מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ו 06.07.2006

כינוס רבני ישראל: דיון תקשורתי על מצב היהדות

בסוף השבוע האחרון נערך כינוס רבני ישראל במהלכו התקיים דיון תקשורתי על מצב היהדות בישראל. המושב המיוחד התפרש על שלוש שעות, והדיאלוג שהתפתח בין הרבנים לעיתונאים חרדים לגמרי לא היה פשוט. הסיכום היה מלבב: יוסי אליטוב וקובי אריאלי נטלו על עצמם משימת תיווך: לגבש רשימה של רבנים שיביעו נכונות להופיע בתכניות אקטואליה וחדשות, ולהשמיע את דבריהם בנועם ובשפה בהירה וקולחת ■ לסיפור המלא
כינוס רבני ישראל: דיון תקשורתי על מצב היהדות
העיתונאי יוסי אליטוב נושא דברים בדיון התקשורתי על מצב היהדות בישראל

בסוף השבוע האחרון נערך כינוס רבני ישראל במהלכו התקיים דיון תקשורתי על מצב היהדות בישראל, בהשתתפות יוסי אליטוב, קובי אריאלי, עודד וינר מנכ"ל הרבנות ויעקב ריבלין.

המושב המיוחד התפרש על שלוש שעות, והדיאלוג שהתפתח בין הרבנים לעיתונאים חרדים לגמרי לא היה פשוט. אחרי בקשת הסליחה הראשונית, שאלו העיתונאים מדוע נאלם קולם של הרבנים בסוגיות ערכיות, ולמה התקשורת נשלטת על-ידי כמה רבנים שמייצגים עמדות מקלות ומשונות בנושאים שהם פרופר הלכתיים.

חכמים היזהרו בדבריכם, אבל תדברו ותדברו הרבה, הציעו העיתונאים בכבוד הראוי. תגבשו עמדות בנושאים שעולים על הפרק, הציבור מעוניין לשמוע.

הרב והח"כ לשעבר יוסף בא גד התלונן שהתקשורת שמאלנית ושונאת רבנים, ולראייה אף אחד לא נותן לו לדבר יותר מדקה וחצי. בסופו של דבר בצוק וברוח העיתים הוחלט לקיים כבר בכנס הבא תוכנית ריאלטי פרטית "רב נולד" שתבחר מרשימה המועמדים רב קומניקטיבי ושגרירי שיבצע משימות הסברה בחזית האויב.

אליטוב ואריאלי נטלו על עצמם משימת תיווך: לגבש רשימה של רבנים שיביעו נכונות להופיע בתכניות אקטואליה וחדשות, ולהשמיע את דבריהם בנועם ובשפה בהירה וקולחת. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.