוללים טעמו מאור החסידות • צילום: מאיר דהן, COL
מאחורי המבצע הגדול של הפצת המעיינות חוצה לקראת יום ההילולא ג' בתמוז בעשרות-רבות של ישיבות וכוללים בארץ על-ידי ארגון 'תורת-חב"ד לבני-הישיבות' בראשות הרב משה שילת, מסתתר סיפור מעניין.

"באחד הימים", סיפר הרב שילת בשיחה עם 'כפר-חב"ד' השבוע, "שלאחר חג הגאולה של אדמו"ר הזקן, י"ט בכסלו, קיבלנו מכתב מאחד מראשי-הישיבות התיכוניות בארץ שהשתתפו בחגיגת י"ט כסלו בישיבה בכפר-חב"ד וצפה ביחד עם תלמידיו במראות מהרבי.

"במכתב, כותב ראש-הישיבה: 'הרי אני כבן שבעים שנה ולא זכיתי לראות את הרבי... יש לכם חומר איכותי ומרתק לצפייה מהרבי שלא ידענו בכלל על קיומו. הרבה חיזוק ועידוד רוח תפעלו על-ידי הפצת תקליטורים לצפייה, לראות ולשמוע את דברי הרבי.

"מכתב זה כמו העניין עצמו שלא ראינו מתאים ממנו לג' תמוז עודדו אותנו לצאת במבצע, ומשיצאנו ברור היה לנו שצריך לעשות זאת בהידור", מסכם הרבי שילת.

להלן מספר שביבים קצרים ממבצע גדול: "בנסיעתי מירושלים לביתר", מספר הרב אריה הרטמן, "הבחנתי כי מרבית האברכים באוטובוס ישבו עם הקונטרס 'הילולא דרבי' שקיבלו בכוללים בירושלים והגו בו".

ואילו הרב יוסף-יצחק ליפקין מנהל בית-חב"ד בכפר-סבא, מספר: "כולל שלם בעירנו ויתר בג' תמוז על הפרסת הצהריים, כאשר כל האברכים נכנסו לחדרו של מנהל הכולל על-מנת לצפות בקטעי וידיאו מהתקליטור".

אברך חב"די מירושלים מספר בעקבות הצפייה בתקליטור הגיעו אליו בקשות מאברכי כוללים להשיג עבורם התוועדויות שלמות מהרבי, "של כמה שעות", כהגדרתם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.