מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשס״ו 04.07.2006

חב"ד חודרת לעיר היינות בקליפורניה

נאפה וואלי, איזור ייצור יינות משובחים כמו "ברון הרצוג", יזכה לקבל בקרוב זוג שלוחים חב"די שייחלו לפעול עם התושבים היהודיים במקום "ולענות על הצרכים והדאגות שלהם", אומרים הרב אלחנן טננבוים וזוגתו חני שייחלו לפעול בראש-השנה הקרובה ■ "הם יביאו דרכים חדשים לחבר אותנו עם המורשת היהודית", אחת התושבים כבר התלהבה ■ לסיפור המלא
חב
הגידול המרשים של חב"ד קליפורניה נמשך בהקמת שני בתי חב"ד חדשים בנאפה וואלי בצפון המדינה, ולווסט הילס בדרום. השליח החדש לנאפה הוא הרב אלחנן טננבוים ורעייתו חני שיעבדו עם התושבים היהודיים באזור הפורה לייצור יינות, בהם יקבי "ברון הרצוג" הכשרים.

הרב טננבוים מתכוון להגיע לתוצאות טובות כשהוא ומשפחתו יעבור לנאפה מברוקלין. הפעולות שלהם יתחילו בראש-השנה תשס"ז. "אנחנו נתחיל את השנה בתזמון מאוד חיובי", הרב אמר.

"החג מסמל את קביעת השנה הקרוב ואנו מתכוונים לעשותה שנה טובה עם קביעת ביתינו החדש".

ג'ודי אלביטס, תושבת יהודייה בנאפה שגדלה בילדותו באינדיאנפוליס, הביעה את התרגשותה מבואם של הזוג טננבוים. "גדלתי עם הרבה אי-הבנות בנוגע ליהודים דתיים. אבל אני מצאתי את חב"ד מאוד חמימה ומקבלת. אני חושבת שהם יוסיפו המון לקהילה", אמרה.

תושבת וותיקה אחרת, בסטי סראוס, אמרה: "אני חושבת שהטננבוים'ס יתאקלו טוב בקהילה שלנו. הם יביאו דרכים חדשים לחבר אותנו עם המורשת היהודית, דבר שתהיה אלטרנטיבה יפה".

הרב טננבוים עצמו מסביר כי "המטרה היא להשקיע הרבה זמן אישי עם המקומיים, כדי באמת למדוד את הציפיות מכל אחד. זה יהיה יותר חשוב להקשיב מאשר לדבר. זה דבר אחד להגיע עם תוכנית ביד, אבל אני מתכוון להכיר את הצרכים והדאגות של כל אחד ולנסות לענות עליהם".
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
ברכות ואיחולים
ח' תמוז ה׳תשס״ו
יפה יפה רק שתושבי נאפה וואלי ידעו שהם מקבלים את השלוחים הכי טובים שיש!!!! הרבה הצלחה לר אלחנן וחני טעננבוים!!!! ממשפחת וולס מאשדוד ישראל!!!
2.
להזכיר את אלחנן טננבום?
ח' תמוז ה׳תשס״ו
בימין אלו כדאי לגלות רגישות..........
3.
Baorn Herzog
ח' תמוז ה׳תשס״ו
Sorry Baron Herzog is not in Napa,
Afilu in Piate Nisht
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.