מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשס״ו 02.07.2006

בכנס הארצי: מכירת פסוקים בספר התורה

ארגון נשי ובנות חב"ד קורא לשלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד, בתי כנסת ואנ"ש, וכמובן הסניפים של ארגון נשי ובנות חב"ד, להיות חלק ממפעל ספר תורה מיוחד הנכתב בימים אלו על ידי ארגון נשי ובנות חב"ד, לעילוי נשמת דוד ודודה של הרבי והרבנית, הרב ר' בן ציון וזוגתו מרת צילה שניאורסון ע"ה ■ בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד שיתקיים אי"ה ביום ראשון הקרוב, חג הגאולה י"ג בתמוז, תהיה מכירה בלעדית של פסוקים בודדים בספר בתורה, במחיר 50 שקלים הפסוק ■ לסיפור המלא
בכנס הארצי: מכירת פסוקים בספר התורה
הגב' צילה שניאורסון ע"ה

ארגון נשי ובנות חב"ד קורא לשלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד, בתי כנסת ואנ"ש, וכמובן הסניפים של ארגון נשי ובנות חב"ד, להיות חלק ממפעל ספר תורה מיוחד הנכתב בימים אלו על ידי ארגון נשי ובנות חב"ד, לעילוי נשמת דוד ודודה של הרבי והרבנית, הרב ר' בן ציון וזוגתו מרת צילה שניאורסון.

המטרה היא להנציח את זכר בני הזוג, נצר בית רבי, אשר לא השאירו ילדים אחריהם, ולגרום לרבי ולרבנית, שהיו קרוביהם היחידים, נחת רוח.

הכנסת ספר התורה תהיה אי"ה בכ"ט בכסלו תשס"ז, יום היארצייט הראשון של מרת צילה. מקום הכנסת ספר התורה ייקבע על ידי גורל בין רוכשי פרשות שלמות. מחיר פרשה שלמה הוא 1000$ ומחיר פרק 360$ (אפשרי בתשלומים). ניתן לצרף בקהילה או במוסד כמה שותפים לפרשה. תעודות תשלחנה לכל אחד משותפי הפרשות והפרקים.

בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד שיתקיים אי"ה ביום ראשון הקרוב, חג הגאולה י"ג בתמוז, תהיה מכירה בלעדית של פסוקים בודדים בספר בתורה, במחיר 50 שקלים הפסוק.

פרטים במשרדי הארגון: טלפון: 9606142 03 * פקס: 9606833 03 * דואר אלקטרוני: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.