מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ו 05.07.2006

שנה לנס בגוש-קטיף: סעודות הודיה בניצן וקליפורניה

לפני שנה בדיוק, בשעה שהרב יגאל קירשנזפט מנהל בית-חב"ד בניצן ור' זאב רב-נוי פטרון מוסדות חב"ד בקליפורניה קיימו סיור בגוש-קטיף, נורו פצצות מרגמה והשניים נפצעו ■ בשבת, הם יקיימו סעודת הודיה על הנס הגדול שהיה להם: ר' יגאל בניצן ור' זאב בקליפורניה ■ לסיפור המלא• ר' יגאל בראיון לערוץ הראשון דקות לפני האירוע
שנה לנס בגוש-קטיף: סעודות הודיה בניצן וקליפורניה
ר' יגאל מובל לבית-הרפואה, דקות לאחר האירוע • צילום ארכיון: COL

שליח חב"ד נפגע בידו מירי פצמ"ר 
עדכון מבית הרפואה: מצב הפצועים משתפר 
ביקור חולים אצל שליח חב"ד
הרב קירישנזפט: "נפרוץ קדימה גם בגוף פצוע"

לפני שנה בדיוק, בשעת צהריים, נורו שתי פצצות מרגמה לעבר נווה-דקלים ונחתו בחניה הסמוכה לאחד הבתים ביישוב. כוחות גדולים של מד"א וצבא הוזעקו למקום וגילו את ארבעת הנפגעים מן הירי. שניים מהפצועים מצבם קשה, ושניים נוספים נפצעו מרסיסים.

באותה שעה שנחתו במקום הפצמרי"ם סיים ר' יגאל לערוך סיור לנגיד ר' זאב רב-נוי פטרון מוסדות חב"ד בקליפורניה, והחנה את רכבו בסמוך לביתו. ר' יגאל נפגע בידו, ופונה כשהוא בהכרה לבית הרפואה 'סורוקה' שבבאר שבע.

מנהל בית-חב"ד בבאר שבע הרב זלמן גורליק מיהר להגיע לבית-הרפואה ובשיחה שקיים בשעתו עם COL סיפר: "ר' יגאל הוכנס לחדר הטראומה של בית הרפואה. לא הספקתי לראות את ר' יגאל, אך הבחורים השוהים במקום סיפרו כי הוא נפצע בידו. ר' יגאל איבד דם רב, אך הוא במצב רוח מרומם ומתבדח עם רופאיו".

מנהל בית הרפואה פרוספור חי-עם סיפר שכאשר שאל את ר' יגאל "איך הוא מרגיש", ענה לו ר' יגאל: "משיח עומד לבוא". הרופא השיב: "כאן אסור לדבר פוליטיקה. אבל משיח זה לא פוליטיקה, ואם הוא יבוא גם אנחנו מוכנים לקראתו"...

בשבת-קודש הקרובה, יערכו ר' יגאל ור' זאב סעודות הודיה בניצן ובקליפורניה. "זה היה נס גלוי מהשם יתברך", אומר ר' יגאל בשיחה עם COL במלאות שנה לאירוע. "אין ספק שזה היה יכול להיגמר בצורה אחרת לגמרי, יד ההשגחה הייתה עימנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.