מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ו 05.07.2006

רמת-אביב: ניצולי אנטבה יתכנסו

בימים אלה מציינים בישראל 30 שנה ל'מבצע אנטבה', בו חולצו בשלום מאות נוסעי המטוס החטוף מאוגנדה ■ בחור מישיבת חב"ד ברמת-אביב שהוא קרוב משפחה של אחד הניצולים, החליט לכנס הניצולים באולם הישיבה, שם יספרו את סיפור הנס ממבטם האישי ■ באירוע, בו ישתתפו נווט וטייס המטוס, בנימין נתניהו, אפרים איתם, מתן וילנאי ועוד אישים בכירים, חברי-כנסת ועשרות ניצולים, יובאו דברי הרבי בהקשר למבצע ועל בקשת הרבי להרחיב ב'מבצע מזוזה' ■ לסיפור המלא ■ 30 שנה למבצע אנטבה: התייחסויות הרבי
רמת-אביב: ניצולי אנטבה יתכנסו
המבצע שהדהים מדינות רבות בעולם. הניצולים חוזרים מאנטבה

בימים אלה, חל שלושים שנה ל'מבצע אנטבה' הגדול, בו שחררו כוחות צה"ל מאות נוסעי המטוס שנחטף לאוגנדה על-ידי כנופיית מחבלים ימ"ש. מאז, התקיימו אירועים כאלה ואחרים שציינו את הנס הגדול, אך עדיין לא כונסו עשרות ניצולים יחדיו לספר את סיפור הצלתם ממבטם האישי.

מנהל הישיבה, ר' אמיר כהנא מסר בשיחה עם כתב COL, כי בחור מישיבת חב"ד ברמת-אביב שהוא קרוב משפחה של אחד מניצולי החטיפה, החליט לקחת יוזמה ולכנס יחדיו עשרות ניצולים לאולם האירועים בישיבה ברמת-אביב.

כפי שהובא אתמול (שלישי) בהרחבה ב-COL, הרבי נשיא-דורנו דיבר בהרחבה על המבצע הגדול ואף עורר על 'מבצע מזוזה' ביתר-שאת וביתר-עוז. בין-היתר אמר הרבי: "חוב קדוש ומצווה גדולה שכל החטופים שזכו וניצלו, שיפרסמו את תוצאות בדיקת המזוזות בבתיהם". במהלך האירוע יושמעו דברי הרבי על המבצע שהדהים מדינות רבות בעולם.

ל-COL נודע, כי באירוע צפויים להשתתף ניצולים רבים וקרובי משפחתם, חברי-כנסת, טייס ונווט המטוס ואישים בכירים נוספים ששמותיהם עדיין לא הותרו לפרסום. האירוע יתקיים ביום שלישי הבא, ט"ו תמוז, (11.7.06) בשעה 20:00 באולם ישיבת חב"ד ברמת-אביב.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
איזה יופי
ט' תמוז ה׳תשס״ו
c.o.l מכיר בישיבת חב"ד ברמת אביב ,ממש ימות משיח
2.
ל-1
י' תמוז ה׳תשס״ו
הוא מכיר בישיבת רמת-אביב.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.