מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ו 06.07.2006

גנב נתפס בישיבה, הבחורים כלאו אותו ב'מעצר'

הגנב המוכר לתלמידי הישיבה, מ'ביקוריו' הקודמים, נלכד בצהרי השבת בעת ניסיון נוסף שלו לפלוש לחדרי הפנימייה בישיבת חב"ד בבני ברק ■ התלמידים נעלו אותו בחדר, דאגו לו למזון ומשקה ובמוצאי שבת הסגירוהו לידי המשטרה ■ לסיפור המלא
גנב נתפס בישיבה, הבחורים כלאו אותו ב'מעצר'
הוא הצליח להטריד את מנוחתם של לא מעט תלמידים בישיבות ברחבי עיר התורה והחסידות בחודשים האחרונים. פעם אחר פעם ביצע גניבות באותה שיטה: בשעה שהבחורים שקדו על תלמודם בבית-המדרש, הוא נהג לפרוץ את הארונות בחדרי הפנימייה. הוא היה משתדל לגנוב רק כסף מזומן - ולא חפצים - מחשש שייתפס בדרכו עם החפצים. בין הקורבנות: ישיבות 'בית-מתתיהו', סלבודקה, חב"ד ובמקומות נוספים בעיר. השבוע נלכד הגנב.

בשעות הצהריים המוקדמות של השבת האחרונה הבחינו תלמידי ישיבת 'בית מתתיהו' בבני-ברק בצעיר אלמוני המשוטט בין חדרי הפנימייה. לשאלת בני הישיבה מה מעשיו, השיב הלה: טעיתי בדרכי.

בניסיון לעכל את המחזה, נכנסו הבחורים להיכל הישיבה להתייעץ עם חבריהם, כדת מה לעשות. לפני שלושה שבועות, הזכיר אחד הבחורים לחבריו, צעיר הדומה לזה המשוטט נמצא מטייל בפנימיית הישיבה ולאחר בדיקה בכיסיו שוחרר. רק מאוחר יותר גילו תלמידים כי סכומי כסף גדולים נעלמו מארונותיהם. כעת, בעצה אחת החליטו לצאת וללוכדו. הם יצאו בחזרה לכיוון הפנימייה, אולם הצעיר כבר לא היה שם, לאכזבתם. עם צאת השבת התברר להם כי הוא המשיך בדרכו, ליעד הגניבה הבא, ונלכד בישיבה אחרת.

הגנב, מסתבר, יצא לכיוון ישיבת חב"ד ברחוב מיר. לרוע מזלו, במבנה הישיבה התארחה בשבת, בנוסף על תלמידי הישיבה, גם קבוצה של חסידי ז'ימיגראד, לרגל שמחה בחצרם. גם להם טען הגנב: טעיתי בדרכי. אולם החסידים לא וויתרו והובילו אותו לפנימיית הישיבה ברחוב הרב שר, עד שיתבהרו הדברים.

הם הובילו אותו אחר כבוד לחדר צדדי, שם נעלוהו עד צאת השבת. כמה מתלמידי הישיבה שראו את הגנב מובל לחדר הנעול, טענו כי הם מזהים בוודאות כי מדובר בגנב סדרתי ש'ביקר' בפנימיית הישיבה לפני שלושה שבועות והצליח לברוח.

במהלך שעות הצהרים כובד הצעיר במזון ומשקה ממטבח הישיבה ועם צאת השבת הודה: "גנבתי מספר פעמים מחדרי הישיבה אבל אין ברשותי כסף להחזיר". עם צאת השבת הוזעקה המשטרה ועצרה את החשוד לחקירה.

שלמה מנחם - 'בקהילה'
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לפחות אכל קשה של תו"ת
י' תמוז ה׳תשס״ו
ובסופו לעשות תשובה על כך רק שירשום כמה גנב שהתשובה תיהי מושלמת
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.